Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
niet hypocriet doen, vrouwen behandelen mannen vaak genoeg ook als stukken vlees. en ik bedoelde het niet kwaad. zeikwijf. oh nu ga je zeker ook zeiken over het feit dat ik wijf zei moraalridder. *trompet geluid en gehinnik*
||
Citaat:
*is zelf nog steeds te lui om een foto van zichzelf te maken ![]()
||
Citaat:
Het is oorspronkelijk een belachelijk grote babymuts van de H&M waar ik de achterkant vanaf heb geknipt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik zal het nooooooooooooooooooooooit meer doen! maar je moet niet zeiken want je bent een vet mooi meisje! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopik: ![]() Mijn arm zit scheef en ik kijk raar, maar dat maakt niet uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ( ![]() ![]() niet quoten! Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 16:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heel erg oud en heel erg emo. OMG, ik heb deze foto anderhalf jaar niet meer gezien, spreek ik net een vriend (die ik dus ook al anderhalf jaar niet meer heb gesproken) weer en hij gaf deze foto, hij heeft hem al die tijd gebruikt voor zijn bands. Zucht. Er zit een heel emotioneel verhaal achter deze foto. Maar dat doet er niet toe...
|
![]() |
P.S. DO GOTHICS TAKE OVER THE WORLD OFSOW??niet dak er problemen mee heb
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wuahahahaa geintje heh??dus geen boze reacties ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 14:21. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic. Verwijderd | 494 | 03-12-2003 15:47 | |
Muziek |
fototopic paco de taco | 258 | 29-11-2003 20:42 | |