Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 13:01
Quantes
Quantes is offline
Wat is het ergste ´spelletje´dat jij hebt zien gebeuren bij het stappen?
Advertentie
Oud 05-01-2003, 20:27
framboosje
framboosje is offline
het ergste en dit vind ik écht verschrikkelijk, was dat de jongens, nadat ze helemaal bezopen waren in een flesje geplast hebben (juw!!) en ze hebben dat dan over iemand anders gegoten vo geld... da vond ik écht véél te ver gaan!
Oud 06-01-2003, 14:29
Shibby
Shibby is offline
Ach ja, als je zat bent stink je toch... en je krijgt er ook nog eens geld voor... droombaan!

Oud 06-01-2003, 17:59
Studentje
Studentje is offline
Van die ontzettend zielige breezersletjes die zoveel mogelijk jongetjes op een avond proberen te zoenen.
Oud 06-01-2003, 19:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
een bezopen gast die beweerde dat ie op zn blote voeten door t water durfde te lopen, toen we tussen het uitgaan door even op het strand gingen zitten om muziek te luisteren en te blowen. mjah.. hij deed t nog ook.. met mij op zn rug

en idd van die walgelijke breezersletjes die zoveel mogelijk jongens proberen te "pakken" op 1 avondje..
Oud 06-01-2003, 20:13
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
dat van die blote voeten door het water is wel heel extreem ja
Oud 06-01-2003, 22:38
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Van die ontzettend zielige breezersletjes die zoveel mogelijk jongetjes op een avond proberen te zoenen.
Bah.
Oud 07-01-2003, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Waarom zijn alle meisjes niet breezersletjes ?
Oud 07-01-2003, 15:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
dat van die blote voeten door het water is wel heel extreem ja
t was vorige week ook nog.. koud
Oud 07-01-2003, 18:53
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Waarom zijn alle meisjes niet breezersletjes ?
Omdat er voor de normale jongens ook meisjes moeten overblijven.
Oud 07-01-2003, 21:23
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm nog een sterk verhaal,

in een discotheek liep een veel te bezopen meid, een paar boeren zagen dat en piste een glas vol.
dat glas gaven ze aan die meid en die dronk het met plezier in 1 klap op, waarna een kennis van mij met die meid ging zoenen, die had het voorgaande even gemist en wilde dat ook niet geloven nadat wij het zeiden....

kheb me ziek gelachen ook al vond ik het wel een beetje te ver gaan
Oud 07-01-2003, 22:16
mood indigow
mood indigow is offline
aah bij ons hadden ze een kratje bier.. daarvan waren al behoorlijk wat biertjes opgedronken.
toen hadden ze de lege flesjes weer volgepist.. de dop erop geslagen met iets zwaars en aan mensen gegeven. toen kwam er een jongen die ik ken.. en die dronk het op. we hebben nooit zo hard gelachen
Oud 07-01-2003, 23:52
gna
gna is offline
bah.
begin steeds meer anti-alcohol te worden door dit soort verhalen
Oud 08-01-2003, 09:21
Q
Q is offline
Citaat:
gna schreef:
bah.
begin steeds meer anti-alcohol te worden door dit soort verhalen
Alchohol is niet zo slecht, het zijn de mensen die het gebruiken

"Guns don't kill people, people kill people"
Oud 09-01-2003, 19:37
Verwijderd
Rond tafel zitten en dan uit een laars drinken, groot glas in de vorm van een laars vol met bier. Eentje z'n gebit er in laten zakken en dan rustig doorgeven, net doen alsof je een slok neemt en doorgeven totdat iemand een grote slok neemt en het gebit tegen z'n eigen gebit voelt botsen.
Oud 09-01-2003, 23:18
empyrian
empyrian is offline
ik hoorde een verhaal van Iotje...ik zal het maar in zijn naam vertellen vanwege zijn afwezigheid bij dit topic.

hij gaat uit met wat mensen, op den duur zitten ze in de kroeg, hij gaat ff pissen, komt ie terug en iedereen ligt in een deuk, want 1 van die gasten had volgens hen 2/3e fles pis opgezopen. op de tafel stond inderdaad een flesje met een gele substantie erin, maar Iotje denkt 'bullshit das gewoon appelsap' en neemt een flinke slok.

de rest laat zich raden....
Oud 09-01-2003, 23:20
empyrian
empyrian is offline
hoewel ik ziekere verhalen heb gehoord...in Engeland schijnt het populair te zijn om in de kroeg op de tafel te gaan schijten en dan met een groot bierglas op die schijt te gaan slaan...degene die het meeste stront in zn gezicht krijgt, betaalt het bier.
Oud 11-01-2003, 19:13
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
empyrian schreef:
hoewel ik ziekere verhalen heb gehoord...in Engeland schijnt het populair te zijn om in de kroeg op de tafel te gaan schijten en dan met een groot bierglas op die schijt te gaan slaan...degene die het meeste stront in zn gezicht krijgt, betaalt het bier.
Yeah, right...
Oud 11-01-2003, 22:08
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
als echt spelletje...
vastgespijkerd worden aan een tafel, bier zuipen en degene die het langst blijft zitten op z'n/haar stoel wint
Oud 15-01-2003, 15:42
Verwijderd
zoveel mogelijk breezehahar sletjes pakken op een avond!! is erg vies!!

Oud 15-01-2003, 21:05
Shibby
Shibby is offline
ben ik ff blij dat ik nooit veel drink en vooral al geen bier

Regels voor berichten