Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2019, 14:36
Destruct!
Destruct! is offline
Dit doet me denken aan de FineBrothers incident. Lekker woorden copyrighten.
Advertentie
Oud 10-02-2019, 14:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nog maar een uur en dan gaan we onze mormels wegbrengen.
Knuffel!
Oud 10-02-2019, 15:27
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Jawel, ik patent op aangevraagd
Oud 10-02-2019, 15:39
Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Jawel, ik patent op aangevraagd
Kaas.
Oud 10-02-2019, 17:06
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik wil kaas.
Ik ben ook een klant
Oud 10-02-2019, 19:05
Verwijderd
Vrienden van mijn zusje denken ee over om een kat aan te schaffen en vinden dit een fijne manier om te kijken of het wat voor hen is. Relaxte, ontspannen mensen die er hetzelfde in staan. Ging goed, ik heb er vertrouwen in. Ik merk vooral dat het heel fijn is dat het geregeld is. Ik had er echt buikpijn van, dit was het laatste dat we nog echt moesten regelen. Nu rest ons alleen nog inpakken en dat komt goed. Limburg, here we come!
Oud 10-02-2019, 19:47
Miekje*
Miekje* is offline
Wat fijn Caro! Jullie krijgen ze over een tijdje dus lekker weer terug <3 Succes met verhuizen!
Oud 10-02-2019, 21:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ah, wat fijn dat jullie toch een logeeradres hebben gevonden voor ze!
Oud 10-02-2019, 21:32
Ieke
Ieke is offline
Wat fijn! Zo zijn wij ook met poezels begonnen, ideaal. het is dat we er nu al 2 hebben en nogal wat veranderingen komen dit jaar, maar dit is een veel betere oplossing
Oud 11-02-2019, 05:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wolter heb je syncen uitgezet voor me ofzo?
Niet dat ik weet? Zal de boel even herstarten zo.
Oud 11-02-2019, 09:36
Verwijderd
Ja jungs, aanstaande woensdag Ajax vs Real Madrid. Na een wervelende voorbereiding van zowel Ajax als Real voorspel ik een gruwelijke ontgoocheling voor Ajax.
Oud 11-02-2019, 12:29
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ja jungs, aanstaande woensdag Ajax vs Real Madrid. Na een wervelende voorbereiding van zowel Ajax als Real voorspel ik een gruwelijke ontgoocheling voor Ajax.
1. Hier hebben we een ander topic voor, bij vrije tijd.
2. Ik denk dat Ajax heel slecht doet in de eredivisie, omdat ze veel gaan focussen JUIST op Real Madrid. Als ze namelijk doorkomen tegen Real, dan krijgen ze meer geld dan als de eredivisie zouden winnen. Feyenoord en Heerenveen werden hard onderschat. Die fout werd niet gemaakt bij VVV Venlo, en toen wonnen ze ook met 6-0. Bij Heracles werd niet onderschat, maar had Heracles gewoon echt heel veel geluk, en een goede keeper. Kijk maar naar de statistieken.
Oud 11-02-2019, 12:35
Verwijderd
Houd toch eens op met de forumbaas spelen, kansloze kneus.
Oud 11-02-2019, 12:41
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Jan wat denk jij wat Ajax vs Real Madrid wordt?
Oud 11-02-2019, 12:43
Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
2. Ik denk dat Ajax heel slecht doet in de eredivisie, omdat ze veel gaan focussen JUIST op Real Madrid. Als ze namelijk doorkomen tegen Real, dan krijgen ze meer geld dan als de eredivisie zouden winnen. Feyenoord en Heerenveen werden hard onderschat. Die fout werd niet gemaakt bij VVV Venlo, en toen wonnen ze ook met 6-0. Bij Heracles werd niet onderschat, maar had Heracles gewoon echt heel veel geluk, en een goede keeper. Kijk maar naar de statistieken.
1. Op onzin kan je over alles en nog wat praten. Dus zowel offtopic als ontopic.
Dus het hoeft niet per sé op vrije tijd.
Oud 11-02-2019, 12:44
Verwijderd
Citaat:
FORUM. Het heet godverdomme een SUBFORUM. Niet een TOPIC. Je post in een topic of een thread. En wil je verdomme ophouden met op Onzin de politieagent te spelen? Genoeg geweest. Dit is ONZIN.
Oud 11-02-2019, 12:46
Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
FORUM. Het heet godverdomme een SUBFORUM. Niet een TOPIC. Je post in een topic of een thread. En wil je verdomme ophouden met op Onzin de politieagent te spelen? Genoeg geweest. Dit is ONZIN.
Ik noem dit soort mensen mini mods.
Oud 11-02-2019, 12:46
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Na jullie subtiele hints had ik de boodschap echt wel doorgekregen, dankjewel
Oud 11-02-2019, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Hoe kom je erbij om zoiets te zeggen? Heb je de regels gelezen? Of heb je die zelf bedacht?
Oud 11-02-2019, 12:50
Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Oud 11-02-2019, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Dit is ONZIN motherfucker, "we" hebben hier geen ander topic voor, en WE moeten jou hier niet. Zoals gezegd: ga gewoon weg. Je spreekt namens niemand.
Oud 11-02-2019, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Jan wat denk jij wat Ajax vs Real Madrid wordt?
Het interesseert me niet zo veel, ik kijk liever echt voetbal, zit vrijdag weer keurig in het stadion bij de lokale club in plaats van twee wannabe-succesteampjes te volgen. Maar uiteraard gaat Real gemakkelijk winnen.
Oud 11-02-2019, 13:47
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Maar uiteraard gaat Real gemakkelijk winnen.
Niet per se. ze gaan eraf tegen Sociedad met 0-2, 3 spelers zijn geblesseerd die normaal zouden spelen. En als Ramos zichzelf is, komt er makkelijk een rode kaart aan voor Real
Oud 11-02-2019, 13:49
Verwijderd
Hoorde ik dat niet iemand op TV ook zeggen?
Oud 11-02-2019, 13:49
Verwijderd
lol flamewarzone ;x
Oud 11-02-2019, 13:57
Verwijderd
Citaat:
En als Ramos zichzelf is, komt er makkelijk een rode kaart aan voor Real
Dit is dus het probleem met jullie successupportertjes, lekker roeptoeteren zonder door enige kennis gehinderd te worden. Ramos heeft in heel 2018 precies 0 (nul) rode kaarten gekregen, in 2019 tot nog toe uiteraard ook nog niet, natuurlijk haalt die geen rood tegen Ajax.

Ajax speelt normaal gezien precies het type spel waar Real graag tegen speelt. Als ze zich niet aanpassen heeft Real geen enkele moeite met het benutten van de ruimtes.
Oud 11-02-2019, 13:58
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dit is dus het probleem met jullie successupportertjes, lekker roeptoeteren zonder door enige kennis gehinderd te worden. Ramos heeft in heel 2018 precies 0 (nul) rode kaarten gekregen, in 2019 tot nog toe uiteraard ook nog niet, natuurlijk haalt die geen rood tegen Ajax.

Ajax speelt normaal gezien precies het type spel waar Real graag tegen speelt. Als ze zich niet aanpassen heeft Real geen enkele moeite met het benutten van de ruimtes.
Ramos heeft in 2018 voor de eerste keer in 16 jaar geen rode kaart gehaald in een jaar tijd. Maar die heeft hij wel verdiend, tegen Salah in de UCL finale van vorig jaar.
Oud 11-02-2019, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Maar die heeft hij wel verdiend, tegen Salah in de UCL finale van vorig jaar.
Dat was absoluut geen rood. Dat Salah toevallig geblesseerd raakt maakt het nog geen rood waard.
Oud 11-02-2019, 15:21
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dat was absoluut geen rood. Dat Salah toevallig geblesseerd raakt maakt het nog geen rood waard.
Een judoworp die zelfs bij judo niet is toegestaan, mag vast wel bij voetbal
Oud 11-02-2019, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Een judoworp die zelfs bij judo niet is toegestaan, mag vast wel bij voetbal
Of iets wel of niet is toegestaan bij judo, is totaal niet relevant in een voetbalwedstrijd.
Oud 11-02-2019, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Of iets wel of niet is toegestaan bij judo, is totaal niet relevant in een voetbalwedstrijd.
Ware het niet dat dit puddingpower betreft dus je kunt beter tegen een suikerpotje gaan wauwelen, dat is effectiever.
Oud 11-02-2019, 15:46
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat is wel relevant. Judo is met je handen als voeten en voetbal is alleen met voeten. Als iemand je bij voetbal vol op de grond knalt met zijn handen verdiend diegene rood.
Oud 11-02-2019, 15:46
Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ware het niet dat dit puddingpower betreft dus je kunt beter tegen een suikerpotje gaan wauwelen, dat is effectiever.
Of met de muur
Oud 11-02-2019, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel relevant. Judo is met je handen als voeten en voetbal is alleen met voeten. Als iemand je bij voetbal vol op de grond knalt met zijn handen verdiend diegene rood.
Oei, even vergeten van account te switchen?
Oud 11-02-2019, 15:49
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Uuhhhmmm... Nee...? Ik sluit me alleen aan bij PUDDINGPOWER.
Oud 11-02-2019, 15:51
Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
BUSTED EN SCREENSHOTTED
Oud 11-02-2019, 15:52
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Jullie kunnen toch IP adressen checken? Check het maar. Hoe groot is het verschil?
Oud 11-02-2019, 15:53
Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Uuhhhmmm... Nee...? Ik sluit me alleen aan bij PUDDINGPOWER.
"Uuhhhmmm"
Oud 11-02-2019, 15:54
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Jullie kunnen toch IP adressen checken? Check het maar. Hoe groot is het verschil?
Precies en het kan niet dat er twee berichten van een persoon tegelijk op het forum komen.
Oud 11-02-2019, 15:55
Destruct!
Destruct! is offline
Maar wacht is even dit is heel dubieus
Oud 11-02-2019, 15:55
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat nou weer?
Oud 11-02-2019, 16:02
Verwijderd
Tunahan Kuzu is een lul.
Oud 11-02-2019, 16:02
Verwijderd
Epibreerbeer is een lul.
Oud 11-02-2019, 16:03
Verwijderd
Grutjespetutjes wat is dat nou
Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Epibreerbeer is een lul.
Penetreerbeer is een lul.
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Tunahan Kuzu is een lul.
eens
Oud 11-02-2019, 16:04
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Tunahan Kuzu is een lul.
Volledig mee eens.
Oud 11-02-2019, 16:04
Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Grutjespetutjes wat is dat nou
De pedosaurus!
Oud 11-02-2019, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Precies en het kan niet dat er twee berichten van een persoon tegelijk op het forum komen.
Oud 11-02-2019, 16:06
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
De pedosaurus!
Hoezo zegt de Pedosaurus dat? Jij doet nu net alsof jij dat zei.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten