Hoi allemaal ik houd heel erg veel van rock zoals Black Veil Brides en Nickelback.
Waar houden jullie van?
En wat is jullie favoriete nickelback nummer?
Vind Nickelback echt niks. Ze hebben miss een goed nummer ''How You Remind Me'' maar that's it for me. Plus vind die Chad Kroeger maar een kwal van een vent. Persoonlijk ben ik voor de Thrash metal, Death Metal en Nu Metal enz.
Ik besef dat het een vraag is die lastig te beantwoorden is, maar wat vinden jullie zo goed aan How You Remind Me? Vind ik persoonlijk een enorm zeiknummer namelijk. Zowel qua inhoud van de tekst als gewoon qua muziek en zang.
Hoi allemaal ik houd heel erg veel van rock zoals Black Veil Brides en Nickelback.
Waar houden jullie van?
En wat is jullie favoriete nickelback nummer?
Black veil brides vind ik beter dan nickelback. Maar van nickelback vind ik feed the machine wel echt heel gaaf!
Heb je de solo liedjes van andy Black gehoord? (Zanger van bvb) Ribcage, They dont need to understand en we dont have to dance zijn zo gaaf
Vind Nickelback echt niks. Ze hebben miss een goed nummer ''How You Remind Me'' maar that's it for me. Plus vind die Chad Kroeger maar een kwal van een vent. Persoonlijk ben ik voor de Thrash metal, Death Metal en Nu Metal enz.
Kijk, eindelijk iemand die nog meer fatsoenlijke muziek luisterd,geef mij ook maar gwn trash heavy death of metalcore.
Het is gewoon iets waarin we onszelf altijd wel kunnen zien en vergelijken.
Wat? In dat negatieve zeiknummer? Hier een gratis levensles: man the fuck up. Man is hier niet als geslacht bedoeld overigens. Echt, je doet jezelf (en anderen) er een gigantisch plezier mee. En je bereikt er meer mee in je leven. Ik heb een flinke allergie van mensen met de levensinstelling die de tekst van het nummer uitstraalt.
Ja joh ik ben een slaaf van de tijd dat ik dit soort dingen tegenwoordig er bij type Zo teruglezend herken ik mij niet in dat deel van de post van gisteren. Ik neem er afstand van. Ik zal voor straf morgen als Zwarte Piet verkleed gaan, een cowboy en indianenfeest organiseren voor het old boys-network en poepen op het glazen plafond.
15-05-2018, 19:31
Verwijderd
Nee man je moet trash metal gaan luisteren en heavy core, zorg er voor dat je bij de echte mannen hoort.
Arme arme ziel wat doe je jezelf toch aan,
Nickelback genoemd naar het feit dat iedereen hun geld terug wik naar het horen van 1 van hun nummers.
mijn jongen(dame?) dit is een interventie ik en en mijn vrienden hebben besloten om het hier te stoppen.