Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kheb het ook wel soms, elke maand ofzo
![]() Nee, maar ik ben soms down en jankebalkerig enzo, om niks. Om kleine dingen. Ligt aan onzekerheid, angst, dat soort dingen. In mn hoofd maak ik alles erger. Niet alleen als hij weg is, ook als hij er is kan ik zo doen, dat verpest de sfeer aardig, maar ik kan er niet mee ophouden. Volgens mij komt het door de pil. Maar ik weet het niet zeker. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat heb ik dus ook altijd. Dan WIL ik gewoon contact en anders ga ik raar doen, veel gekker dan jij doet hoor.
![]() Maar ik ben het met morris eens. Als je in zo'n bui zit wil je contact, nix aan te doen. Maar je weet vantevoren al dat het niet helpt als je hem belt of smst. Ik snap je wel, jij wilt graag dat hij dan gewoon een tijdje bij je aan de telefoon blijft hangen, ookal gaat het niet echt ergens over. Meestal wanneer ik dat had ging ik dan wanneer hij wou ophangen iets bedenken waardoor we weer door konden praten, ookal was dat iets ruzie-achtigs. ![]() Maarjah veel jongens zien het nut er dan niet van in als je toch nix te vertellen hebt. Ik ga me dan altijd afvragen "wil hij dan niet bij mij zijn ofzo?". Tsja, je herkent het probleem bij jezelf en nu moet je toch zoiets gaan doen als morris zegt. Volgens mij is het echt een kwestie van zelfbeheersing ofzo. ![]() ![]() Maar heel veel suc6 ermee ![]() En ik hoop je nog een keer te zien ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tjah... dat zal wel iets zijn in de vrouwelijke psyche... ofzo.
Ik snap het best hoor, dat je dit soort buien hebt, en ik kan het me ook vel voorstellen. Maar ik denk dat je tijdens zo'n bui het beste even naar buiten kan gaan ofzo. Even wat anders doen. Je geest ergens anders op stemmen, dat is heel moeilijk. Maar als het lukt ben je die avond helemaal blij als ie weer belt.. en als je hem aan de telefoon hebt in zo'n "bui" en dan bel je 's avonds. Dan gaat jullie kwartiertje liefde wat je hebt per dag (ongv dan) ook verloren, dan wordt dat (jullie en jullie verhaal kennende) een ruzie van een aardige tijd. En dan gaan jullie allebei met een zeer vervelend gevoel slapen om het maar zachtjes uit te drukken. En als het dan zo door blijft gaan dan zal het jullie waarschijnlijk nog opbreken ook. En dat zou zonde zijn, aangezien jullie gewoon goed bij elkaar passen en van dat ander geblaat. Veel succes ![]() xxx Bazz |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dankjewel allemaal, voor jullie antwoorden.
Ik weet wel dat ik niet de enige ben die dit heeft, het maakt het er echter niet minder ernstig door. Ik ben bang dat ik hem op die manier wegdruk, omdat ik, als ik dan met hem aan de telefoon hang, nou niet echt aardig tegen hem doe. Ik verwacht dan waarschijnlijk iets van hem. Wát ik verwacht weet ik niet, want hij heeft nog nooit op een bevredigende manier gereageerd wanneer ik in zo'n bui zat. Ik wil er wel graag vanaf komen. Misschien moet ik gewoon met mezelf afspreken dat ik in zo'n bui wel mag bellen, om hem even te horen, maar dat ik dan ook zelfstandig moet ophangen. Dus dat hij niet zoiets moet zeggen als "Ik moet weer verder", en zonder dat het weer uitloopt op zo'n 'ruzie'. Ik weet alleen niet of dit gaat werken. ![]() Het is ook niet alleen geestelijk, het lijkt lichamelijk. Net zoals wanneer je honger hebt, je MOET eten. En je MOET slapen. Als ik zo'n bui krijg voel ik me helemaal naar worden in mijn buik en mijn hele hoofd wordt licht. Ik word ook meteen heel moe, ook al kan ik totaal geen rust vinden. Het is ook lichamelijk, zo'n verlangen waar echt iets aan gedaan moet worden.. ![]() Mmm.. Ik zit er echt mee ![]() [ @Alicia: Ik wil jou ook graag weer zien ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou, ik weet helemaal hoe je je voelt.. ik heb ook weleens van dit soort buien.. gelukkig zijn mijn vriend en ik elkaar elke dag, behalve in weekenden...
Mijn vriend weet dat ik er weleens last van kan hebben,maar hij blijft rustig en normaal doen... dus ik heb het heel erg getroffen.. Maar geloof me alles komt goed, het ligt ook grotendeels aan je leeftijd.. en vergeet niet: HUILEN LUCHT OP! Vooral nix opkroppen.. Good luck ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik herken het helemaal!! Als ik niets hoor zet ik mn telefoon uit, maar 5 minuten later zet ik em weer aan, ga 100 keer op een avond kijken of ie online is (terwijl ik heel goed weet dat ie aan het voetballen is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder is het misschien inderdaad beter als ik gewoon probeer hem niet meer te bellen. Dan krijgen we ook geen ruzie meer. Maar als ik op zo'n moment geen contact met hem krijg, dan voel ik me alleen maar kut, en hoe langer het duurt, hoe kutter (is dat een woord?) ik me ga voelen ![]() Nja, thnx anyway ![]() |
![]() |
|
Dit is volgens mij iets heel erg psychologisch. *kuch* Ik redeneer een heel eind verder en die redenering ga ik maar niet hier posten...
