Inloggen

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Auteur
Wat heb je vandaag NIET gewaardeerd #7
Little Phoebe

Standaard 26-03-2018, 11:05 Met citaat reageren

Ik haat heien. Wat een tyfuslawaai op de vroege ochtend en ik had nog wel expres mijn vroegere dienst geruild om een beetje extra te slapen, maar dat zat er natuurlijk niet in. En nu ik er bijna uit moet, is het stil
Little Phoebe is offline  

Verwijderd
Standaard 28-03-2018, 21:50 Met citaat reageren

De afname van een stemonderzoek bij iemand met stemproblemen. De filmpjes zijn mislukt. De opgenomen toonhoogte en luidheid is niet opgeslagen, omdat het programma error zei en zichzelf afsloot. Dus alles moet opnieuw

Holland Oates

Standaard 29-03-2018, 10:49 Met citaat reageren

Citaat:

De afname van een stemonderzoek bij iemand met stemproblemen. De filmpjes zijn mislukt. De opgenomen toonhoogte en luidheid is niet opgeslagen, omdat het programma error zei en zichzelf afsloot. Dus alles moet opnieuw

Ohno, dat is echt zuur. Is er voor de volgende keer geen manier om dit te voorkomen? Mss de audio op een andere, fail-safe manier opnemen en dan in het programma importeren?
Superkut. *aai*

ot: Wederom wachten op DHL op m'n enige vrije dag waarin ik shit moet doen, en natuurlijk komen ze dit keer niet voor 9 uur 's ochtends zoals ze wel doen wanneer ik probeer uit te slapen.
Holland Oates is offline  

Positive mind

Standaard 29-03-2018, 10:52 Met citaat reageren

Ik miste de bus omdat dat kreng te vroeg ging. Ik zag 'm nog rijden 😧
Positive mind is offline  
Little Phoebe

Standaard 29-03-2018, 18:15 Met citaat reageren

Citaat:

Ik miste de bus omdat dat kreng te vroeg ging. Ik zag 'm nog rijden 😧

Connexxion? Die doen dat bij mij ook altijd.
Little Phoebe is offline  

Verwijderd
Standaard 29-03-2018, 18:37 Met citaat reageren

Kutfransen zijn het.

Bij jullie in de regio staat op haltevertrekstaten toch dat tijden 5 minuten +/- kunnen zijn? Dat stond er vroegâh wel.

Daantje_0705

Standaard 29-03-2018, 21:14 Met citaat reageren

In de regio MRDH zal dat niet zijn want de metropoolregio is heel streng met boetes voor te vroeg vertrekken.
Daantje_0705 is offline  

Positive mind

Standaard 30-03-2018, 00:05 Met citaat reageren

Citaat:

Connexxion? Die doen dat bij mij ook altijd.

U-ov was het deze keer. Was er niet op berekend dat hij ook eerder zou kunnen komen omdat deze bus echt standaard vertraging had

Citaat:

Kutfransen zijn het.

Ja hoe verkloot je iemands humeur 2.0
Positive mind is offline  
Verwijderd
Standaard 30-03-2018, 00:31 Met citaat reageren

Citaat:

In de regio MRDH zal dat niet zijn want de metropoolregio is heel streng met boetes voor te vroeg vertrekken.

Nou, dat was in 2002 toch echt nog anders.

Elin3

Standaard 30-03-2018, 00:35 Met citaat reageren

Bij de RET bussen loopt er volgens mij ook zo'n teller mee, die groen kleurt wanneer de bus later is dan gepland en rood wanneer de bus vroeger rijdt.
Elin3 is offline  

Daantje_0705

Standaard 30-03-2018, 06:47 Met citaat reageren

Citaat:

Nou, dat was in 2002 toch echt nog anders.

Ja, maar toen had je al die aanbestedingen nog niet.

Citaat:

Bij de RET bussen loopt er volgens mij ook zo'n teller mee, die groen kleurt wanneer de bus later is dan gepland en rood wanneer de bus vroeger rijdt.

