Advertentie | |
|
![]() |
|
Als daadwerkelijk geesten bestaan waarom zou je in hemelsnaam wachten met opzoeken? Tegen hun wil, terwijl sommigen tegen hun wil geesten zien.
Slecht argument.
||
![]() |
Citaat:
Waarvoor zou de rest er dan zijn? Ik denk voor dit soort dingen. Maar wederom kan ik het niet bewijzen en wil ik dat ook niet. |
![]() |
|
ik heb aan mijn reikimaster gevraagd hoe ik in contact kon komen met mijn pasoverleden oma. ze zei dat ik een kaarsje moest aansteken en er rustig bij moest gaan zitten, concentreren en gewoon vragen of ze met me wil praten. dit is dan wel iets wat niet zo heel makkelijk is, maar ik weet niet hoever jij in dat soort dingen bent.
ouija heb ik een keer gedaan toen ik contact wilde met mijn opa, maar dat is bes wel een gevaarlijke manier. hoewel het wel lukte en als geesten geen contact willen, reageren ze gewoon niet, makkelijk zat. |
![]() |
|
Sommigen dingen kun je niet bewijzen omdat ze niet bestaan. Iedereen neemt ook gelijk klakkeloos alles maar aan omdat het niet bewezen kan worden. Beetje simpel en makkelijk.
||
![]() |
Citaat:
weer het leuke eerst zien dan geloven... maar als je iets niet kunt zien dan kun je het nog wel geloven. en als je gelooft dat ze bestaan heb je geen bewijs nodig en niet iedereen neemt alles klakkeloos aan, je kunt er ook in geloven omdat je dat uit jezelf doet. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |