| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb een nieuwe Plexserver besteld
![]() Core i7-8700K Een of ander SLI moederbord (type vergeten, ben stoned) 32GB 3200MHz DDR4 512GB NVMe M2 SSD GTX1060 4GB (de allergoeikoopste) USB-C hub Alles zou morgen binnen moeten komen. Dus plex is even offline tot alles weer op de goede plek staat. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Met mijn i5 3570 met 8GB DDR3 en een onboard videochip is de grootste bottleneck die ik buiten mijn LAN heb mijn upstream van 40mbit ![]() Of ik moet wat over het hoofd zien ![]() De grootste winst die ik haalde met de performance was mijn database verplaatsen naar een SSD
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 04-05-2018 om 09:12. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Aan consumer-nvidia kaarten heb je weinig in dit scenario. Die cappen sowieso op 2 transcodes. Maar goed, beste blijft natuurlijk om transcoding te voorkomen En wat je zegt; bandbreedte wordt dan al sneller een ding.
Laatst gewijzigd op 04-05-2018 om 10:44. Reden: rottespelling |
||
|
|
|
Verwijderd
|
En er zit nu een i5-2500K in, waarbij je dus geen QSV hebt van enige bruikbaarheid en het was ook gewoon tijd voor upgrades. Er draaien nog wat VMs op. Tevens is voor dingen als DuckieTV en Jackett en Deluge op volautomagische unattended-mode iets waar veel geheugen heel goed voor is.
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|