Dat hebben volgens mij alle boordcomputers in bussen. Iig ook bij Arriva en Connexxion.
Daantje_0705 is offline  

Little Phoebe

Standaard 30-03-2018, 17:43 Met citaat reageren

Ik ben ziek aan het worden. Voelde me vanochtend ontzettend belabberd, nu ik aan het werk ben gaat het wel oké, maar bleh. Het zat er dik in dat iemand me aan ging steken, iedereen hier is ziek en niemand wil zich ziek melden
Little Phoebe is offline  

Dekaloog

Standaard 02-04-2018, 19:38 Met citaat reageren

Dat het al april is maar nog steeds zo koud. >:[
Dekaloog is offline  
Little Phoebe

Standaard 02-04-2018, 20:46 Met citaat reageren

Ik heb er vandaag 2.5 uur over gedaan om op mijn werk te komen, omdat er iemand voor de trein was gaan liggen. Lekker via Gouda naar Rotterdam
Little Phoebe is offline  

Dekaloog

Standaard 05-05-2018, 21:52 Met citaat reageren

Mannen die in de supermarkt "toevallig" langs je moeten en dan aan je kont zitten.
Dekaloog is offline  
Verwijderd
Standaard 07-05-2018, 21:30 Met citaat reageren

Een week geleden zouden we met de trein naar Ouwehands gaan. Maar door velen storingen kwamen vrij laat in de middag pas in Utrecht aan. De dierentuin hebben we niet meer gered. Zo zonde, want het was een kaartje inclusief tickets van de ns zelf.

Holland Oates

Standaard 15-05-2018, 18:58 Met citaat reageren

Ik heb vandaag vrij en het is mooi weer, dus natuurlijk ben ik ziek.
Holland Oates is offline  

Verwijderd
Standaard 16-05-2018, 22:17 Met citaat reageren

Een hele dag bij de KNO doorbrengen

Klovorhop

Standaard 13-06-2018, 20:16 Met citaat reageren

Een ferme slok wijn nemen, om vervolgens vier dooie fruitvliegjes in het glas te zien drijven ;(
Klovorhop is offline  

Verwijderd
Standaard 13-06-2018, 21:54 Met citaat reageren

Dan heb je er nul opgedronken!

Klovorhop

Standaard 13-06-2018, 22:07 Met citaat reageren

Tenzij er eerst veertien in zaten.
Klovorhop is offline  

Verwijderd
Standaard 13-06-2018, 22:40 Met citaat reageren

Ja maar dat is niet zo!

Little Phoebe

Standaard 14-06-2018, 11:13 Met citaat reageren

Mijn nagels breken en scheuren allemaal af de laatste tijd. Ik voel er niks van en dan ineens ligt de helft van mijn nagel eraf. Ik weet dat ze nog niet zo sterk zijn, maar ze zijn ook niet extreem lang, dus ik snap er niks van. Collega zei dat dat soms gewoon een periode is (die ik door het nagelbijten gewoon nooit gehad heb), dus dat is mooi kut
Little Phoebe is offline  

Daantje_0705

Standaard 14-06-2018, 21:02 Met citaat reageren

Vitamine B!
Daantje_0705 is offline  

Positive mind

Standaard 23-10-2018, 22:43 Met citaat reageren

Ik had echt een supergaaf cadeau gekocht voor mijn oppaskindje, maar nu hoor ik dat ze van haar moeder al hetzelfde krijgt :/
Positive mind is offline  
Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 00:08 Met citaat reageren

Citaat:

Ik had echt een supergaaf cadeau gekocht voor mijn oppaskindje, maar nu hoor ik dat ze van haar moeder al hetzelfde krijgt :/

Dat wetende kun jij je slag slaan door er voor te zorgen dat jouw cadeau als eerste bij het kind terecht komt

Elin3

Standaard 24-10-2018, 06:21 Met citaat reageren

Citaat:

Dat wetende kun jij je slag slaan door er voor te zorgen dat jouw cadeau als eerste bij het kind terecht komt

Lekker lullig tegenover de ouders. Slecht plan, uiteindelijk zijn die ouders degene die jou inhuren als oppas.
Elin3 is offline  

Positive mind

Standaard 24-10-2018, 08:29 Met citaat reageren

Citaat:

Haha wat evil
Positive mind is offline  
Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 10:11 Met citaat reageren

Citaat:

Lekker lullig tegenover de ouders. Slecht plan, uiteindelijk zijn die ouders degene die jou inhuren als oppas.

