Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 14:46
The Sentinal
The Sentinal is offline
tja over een maand of 3 mag ik een scooter kopen ,ga ik ook doen maar twijfel nog tussen de gilera runner en de peugeot TKR tja en eigenlijk ook de Speedfight van peugeot ,kan iemand van jullie er me meer uitleg over geven ,heb al wel informatie en brochures aangevraagt maar tja daar staan alleen de +punten in en natuurlijk niet de -punten kunnen jullie me helpen en eventueel een foto plaatsen over tja bovengenoemde soort ??? thx http://images.google.com/imgres?imgu...geot%2Btkr%2B% 26svnum%3D10%26hl%3Dnl
Oud 03-02-2002, 10:40
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Gilera Runner, Peugeot TKR en Peugeot Speedfight zijn heel verschillende scooters.

Ikzelf vind een Gilera Runner heel mooi, maar ik heb horen zeggen dat een Peugeot Speedfight heel goed rijd, en standaard al zo'n 60 km/h rijd en makkelijk op te voeren is.

Een Gilera Runner heeft een begrenste cilinder, dus het is knap lastig om zo'n Runner snel te maken.

De Peugeot TKR heb ik geen ervaring mee, maar volgens mij is het ook een scooter die al langer op de markt is.

Wil je ze nieuw of 2ehands kopen trouwens? Ik zou in elk geval zeker niet voor de Peugeot TKR kiezen, gewoon omdat ik hem niet mooi vind.
Oud 04-02-2002, 08:59
ECKO*72
ECKO*72 is offline
-TKR= niet echt mooi (vind ik) moeilijker aan onderdelen en accesoires te komen.
(kan eventueel niet bij elke dealer worden gerepareerd)
-Runner mooie scooter wel een zware met grote tankinhoud
-Speedfight kan bij heel veel dealers gemaakt worden en veel onderdelen en accesoires en ook zeer mooi.

en de standaard snelheid verschilt vaak per dealer
Oud 04-02-2002, 13:36
Genesis
Genesis is offline
Ik zou je aanraden gewoon eens bij een dealer binnen te stappen.. je noemt nu hele verschillende scooters, ook nog eens uit een nogal verschillende prijsklasse.. Er is vast nog veel meer wat je wel aan staat.. wat denk je bijvoorbeeld van een aprilia sr? ongeevenaarde kwaliteit.. Malaguti firefox? geweldig design, alhoewel vrij persoonlijk.. Yamaha aerox? mooi design, en snel..
Gilera Runner is een mooie scooter, en voor zover ik weet ook kwalitatief heel redelijk.

Peugeot TKR is volgens mij voorzien van hetzelfde hoogwaardige blok als de Vivacity, Dus qua onderdelen vast niet overdreven moeilijk.. Komt nog bij dat dealers alle mogelijke onderdelen kunnen bestellen bij de groothandel en anders wel bij de importeur van peugeot. Ik kan me bijna niet voorstellen dat een goedwillende dealer het dan zou weigeren, maar goed.. Dat is IMHO in ieder geval geen reden niet zo'n scooter te kopen..

zuuk6 met het uitzoeken van je nieuwe scooter.. Hou ons hier op de hoogte

Genesis
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 19:07
Cryptic Winterstorm
Tip, koop geen Neo's is een wijvenscooter, heb ik nml. ook... (En ik ben geen meisje ).

Maar hij trekt laaaaangzaaaaaaaaaaaaaam... (Tenminste als je niet heel veel gaat verbouwen...)

Verder rijd hij wel relaxed, maar is dus niet snel...

En een Aerox... *zucht* Echt een TOPscooter... Mooi racy design, en ook heel snel...
Oud 04-03-2002, 17:50
TKRracer
TKRracer is offline
Eej Ik heb een tkr... Ik raad het je aan als je echt gek met een scooter wil doen zoals het echte modderwerk en noem maar op maar wil je echt lekker hard rijden dan is de tkr niet echt iets... maar wel een fijne scooter... Motorblok van de oude speedfight... wil je bijvoorbeeld witte knipperlicht kapjes voor EN achter koop je de achter knipperlichtjes van een nieuwe sr... de scooter is in principe best leuk maar je moet ff zoeken voor accessoires... Er zijn wel dingen te koop maar in belgie of na heel goed zoeken in nederland... ik heb dan toevallig viaviaviavia kennissen helemaal rondom carbon lampenkapjes mijn peugeot TKR is blauw met goud. Zeer mooi hoor.
Voor mooie tkr's kijk eens op http://scooter.startpunt.nu dan perso's dan peugeot dan tkr ik raad je MetrakitTKR of Loka aan ik sta er ook tussen DAGUNDO... Toen was tie net 1 dag oud... veel succes met uitkiezen...
Oud 04-03-2002, 17:52
TKRracer
TKRracer is offline
Citaat:
ECKO*72 schreef:
-TKR= niet echt mooi (vind ik) moeilijker aan onderdelen en accesoires te komen.
(kan eventueel niet bij elke dealer worden gerepareerd)
-Runner mooie scooter wel een zware met grote tankinhoud
-Speedfight kan bij heel veel dealers gemaakt worden en veel onderdelen en accesoires en ook zeer mooi.

en de standaard snelheid verschilt vaak per dealer

Eej TKR HEEFT BLOK VAN OUDE SPEEDFIGHT DUS NIE LULLEH
Oud 06-03-2002, 01:18
ick
ick is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Een Gilera Runner heeft een begrenste cilinder, dus het is knap lastig om zo'n Runner snel te maken.
ehh... opvoeren is MEER dan 'n ander uitlaatje ophangen... als je opvoert ga je natuurlijk voor 'n 70
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 10:28
Cryptic Winterstorm
Citaat:
ick schreef:
ehh... opvoeren is MEER dan 'n ander uitlaatje ophangen... als je opvoert ga je natuurlijk voor 'n 70
Da's waar.
Reageren

Regels voor berichten