Advertentie | |
|
24-08-2018, 21:58 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
24-08-2018, 22:06 | ||
Citaat:
24-08-2018, 22:15 | ||
Citaat:
Ik vind de Google domheid die die nieuwe groep weigeraars tentoonspreidt walgelijk. En dan het wantrouwen, complottheorie geloof etc. Zo paradoxaal dat in landen waar ze de ziekten nog echt persoonlijk kennen ze in de rij staan en hier zo walgelijk decadent beweren dat het troep is die onnodig en gevaarlijk is. Ik heb enkele gevolgen van die ziekten irl gezien. Onbegrijpelijk dat men daar niet aan wil en het bagetaliseerd. De kleine man krijgt mooi alle prikken, ik heb zelf nog in de zwangerschap extra vaccin kinkhoest geregeld om hem de eerste weken extra te beschermen. Ik kan niet wachten tot het tijd is voor de BMR.
24-08-2018, 22:24 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
24-08-2018, 22:25 | |
Verwijderd
|
Ik heb gewerkt met verstandelijk beperkten die kinderen hebben gekregen en zie ze nu nog wel eens voorbij komen. Dat wil je geen enkel kind aan doen en mag wat mij betreft best verboden worden. In die situatie zijn er echt alleen maar verliezers. Vier kinderen krijgen, alle vier uit huis geplaatst en dan zeggen "we gaan net zo lang door tot we er eentje mogen houden." Absoluut geen gevoel voor oorzaak-gevolg, en dat is maar een van de grote tekortkomingen waardoor verstandelijk beperkten geen goede ouders zijn, hoe goed ze her ook bedoelen en hoe graag ze ook willen. Ik ga ook niet op Olympisch niveau kunstschaatsen.
|
24-08-2018, 22:27 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En het meest kijk ik uit naar vaccin voor HIV. |
24-08-2018, 22:42 | ||
Citaat:
Ik ben van de categorie gewoon vaccineren, beter ben je beschermt dan dat je in zo’n land er tegenaan loopt. Mensen met wonden krijgen van mij ook super snel een herhaling van de tetanus. Ik ook. Maar voor dingen als dengue etc zou het ook heel fijn zijn.
24-08-2018, 23:30 | ||
Citaat:
25-08-2018, 00:15 | ||
Citaat:
We vinden het niet oké om een kind van de flat te gooien of om de andere dingen te doen die jij noemt. Dat is (poging tot) moord, mishandeling, etc. Maar waar stopt dan het "de ouder beslist zelf en dat is oké" en begint "de overheid verplicht/ verbiedt". Bij bijvoorbeeld een baarmoederhalskanker-vaccinatie vind ik dat die keuze bij ouder en kind zelf mag liggen, zij kiezen er dan bewust voor om wel of niet een risico te lopen. Dat heeft verder geen verregaande gevolgen voor de maatschappij (zover bij mij bekend). Het is een persoonlijke keuze met persoonlijke gevolgen. Vaccinatie van kinderen heeft wel grote impact op de maatschappij, want door de keuze van één gezin om niet te vaccineren lopen ook veel andere kinderen risico. Dus zou je kunnen stellen dat de overheid dit vanuit algemeen belang kan verplichten.
25-08-2018, 00:22 | ||
Citaat:
25-08-2018, 00:22 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
25-08-2018, 00:25 | |
Verwijderd
|
Het is ook een van de meest voorkomende infectieziekten toch? Met redelijke risico's? Ik las er recent hele positieve cijfers over en de problemen met het vaccin zijn ook behoorlijk verminderd vanwege vooruitgang. En voor mannen gaan ze het denk ik ook aanraden, die hebben het vaker dan vrouwen dacht ik.
|
25-08-2018, 00:33 | |
Verwijderd
|
Ja, ze spreekt zichzelf gewoon tegen: Kinderen wel inenten, want die zijn mogelijk een bron voor andere kinderen. Maar als meisjes niet ingeënt worden tegen HPV dan is dat blijkbaar prima, want zij zijn geen bron voor andere mensen? Kromme redenatie.
De kans op kanker is gewoon vrij/relatief groot na besmetting van HPV. En als een meisje vroeg seksueel actief is, dan is de kans ook al groter ivm langdurig HPV-besmetting, helemaal omdat onderzoek rond baarmoederhalskanker/HPV pas rond dertigste is. Ik vind het echt zeer treurig hoe makkelijk iemand hierover denkt en doet. Laatst gewijzigd op 25-08-2018 om 00:54. |
25-08-2018, 00:41 | |
Zover ik weet en voorgelicht ben toen ik de baarmoederhalskanker vaccinatie kreeg, wordt het voornamelijk overgedragen door mannen, en is daar niks tegen te doen. Tenzij we dat virus helemaal de das om weten te doen (hup, alle dames vaccineren!), maar de vaccinatie werkt slechts beperkte tijd (de voorspelling was 5 jaar, toen ik de prik kreeg) en er wordt niet opnieuw gevaccineerd ofzo, dus dat lijkt voorlopig niet haalbaar. Dan neem je de prik dus vooral voor jezelf, om jezelf te beschermen, want de vaccinatie graad is nog zo laag dat "algemeen belang" weinig meespeelt (afgezien van zorgkosten als je wel baarmoederhalskanker krijgt). Al is die prik halen ook geen garantie, omdat men niet weet hoelang het effectief is. Ik heb hem gehaald (better safe than sorry), maar ben binnnen die vijf jaar dat het zou moeten werken nooit in een situatie geweest waar ik het virus op had kunnen lopen. Dus uiteindelijk heb ik geen idee of die prik mijn risico of het risico voor anderen verlaagd heeft...
