Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
Citaat:
![]() ------------------ Waaaaaaaaah? Met een augurk zeg je? [Dit bericht is aangepast door J@SPER (19-01-2002).]
|||
![]() |
Citaat:
ik hoef het niet te willen , heb hem al zonder gezever. We hebben trouwens ook nog een BMW 730 , een Mercedes ML430 en een Mitsubishi Pajero Full Option. Onze 730 gaat weg en neemt over een half jaar plaats voor een nieuwe BMW 745 . [Dit bericht is aangepast door katten (19-01-2002).] [Dit bericht is aangepast door katten (19-01-2002).]
|
![]() |
|
![]() |
ik wil de auto's van m'n buurman wel overnemen...
Het is elke keer weer een verassing als z'n geragedeur opengaat en de lift boven is met wéér een andere auto vanonder z'n huis. Ik heb nu al gezien: Audi S8 Jaguar XJ220 Hummer (komt niet uit z'n kelder) Mercedes zo'n Sl ofzo... oude met vleugeldeuren... toen ze nog mooie auto's konden maken Nog een mercedes beetje Hitler pronk wagen... maar wel errug mooi!! En tja meer kan ik me niet herinneren. Da's wel cool, hij moet altijd planken op z'n oprit leggen als hij met de jaguar op stap gaat. Anders komt ie aan de grond. Maar ik ben ook wel tevreden met onze volkswagens... we behoren nu eenmaal tot het normale volk. [Dit bericht is aangepast door pseudoniem (19-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als dat echt zo was zou je niet er zo over opscheppen meisje. |
![]() |
||
Citaat:
Als het moet, doe dan meer deze ![]() Rijden wij namelijk in... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook je eerste reply... de mijne staat al bij ons in de garage... en dan een of andere dure auto... Sorry, ik vind je niet geloofwaardig over komen. Wat voor baan heeft je pa dan wel niet? Mocht het al zo zijn (en die kans acht ik heel klein) dat jullie ook echt al deze auto's hebben, dan vind ik je niet echt stoer... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ennuh Z8 haha Z3 bedoel je ? btw me vader heeft BMW M3 braspenning getuned... dus kom jij maar met je FANTASIE auto... (die ik er eigelijk al UITREN) Grow UP then mature with da big guys
||
Citaat:
![]() in de variant hierop die door US army wordt gebruikt is nog niet 1 soldaat om het leven gekomen (zolang die in zen auto bleef)
|
![]() |
|
|