| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Inkomen van je partner telt ook niet standaard mee bij de regeling voor 2012
https://duo.nl/particulier/studiesch...ingsregels.jsp
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik moet een Engels spreekwoord vertalen en uitleggen. Dit is hem: Look to the future, but learn from the past. Ik heb hem vertaald (Kijk naar de toekomst, maar leer van het verleden). Alleen lukt de uitleg erbij niet. Het is toch gewoon letterlijk wat de vertaling is? Wat zou ik bij de uitleg moeten schrijven?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Bah bah. Ik ben mijn kamer thuis aan het opruimen omdat ik ga samenwonen. Ik had niet verwacht dat ik zo gigantisch veel bij hield. Echt hoardersniveau hoeveelheid aan prulletjes, die ooit "nuttig" zouden kunnen zijn.
Kom je van die Valentijnskaartjes en eerste treinkaartjes naar plekken tegen. Notities van mijn eerste jaar op de uni, stagecontracten etc. Ik word hier veel te weemoedig van
|
|
|
|
Ik bewaar alleen kaartjes van mensen die er voor mij echt toe doen. Dat doe ik al jaren, wat als voordeel heeft dat ik bijv. nog kaartjes van mijn overleden oma heb. Dat vind ik dan wel weer mooi. Ik heb één grote plastic bak met dingetjes om te bewaren.
Ik vind het ook wel een goede tip om inderdaad voor jezelf een limiet te stellen en daarvoor lekker een of 2 dozen vol te pakken. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |