Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2020, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Waar heeft hij steun gezien in het topic?
Hahaha, goeie reactie van jou wel
Advertentie
Oud 13-01-2020, 12:47
Verwijderd
Ik heb voor het eerst een GoFundMe opgezet hihihi.
Oud 13-01-2020, 12:49
Verwijderd
€300,- binnen al van twee mensen
Oud 13-01-2020, 12:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
welk doel?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-01-2020, 12:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik wil ook wat doneren: Al mijn youtubemoney
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-01-2020, 12:54
Verwijderd
Citaat:
welk doel?
Upgrade voor een vrij heftig gebruikte mediaserver die vanwege dat heftige gebruik kraakt en piept.
Oud 13-01-2020, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook wat doneren: Al mijn youtubemoney
Oeh, dan kunnen we een kauwgompje kopen
Oud 13-01-2020, 12:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
daar doe je het voor
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-01-2020, 17:36
Verwijderd
Citaat:
AH eindelijk over de 1K heen! €1124 (ofwel 5385 sigaretten) heb ik sinds ik gestopt ben niet opgerookt, volgens mijn quit tracker
Yeaaaaaahhhhhh
Oud 13-01-2020, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb voor het eerst een GoFundMe opgezet hihihi.
Oh dat wil ik ook, ff doel verzinnen, ff kijken waar ik zielig over kan doen, heb jij een idee basje?

Mijn doel is zo 100k.
Oud 13-01-2020, 17:40
Verwijderd
Mijn doel is 2100 maar dat vind ik ook een behoorlijk bedrag
Oud 13-01-2020, 17:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Upgrade voor een vrij heftig gebruikte mediaserver die vanwege dat heftige gebruik kraakt en piept.
De gene die ook Plex draait?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-01-2020, 17:48
Verwijderd
Yep.
Oud 13-01-2020, 19:43
Verwijderd
De kinesioloog waar ik in twente naar toe ging, is per 1 januari met pensioen, haar man gaat per 1 mei met pensioen. In september vertrekken ze met de auto via west afrika naar zuid Afrika. Dat willen ze in 7 maanden doen. Dan komen ze voor 5.maanden naar huis, gaan dan naar zuid afrika de auto ophalen en komen via oost Afrika weer terug. Daarna willen ze naar Azië. "En hopelijk eindigen we over 10 jaar in Canada."

En dan heb je mensen die zeggen "ik ben 45, ik ga toch geen opleiding meer doen!"
Oud 13-01-2020, 19:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Woord van het jaar: Jemig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-01-2020, 19:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kluun is echt een mongool
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-01-2020, 22:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Woord van het jaar: Jemig
Dat bestaat al even hoor.

Citaat:
Kluun is echt een mongool
Ik weet niet waarom, maar eens.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-01-2020, 22:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
De kinesioloog waar ik in twente naar toe ging, is per 1 januari met pensioen, haar man gaat per 1 mei met pensioen. In september vertrekken ze met de auto via west afrika naar zuid Afrika. Dat willen ze in 7 maanden doen. Dan komen ze voor 5.maanden naar huis, gaan dan naar zuid afrika de auto ophalen en komen via oost Afrika weer terug. Daarna willen ze naar Azië. "En hopelijk eindigen we over 10 jaar in Canada."

En dan heb je mensen die zeggen "ik ben 45, ik ga toch geen opleiding meer doen!"

