| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
dat zie ik voor later ook wel zitten mijn eigen zelfstandig gitaarwinkeltje openen een paar goedkope gitaren voor beginnen maar ook gibson,fender,esp... moet je daar een diploma voor hebben ? want school ziugt bij mij
|
||
|
|
|
|
Een rode Gibson Epiphone ES-335, met de gouden frettoetsen, knoppen en het Tremolo-hendel achterstuk van de Gibson Epiphone CS-335.
Die gebruikte Noel Gallagher (Oasis) tijdens de Heathen Chemistry tour dit jaar. P.S. MC Sun, ben jij fan Black Rebel Motorcycle Club? Je Avatar is Peter Hayes, of niet?
|
|
|
de nieuwe tremonti SE en dan Model: Santana III Body: Carved maple top Mahogany back Option: 10-top flame Neck: Mahogany 24 fret 10in radius 24.5in scale East Indian rosewood fretboard Abalone bird inlays Santana wide-fat neck carve only Headstock: Color matches back and neck Hardware: PRS tremolo only 14 to 1 low mass locking tuners Electronics and tremolo cavity covers Option: gold hardware Electronics: New Santana pickups with covers 3-way toggle pickup selector Volume and tone control Finish Groups: A; B; Santana Yellow alle 2 van het merk PRS guitars lekkere dinges jonges tog
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
opleiding? ik zit nog op school, in 3 VWO pas, ik werk er gewoon elke zaterdag ik moet mensen met gitaarvragen helpen en stukken spelen als ze het zelf nog niet kunnen om het geluid te laten horen, gitaren stemmen, er iets over vertellen enz enz
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit geld trouwens voor de LP- als voor de SG modellen van epiphone maar bij gibson werkt het precies heetzelfde. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Brief aan God Verwijderd | 8 | 28-12-2005 13:01 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 20:15 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |
| ARTistiek |
~ Onbereikbaar verliefd ~ (bégin van een lang ! verhaal) Anne | 23 | 17-05-2002 15:54 | |
| Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 20:57 | |
| Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 20:41 | |