Het was maar een grapje Eline, ik weet zeker dat Positive mind dat niet zal doen

Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 10:19 Met citaat reageren

Het is sowieso niet zo handig om zonder overleg met de ouders een cadeau voor een kind te kopen. Mijn zussen hebben 1248712764 kinderen*, ik heb hier ervaring mee. Maar goed, daar ben je nu natuurlijk zelf al achter gekomen

*dit kan een lichte overdrijving zijn

Positive mind

Standaard 24-10-2018, 10:42 Met citaat reageren

Citaat:

Het is sowieso niet zo handig om zonder overleg met de ouders een cadeau voor een kind te kopen. Mijn zussen hebben 1248712764 kinderen*, ik heb hier ervaring mee. Maar goed, daar ben je nu natuurlijk zelf al achter gekomen

Ja goed punt, ik had dit kunnen voorkomen
Positive mind is offline  
Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 11:03 Met citaat reageren

Citaat:

Lol TIL dat Ertur geen cadeaus kan kopen voor kinderen omdat hij een creatief manco is op dat gebied

Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 11:16 Met citaat reageren

Citaat:

Lol TIL dat Ertur geen cadeaus kan kopen voor kinderen omdat hij een creatief manco is op dat gebied

Nou, ik kan zijn ervaring onderschrijven hoor. Het heeft niet veel met creatieve manco's te maken, wel met blagen die vanalles hebben (waaronder bemoeizuchtige ouders en toezeggingen van anderen)

Miekje*

Standaard 24-10-2018, 11:18 Met citaat reageren

Ik vraag om gewoon aan mijn zus wat ik mijn nichtje moet geven. Weet je hoeveel moeite dat scheelt
Miekje* is offline  

Elin3

Standaard 24-10-2018, 11:21 Met citaat reageren

Citaat:

Ik vraag om gewoon aan mijn zus wat ik mijn nichtje moet geven. Weet je hoeveel moeite dat scheelt

Ja precies, dan krijgt het kind niks dubbel en kom je ook niet aanzetten met iets waarvan de moeder roept "wat een groot ding!"
Elin3 is offline  

Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 11:39 Met citaat reageren

Citaat:

Nou, ik kan zijn ervaring onderschrijven hoor. Het heeft niet veel met creatieve manco's te maken, wel met blagen die vanalles hebben (waaronder bemoeizuchtige ouders en toezeggingen van anderen)

Nog nooit moeite mee gehad

Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 11:45 Met citaat reageren

Citaat:

Nog nooit moeite mee gehad

Nou, ik baseer me dan op twee paar ouders met vier kinderen elk, tussen 0-8 jaar, waarbij 7 meisjes en 1 jongen

Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 11:52 Met citaat reageren

Citaat:

Nou, ik baseer me dan op twee paar ouders met vier kinderen elk, tussen 0-8 jaar, waarbij 7 meisjes en 1 jongen

Is het een wedstrijd? Want ik loop nogal wat kinderverjaardagen af tegenwoordig

Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 12:05 Met citaat reageren

Citaat:

Is het een wedstrijd? Want ik loop nogal wat kinderverjaardagen af tegenwoordig

Nope, dacht alleen dat een referentiekader handig zou zijn Het is niet per se gebonden aan verjaardagen, wel aan ouders/siblings/sekse van de kindertjens.

Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 12:07 Met citaat reageren

Citaat:

Nope, dacht alleen dat een referentiekader handig zou zijn Het is niet per se gebonden aan verjaardagen, wel aan ouders/siblings/sekse van de kindertjens.

Ik vraag alleen wat niet toegestaan is en dan laat ik m'n creativiteit daarna de vrije loop. Het is me nog nooit "gelukt" om iets aan te schaffen wat ook door iemand anders was aangeschaft.

Daantje_0705

Standaard 24-10-2018, 12:42 Met citaat reageren

Het betekent wel dat je je oppaskindje goed kent, PM!
Daantje_0705 is offline  

Positive mind

Standaard 24-10-2018, 14:27 Met citaat reageren

Citaat:

Het betekent wel dat je je oppaskindje goed kent, PM!

Ja absoluut! Ik durf normaal gerust cadeau's mee te nemen zonder dat met de ouders te overleggen omdat ik zowel het kindje als haar ouders goed ken!
Positive mind is offline  
Verwijderd
Standaard 24-10-2018, 23:57 Met citaat reageren

Kun je het cadeau niet voor een verjaardag van een ander kindje bewaren? Scheelt je wel weer hoofdpijn

Positive mind

Standaard 25-10-2018, 00:03 Met citaat reageren

Citaat:

Kun je het cadeau niet voor een verjaardag van een ander kindje bewaren? Scheelt je wel weer hoofdpijn

Ik vind andere kinderen niet leuk genoeg voor zo'n cadeau ik ga het waarschijnlijk ruilen of terugbrengen. Of heel lang in de kast laten liggen, dat zie ik ook nog wel gebeuren op dit moment 😅
Positive mind is offline  
Reageren

Regels voor berichten