![]() Laat mij dan ook nog iets nuttigs zeggen: Je vriend zou hiervan op de hoogte moeten zijn. Als hij alleen maar jouw nummer in beeld ziet en verder een stilte lijkt het me vrij logisch dat hij er nogal niet op zit te wachten. En als hij het weet kan hij je helpen een oplossing te vinden. Je bent toch uiteindelijk bij elkaar om bij elkaar te zijn? (Ja, goed hè, ik heb inmiddels zelf ook door wat ik nou eigenlijk nastreef met Annika. ![]() Misschien komt het ook omdat je in een gigantische sleur zit. Je raakt gauw en ook steeds eerder verveeld en dan is het net als bij dingen waar je je aan zit te ergeren: er knapt iets. Of je krijgt hoofdpijn, geen zin in dit of dat, of juist weer heel erg zin in iets... Lijkt een beetje vaag uitgelegd zo, maar het zou heel goed zo kunnen zijn.
|
![]() |
Dit komt me zo bekend voor.. ik heb dit vooral vroeger gehad (drie jaar geleden). Toen had ik wat psychische problemen, stond niet zo sterk in mn schoenen. Ik deed precies hetzelfde over de telefoon bij mijn toenmalige vriend, een jongen die zeker was van zichzelf en mij niet zo belangrijk vond.
Ik kon een avond om hem huilen en dan bellen en dan kwam er gewoon geen gesprek, en dan hing hij op omdat hij met vrienden wegging, en dan voelde ik me zo kut.. die jongen was een eikel, hij liet me continu zitten enzo. Ik heb datzelfde gevoel soms nog als ik met iets belangrijks zit en dat aan mn vriend wil vertellen, maar pas savonds in bed de kans krijg; en dan wil hij slapen. En dan lig ik daar en dan kan ik niet slapen, dan gieren de emoties (kwaad, teleurgesteld, bang, afgewezen) door mn lijf, uiteindelijk draai ik me dan meestal om en rollen er tranen over mn gezicht. Dat merkt hij dan vaak weer en dan vraagt hij wat er is, maar dan kan ik niks meer zeggen, hij wou toch immers slapen? Meerdere keren ben ik uiteindelijk maar op een ander bed gaan liggen om hem niet meer lastig te vallen, om daar mezelf in slaap te huilen. Lesje heb ik nu redelijk geleerd; ik hou de eer aan mezelf, als de ander me laat zitten dan kan ie de schijt krijgen en bedenk ik wel wat anders. Maarja..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit heb ik dus ook. Door de weeks heb ik het gevoel niet belangrijk genoeg te zijn. Want 'hij heeft er dan niets aan want ik ben toch niet bij hem.' En hij heeft altijd zoveel dingen te doen en hangt met mij dan altijd heel snel op. 'S avonds probeer ik het soms maar word altijd teleurgesteld. Omdat ie wil slapen, of gewoon in slaap valt aan de telefoon. Overdag hebben we weinig contact, juist omdat ie gewoon geen tijd/zin heeft. Hij heeft altijd wel andere dingen die belangrijker zijn ![]() Citaat:
![]() ![]() Ik kan er gewoon niet tegen dat ik zo weinig contact met hem heb. Door de weeks alleen 's avonds en dan kan ik nog niet eens een normaal gesprek met hem voeren.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey..
mja, ontzettend lastig. Het lijkt er heel erg op dat jullie wat dat betreft ontzettend tegenstrijdige behoeftes hebben. Hij heeft genoeg aan die tijd in het weekend en aan je af en toe even spreken en je welterusten zeggen, maar jij hebt een stuk meer nodig van hem. Dat botst... Niet om je te ontmoedigen hoor.. Maar het klinkt redelijk hetzelfde als hoe de situatie tussen een goede vriendin van mij en haar inmiddels ex was. Hij plande haar zeg maar in de gaatjes die hij over had. Voor haar leek het dus heel sterk alsof alles belangrijker was dan zij, en dat zij pas in zijn hoofd opkwam om te zien als hij verder niks meer te doen had. Zij woonden allebei in Amsterdam maar zagen elkaar denk ik net zoveel als jullie omdat hij niet meer tijd kon vrijmaken voor haar. Hij moest voetballen, zn vrienden zien, naar concerten, saxofoon spelen, naar school.. en in de uurtjes daartussen zn vriendin zien. Zij moest zich daar voortdurend in aanpassen, ze kon em niet zomaar zien als zij daar zin in had, want dat kon dan slecht uitkomen voor hem en dan had hij geen tijd. Ze hebben anderhalf jaar wat gehad, en ze heeft nooit de middag nadat ze bij hem had geslapen ook bij hem doorgebracht, kun je nagaan! Hij wou 's morgens vaak niet met haar mee op staan als ze vroeg moest omdat hij moe was en zn slaap nodig had want die dag had hij weer van alles te doen. Eigenlijk hadden zij een beetje wat jij hebt met bellen, maar dan met elkaar zien. Uiteindelijk heeft zij het uitgemaakt omdat ze het niet meer aankon zich altijd op de 2e, 3e of lagere plaats te voelen staan. Ze werd gek van de hele situatie, en het lukte hem niet om het te veranderen. Nu het uit is beseft hij zich dat hij haar een beetje had verwaarloosd, maar hij beseft zich ook dat hij niet kan veranderen. Nou ja, ik heb verder absoluut geen advies voor je.. maar blijf erover praten met hem, blijf hem zeggen wat je dwars zit en dergelijke, hoe je je voelt. Je moet niet gaan censureren wat je wel en niet tegen hem zegt om hem maar niet boos te laten worden.. Ik hoop dat het niet zover komt als in bovenstaande verhaaltje.. gelukkig hebben jullie de meeste weekenden wel echt samen toch? Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:57. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
ik kan de bomen niet meer zien door het bos.. Dafuq | 1 | 26-11-2012 01:10 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 | |
Psychologie |
"Ik besta niet meer" :/ Marc S | 255 | 05-03-2002 13:52 |