Als kwakzalver kan je nu eenmaal mensen veel geld aftroggelen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-01-2020, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Als kwakzalver kan je nu eenmaal mensen veel geld aftroggelen.
lolz
Oud 13-01-2020, 22:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben echt stuk na de fitness, maar toch nog maar een quiche gemaakt. Nog 10min wachten
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-01-2020, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn doel is 2100 maar dat vind ik ook een behoorlijk bedrag
Ahmahgad Basje wil je ook eentje voor mij openen omg, met een kkzielig verhaal erbij, maak ik een foto waar ik er fucking ziek uitzie en ik wil nog een studie doen ofzo, ik ben je zus en heb altijd voor je gezorgd, nu wil je graag mij iets terugdoen, zodat ik een beetje goede baan heb in de hemel.
Oud 13-01-2020, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt stuk na de fitness, maar toch nog maar een quiche gemaakt. Nog 10min wachten
Broodjes pindakaas met stukjes
Oud 13-01-2020, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ahmahgad Basje wil je ook eentje voor mij openen omg, met een kkzielig verhaal erbij, maak ik een foto waar ik er fucking ziek uitzie en ik wil nog een studie doen ofzo, ik ben je zus en heb altijd voor je gezorgd, nu wil je graag mij iets terugdoen, zodat ik een beetje goede baan heb in de hemel.
Hahahahaha, goed idee
Oud 13-01-2020, 23:02
Verwijderd
Ik had bij deze trouwens ook binnen twee uur een mailtje van GoFundMe met 3 vragen. "Wie zijn je donateurs en hoe ken je die?" euhhhhh waarom is dat belangrijk?
Oud 13-01-2020, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Dat bestaat al even hoor.



Ik weet niet waarom, maar eens.
Hahahaha, ik ben het ook met je eens maar het gaan niet over Kluun maar over een of andere irritante fokker die hier tegenwoordig hangt.
Oud 14-01-2020, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Ik had bij deze trouwens ook binnen twee uur een mailtje van GoFundMe met 3 vragen. "Wie zijn je donateurs en hoe ken je die?" euhhhhh waarom is dat belangrijk?
lol

OMG hoe snel zouden we door de mand vallen. Want je moet dus ook een beetje een zielig snoetje zijn ofzo? Ik zie daar 10+k tussen staan joh.
Oud 14-01-2020, 00:21
Verwijderd
Denk je dat als we een foto van mij als Amsterdams wit wijf maken zonder make up, beetje ingevallen wangen (contouring and bllllending baby, bleeeendddd) met drie zwarte kinderen aan mijn armen we het hele jaar gratis coke kunnen snuiven, Basje?
Oud 14-01-2020, 00:23
Verwijderd
Niet dat ik snuif, maar het idee.
Oud 14-01-2020, 08:01
Verwijderd
Citaat:
lol

OMG hoe snel zouden we door de mand vallen. Want je moet dus ook een beetje een zielig snoetje zijn ofzo? Ik zie daar 10+k tussen staan joh.
Ja maar het is normaal dat het publiek gaat. Dit is een beperkte inzamelingsactie en ik wil 'm ook niet op FB enzo.
Oud 14-01-2020, 08:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Yep.
Ik wil wel bijdragen
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 14-01-2020, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel bijdragen
Dan stuur ik je de mail!
Oud 14-01-2020, 08:31
Verwijderd
Naar je hotmail gegaan iig. Waar je vroeger mee MSNde
Oud 14-01-2020, 10:17
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Naar je hotmail gegaan iig. Waar je vroeger mee MSNde
Die gebruik ik nog steeds
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 14-01-2020, 10:21
Verwijderd
<3
Oud 14-01-2020, 11:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
<3
We profiteren er ook van, dus kleine moeite.

We hebben een nieuwe opstelling in de woonkamer. Nu vinden we de tv te klein
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 14-01-2020, 11:27
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik gebruikte eerst Videostream voor Google/Chromecast, maar dat hopeloze developmentteam besloot de positie van de subtitles te verprutsen in de gratis variant en de instelling wijzigen kan alleen met de betaalde variant. Nu gebruik ik thuis ook Plex, dat werkt uitstekend met Chromecast. Het is alleen wel een additionele resource die nodig is, maar OK, daar kan ik wel mee leven. Tot zover mijn Goede Verhaal.
Oud 14-01-2020, 11:56
Verwijderd
Zijn wij al vriendjes daarop?
Oud 14-01-2020, 12:01
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ooit had ik wel toegang tot jouw Plex! Maar volgens mij ben ik die credentials kwijt. En mijn Plex telt drie series, incompleet, en acht speelfilms of zo. Kan mij herinneren dat jij een serieuze library hebt dus in dat opzicht heb ik je niets te bieden!

Iets anders; ben ik erg cynisch als ik het vermoeden heb dat Nikkie met d'r coming out een marketingstunt pullt en dat nimmer sprake was van chantage/afpersing?
Oud 14-01-2020, 12:10
Verwijderd
Nee, maar ik heb dus een serieuze library En uiteraard mag je daar gebruik van maken Ik heb zelfs een volautomatische requestmodule zonder handmatig ingrijpen :')

Ja, dan ben je denk ik te cynisch. Tenminste, mijn redenering is alsvolgt; Mensen die tegen transgenderisme zijn of tegen haar, zullen er niet voor terugdeinzen om dergelijke chantagemiddelen in te zetten. Ik ken haar claim verder niet, als het mensen zijn die op Twitter iets zeggen als "hahaha ik ga je outen als je je account niet verwijderd kutwijf" is juridisch geen chantage maar zo kan je het in spreektaal wel gebruiken. Als ze echt geld eisten ofzo, dan lijkt het me het allerbelangrijkst dat ze aangifte doet.
Oud 14-01-2020, 12:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Iets anders; ben ik erg cynisch als ik het vermoeden heb dat Nikkie met d'r coming out een marketingstunt pullt en dat nimmer sprake was van chantage/afpersing?
Ik wist niet eens dat het een geheim was. Ik dacht dat het duidelijk was
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-01-2020, 12:47
Verwijderd
Ik ben Chrome zo zat dat ik Edge ga installeren.
Oud 14-01-2020, 12:47
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ik wist niet eens dat het een geheim was. Ik dacht dat het duidelijk was
Nou ja mijn eerste gedachte bij haar was ook "Good for you, dat je schijnbaar mad skills met make-up hebt!" Maar goed.
Oud 14-01-2020, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet eens dat het een geheim was. Ik dacht dat het duidelijk was
Ik kende haar niet en ik zag haar gisteren dus in een filmpje en dacht "wow, dat had niemand eerder bedacht?" maar achteraf makkelijk praten moet daarbij opgemerkt worden want ik had het in de auto al op de radio gehoord.
Oud 14-01-2020, 12:51
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ik ben Chrome zo zat dat ik Edge ga installeren.
Firefox en Opera hebben het hier gewonnen. Chrome en Google ben ik aan het uitfaseren.
Oud 14-01-2020, 12:54
Verwijderd
Er was iets met FF waardoor ik het niet langdurig kon gebruiken. Heb het wel geïnstalleerd.

Ik heb ook een hele poos duckduckgo geprobeerd maar het is niet zo prettig.
Oud 14-01-2020, 12:59
Struilhuik
Struilhuik is offline
DDG levert 98% van de keren wel resultaten waar ik wat mee kan, er zijn steeds minder actieve omschakelmomenten naar Google. Daar ben ik wel happy mee. Maar ja; de echte ellende moet nog beginnen, zoals het Android Google-account migreren en shit. Ook van Gmail naar Protonmail verhuizen. Dat gaat stapje voor stapje allemaal.
Oud 14-01-2020, 13:05
Verwijderd
Misschien was ik een té early adopter en moet ik het gewoon nog een keer proberen
Oud 14-01-2020, 13:08
Verwijderd
Ik weet dat je een snoeihekel hebt aan Apple (heb ik ook, aan het bedrijf) maar een van de belangrijkste redenen dat ik een iPhone en iPad heb is omdat er geen Google bij komt kijken.
Oud 14-01-2020, 13:08
Verwijderd
Please be evil: https://gizmodo.com/google-removes-n...rom-1826153393
Oud 14-01-2020, 13:34
Verwijderd
Oooh ik wil zo graag even in coma
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.