25-08-2018, 01:13 | ||
Citaat:
Zolang je niet seksueel actief bent kan je prima je hele leven af zonder ooit het baarmoederhalskanker-virus te krijgen of door te geven. En krijg je de prik wel, dan weet je eigenlijk nog niet zo goed hoe lang je beschermd bent. Alle kindervaccinaties hebben impact op vele andere mensen. Er is hier alleen hier geen manier om besmetting te voorkomen, want kinderen zijn niet te isoleren. Daarnaast weten we veel meer over de effectiviteit van deze vaccinatie. Het persoonlijk nut en het maatschappelijk nut is heel duidelijk.
25-08-2018, 07:25 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij hebt zelf natuurlijk perfect inzage in je eigen (seksuele) leven. Dat kinderen, gelovig of niet, zich netjes aan de opgelegde regels houden is een schitterende illusie. |
25-08-2018, 08:09 | ||
Citaat:
Het advies voor zwangeren is kinkhoest in week 30 omdat je dan een boost antistoffen mee geeft. Ook al zouden ze nog gevaccineerd zijn. (En dan krijgen ze zelfs DKTP omdat kinkhoest niet los bestaat) Maar alleen tetanus om tetanus na een jaar is niet zo zinvol. Overigens vind ik dat we jongens ook tegen HPV zouden moeten vaccineren. Juist vanwege het groepsimmuniteit verhaal. Ik overweeg het sterk om uit te zoeken tegen die tijd dat Jelle eraan toe is.
25-08-2018, 09:23 | ||
Citaat:
En ja sommige dingen zijn niet ideaal, zoals minder begaafden die een kind nemen. Dat is een prima discussie op zichzelf maar niet zo relevant voor deze.
25-08-2018, 09:31 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
25-08-2018, 10:44 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar heb jij heel concreet je grens. Niets meer aan doen, strik er omheen, klaar. Citaat:
Dat gezegd hebbende; ik vind het niet prettig als jij in "wij"-vorm spreekt. Want ons morele kompas verschilt gigantisch. En het onderstreept deste meer dat een religieuze opvoeding giftig is. |
25-08-2018, 10:53 | |
Het zijn notabene de gevaccineerde kinderen die mazelen verspreiden. De eerste tien dagen na vaccinatie bmr is het kind besmettelijk en daarom mag hij niet bij kankerpatiënten in de buurt komen. Daar hoor je niemand over. Oekraïne had geen mazelen totdat de campagne begon om toch vooral kinderen te laten inenten en wat blijkt ? Nu heerst er mazelen. Na een vacciantie zou je om de zoveel jaar een nieuwe vaccin nodig hebben omdat het dan is uitgewerkt. Maar wanneer je een natuurlijke weerstand meekrijgt ben je er eeuwig van verlost. Als Rutte het zelfs zegt om je kind te laten vaccineren dan zou ik me er toch wel wat vragen bij stellen.
https://afbeeldinguploaden.nl/image/lwmQOLwB Bron:https://stichtingvaccinvrij.nl/zijn-vaccins-veilig/ |
25-08-2018, 11:02 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Tevens, het zijn leugens: https://www.skepsis.nl/blog/2013/07/...omment-page-3/ |
25-08-2018, 11:04 | |
Verwijderd
|
Serieus, hoe kan je zoiets oneindig doms zeggen. We zijn gaan vaccineren en bereikten de grens van 95% en HOPPA geen mazelen meer behalve in de bible belt waar de vaccinatiegraad lager lag. De vaccinatiegraad daalde in 2013 onder de 95% en HOPPA we hadden een epidemie.
Je moet wel een heel dik bord voor je domme mongoloïde kop hebben als je dan dat soort fabeltjes, van een stichting die geen gram wetenschappelijk bewijs presenteert, gelooft. |
25-08-2018, 11:25 | |
wanneer je niet gevaccineerd bent tegen de mazelen zal je zeker ziek worden maar natuurlijk verworven immuniteit verslaat vaccinatie keer op keer. In het artikel van Jan Willem Nienhuys weten we niet of of de de zieken al ingeënt zijn of niet, dus ik snap het doel van je artikel niet behalve dat er staat dat er mensen ziek worden van mazelen. Wat ik wel weet dat metalen en andere gifstoffen dat in uw lichaam wordt gespoten onder naam van vaccin zeker geen deugd kunnen doen.
|
25-08-2018, 12:01 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |