Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou wel van stomme films. Van die films die zo belachelijk slecht zijn, dat je zoals het woord al zegt, er om moet lachen. Zoals Chucky *nog meer inwrijf* |
![]() |
|
The Shining
Blair Witch Project Final Destination The Excorcist etc (IT: hele slechte herinneringen aan, toen ik klein was ging ik die kijken) (Predator: hele slechte herinneringen aan, ook toen ik heel erg klein was ging ik hem kijken, naar kdurfde geen plantje meer aan te raken ![]()
|
![]() |
Ik heb geen top 3 maar ik heb al wel verschillende films gezien die echt wel iet deden bij mij.
- Final destination : De ontploffing van het vliegtuig bezorgde mij kippenvel ![]() - Braindead : Lachen lachen en lachen. ![]() - Halloween : Niet echt zeer griezelig maar de film straalt gewoon sfeer uit. Ik had hem gezien voor het eerst toen ik 10 jaar was en ik zag overal Michael Myers lopen ![]() - Nog andere films : Excorsist (niet griezelig, gewoon sfeer ![]() Natuurlijk zijn er nog veel ander films maar ik heb ze niet allemaal gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind alle griezelfilms eng, (behalve notld uit 1968). Maar mijn grootste angst is nog steeds de heks uit Disney's 'Doornroosje'. ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Night of the Living Dead is een klassiek meesterwerk dat door bijna geen enkele zombiefilm die daarna gemaakt is, is overtroffen. Waarschijnlijk heb JIJ het over een andere film (of je hebt de beschamende 'director's cut' (waar de regisseur niets mee te maken had) gezien), of je snapt het gewoon niet.
||
Citaat:
En dat is een kwestie van kennis, niet van begrip. Bovendien was de bedoeling van mijn post niet de jouwe de grond in te boren, maar mijn visie op die film te geven, dus ik vraag me af waarom je zo aangebrand reageert.
||
Citaat:
Je was niet eens duidelijk, ook ik had het gevoel dat je het een hele slechte film vond. Lachwekkend is George A. Romero's Night of the Living Dead niet. Ik raad je aan om die eens te bekijken want volgens mij heb jij heel iets anders gezien (misschien wel Tom Savini's NOTLD, geen slechte film trouwens). Onlangs had ik de versie uit 1968 op DVD in de Free Record Shop voor maar 5 euro gezien. Voor het geval dat je 'm wil zien.... ![]() 1968 - George A. Romero ![]() 1990 - Tom Savini en d'r is nog een waardeloze director's cut
Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 15:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
Ik dacht dat 'the shining' van Steven King was! (je schrijft het anders, maar ik weet even niet meer hoe
![]() The shining is toch dat ze in dat hotel zitten, en dan ook helemaal ingesneeuwd enzo. En dat dan dat kleine jongetje dat hotel gaat verkennen. Toen dat gezin in dat hotel kwam, had zo'n man gezegd dat ie niet in een bepaalde kamer mocht komen. En daar ging ie uiteindlijk natuurlijk wel naar toe. Naja, dat zijn dingen die ik me kan herineren. Of is dat dan weer een andere film. Eentje die wel van Steven king is. ![]() Die film die ik bedoel was in ieder geval behoorlijk eng toen ik hem gezien had ![]()
||
Citaat:
King was meer tevreden met Garris' versie dan die van Kubrick. Terwijl die van Kubrick toch één van de beste horrorfilms ooit wordt genoemd, in tegenstelling tot die van Garris.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik vind geen enkele film echt eng, maar dat komt omdat ik een beetje traumatische-enge film-ervaringen heb gehad toen ik 4 was ofzo
![]() ik heb the project nog niet gezien en heb er veel goeds over gehoord (in de zin van dat hij eng was) en ga hem misschien ook maar eens kijken en ringu zie ik nu voorbijkomen? nog niet van gehoord.. ook eens proberen |
![]() |
||
Citaat:
de film was toch wel wat vermakelijker vond ik zelf |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb die van Kubrick niet gezien, dus ik kan niet echt oordelen welke dan beter is.
|
Verwijderd
|
Als e het er toch over hebben....The Thing (de film) wie heeft die gezien? Ik heb het spel gespeeld en dat was best grappig, maar de film is volgens mn ouders (ok dat zegt niets) behoorlijk freaky.
Reminder: het gaat over een of andere alien die van gedaante kan veranderen, en iedereen in de film paranoia is omdat niemand weet wie het monster nou is. Klinkt wel koel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Het videospel vond ik matig in vergelijking tot de film.
|
Geen horror in ieder geval. Om de een of andere reden kan ik alle Hellraisers kijken zonder echt bang te zijn. :/
Ik heb wel heel veel moeite met die films die er tussen-in zitten. Red Dragon bijvoorbeeld. Ik probeerde naar het doek te blijven kijken, maar toen er die dia's voorbij kwamen waarbij je die spiegels in de ogen zag ('the becoming'), toen moest ik dus echt gruwelen. Dat geld ook voor Seven, maar Seven is eigenlijk gewoon helemaal eng. ![]() Ik heb ook Last House on the Left gezien. Man. Wat een ramp. Vooral die grimmige, sobere, seventies sfeer, zoals in the Shining. :/ Heel dom misschien, maar Enough (ah-ah, met Jenifferdingens). Die vond ik dus ook supereng. Dat idee, van achtervolgd worden, het niet-veilig voelen: nergens meer. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik wilde een keer Blair Witch gaan kijken, maar heb toen het eerste half uur ofzo maar gezien (en dat ook nog maar voor de helft) want het beeld stoorde heel erg. Daarna is het er niet meer van gekomen hem te huren, maar ik zie dat ik hem toch echt binnekort een keer moet gaan huren. The exorcist ook nog nooit gezien. Ik wilde hem kopen, maar dat mocht niet van mijn moeder,want die had hem gezien toen ze met mijn vader een keer uitging en dat had ze niet zo prettig gevonden!!(haha)
Hier mijn top 3: 1. What lies beneath 2. Signs 3. ................ Ze zijn niet echt eng, maar ik schrok zo vaak (vooral van de alien die uit de bosjes kwam bij Signs ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
De Kantine |
Top-drie-topic Verwijderd | 103 | 08-08-2010 13:46 | |
Verhalen & Gedichten |