| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ik moet wel zeggen dat ik het ermee eens ben. eerst veel lezen enzo en dan pas als je er klaar voor bent en ik denk dat je dat vanzelf merkt kun je es wat proberen. de meeste die wicca wel interssant vinden denken dat ze meteen spreuken kunnen uitvoeren en weet ik veel wat, maar voor een niet-wetende kan dit toch best gevaarlijk zijn.
blessed be!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
ik heb er al heel veel boeken over gelezen, maar ik wil er nu echt eens echt mee beginne!
ik die het niet omdat het stoer of trendy zou zijn, ik geloof er gewoon in en wil ermee verder gaan! maar in die boeken van me had ik ook al gelezen dat het het beste was om zelf rituelen te schrijven, maar ik d8 als jullie er een paar konden neerzetten, dat ik daaruit een beetje kon opmaken hoe ik moet beginnen! xxmicca |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Mijn vraag is dus eigenlijk, waar wil je precies mee beginnen en wat wil je ermee bereiken? Als je dit vertelt, kunnen mensen misschien wat beter je vraag naar hoe te beginnen beantwoorden. BB, Suzanne |
||
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
| Games |
>> nieuw spel : fallen sword << Dionvd | 10 | 03-04-2007 11:32 | |
| Games |
Diablo-esque spellen? Verwijderd | 47 | 05-02-2006 16:28 | |
| Software & Hardware |
[Software] Probleem met installeren spel Verwijderd | 7 | 07-04-2005 16:18 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
frans - spelletje Verwijderd | 4 | 02-10-2003 19:13 | |
| Games |
wie kent het spel bid for power giresun27 | 30 | 19-02-2002 21:40 | |