Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe is het met jou? |
![]() |
|
Niet quoten please
Ik heb de laatste tijd meerdere keren (kort, maar toch) aan zelfmoord gedacht. Ik heb ook al een paar keer na bepaalde situaties gedacht: Het is mooi geweest, de wereld is beter af zonder mij. ook heb ik al meerdere methodes bedacht over hoe ik zelfmoord moet plegen, hoe ik ervoor kan zorgen dat het ook lukt voor ik word tegengehouden etc. Ik voel me ongelooflijk eenzaam de laatste tijd, contact met vrienden en familie wil ik zoveel mogelijk stoppen. Daarnaast kan ik de druk van het gezin niet meer aan. Mijn moeder met depressie, mijn vader die agressief is, mijn broer die autistisch is, mijn zus die autistisch en overgevoelig is, het is allemaal te veel aan het worden. Ik heb al gevraagd bij vrienden of ik even bij hen er tussenuit kon, maar dat was wegens verschillende redenen niet mogelijk. Ik ben wel een beetje klaar met het leven eerlijk gezegd. Niet dat dit mijn afscheidsbericht is en ik nu zelfmoord pleeg. Maar het zit er wel een beetje aan te komen
|
Verwijderd
|
Zoek hulp. Ga naar de huisarts, maatschappelijk werk, mentor op school. Je bent niet alleen, ook al voelt het wel zo. Het hoeft niet zo donker te blijven als het lijkt te zijn, masr je moet zelf actie ondernemen. Heel moeilijk, maar uiteindelijk wel de.moeite waard. Sterkte.
|
![]() |
||
Citaat:
Er komt ook weinig online nu.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Beleidszaken |
Beleidszaken -> zinloos forumonderdeel Al Murphy | 57 | 31-12-2006 11:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)? Cherry Springs | 441 | 27-01-2006 13:32 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |