Reis je regelmatig? Weg met boeken; koop een eReader, een met een verlicht scherm. Als je studieboeken nodig hebt dan kan ik die tegen 3% van de oorspronkelijke prijs voor je aanschaffen in India als het moet
deadlock schreef:
Het is echt niet moeilijk; Als je pakt voor de reeks van 10-30 graden (want serious, -20 tot +40 is woestijnwerk en dan hoef je er hier niet over te klagen dan weet je echt precies wat je mee moet nemen) dan is het supermakkelijk; Pak in voor het vroege najaar en in plaats van dikke onderkleding neem je enkele zomerse shirtjes mee. Gooi er een twee jurkjes bij en een legging en je bent klaar.
deadlock schreef:
En alles wat je niet meeneemt kan je kopen eah. Is niet het einde van de wereld.
deadlock schreef:
Als ik naar de VS ga is het nooit kouder dan 30 graden overdag, en ik heb toch altijd 2 vesten mee en koop er meestal daar nog één. Nou ben ik natuurlijk een koukleum, maar toch, inpakken is echt veel makkelijker dan je denkt en deze hoeveelheid is gewoon echt niet nodig
deadlock schreef:
Reis je regelmatig? Weg met boeken; koop een eReader, een met een verlicht scherm. Als je studieboeken nodig hebt dan kan ik die tegen 3% van de oorspronkelijke prijs voor je aanschaffen in India als het moet
Thanks
Ik reis normaal de weekenden heen en weer van mijn ouders naar Utrecht en weer om. En af en toe voor het werk of gewoon vakantie. Normaal heb ik alleen mijn rugtas en een klein extra tasje bij me. De struggle is vooral dat ik voor mijn werk nette kleding aan wil, maar asap daarna iets wat prettiger zit en 's avonds meer richting een joggingsbroek. Nu heb ik dus van alles zowel een zomervariant als een wat dikkere variant mee en daarnaast idd een dikke trui en een wat dikker colbert want ik ben ook gewoon een koukleum. En een jurkje, want ja. Straks is het ineens toch mega tropisch.
Niet nodig dus, maar veel meer dan anders en dat heb ik maar geaccepteerd voor nu
Ik heb van mijn bergwandelingen met backpack geleerd dat je echt superweinig nodig hebt voor een week. Zelfs in de bergen, waar het weer binnen no time om kan slaan van t-shirt-en-korte-broek naar fucking-koud-met-regen.
Maar voordat ik voor het eerst ging bergwandelen, had ik altijd precies dezelfde struggles, dus ik snap het wel.
Als je voor je werk ergens moet zijn zit je over het algemeen binnen en kun je dragen wat je altijd draagt? En dan een vestje en een extra warmere jas en klaar?
Meh, mijn tante komt morgen terug van 'vakantie' (haar thuisland). Ze is terminaal en ik had gehoopt dat ze daar vredig zou sterven, maar ondanks dat het erg slecht gaat kom ze toch weer terug naar Nederland. Waarschijnlijk is dit de laatste keer dat ze daar was.
Daantje_0705 schreef:
In de tuin werken is ook echt zwaar
Welnee, het is maar net wat je gewend bent.
Koekje schreef:
Meh, mijn tante komt morgen terug van 'vakantie' (haar thuisland). Ze is terminaal en ik had gehoopt dat ze daar vredig zou sterven, maar ondanks dat het erg slecht gaat kom ze toch weer terug naar Nederland. Waarschijnlijk is dit de laatste keer dat ze daar was.
PUDDINGPOWER schreef:
doe anders gewoon 0.0 tieten
Ik ben wel van tetten. 0.0 is zo weinig. Bij dames mag het wel een volle hand zijn en er is geen limiet, bij heren graag alleen van die gespierde dingen.