Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
in de derde klas ben ik met school een halve dag naar de HAN geweest. Was heel leuk. Je deed op bijna elke "faculteit" een workshop. Zo maakten we een alarm bij techniek, gingen bij de pabo een paar schrijfopdrachten beoordelen en daarover praten, en bij economie hadden we een eigen bedrijfje die moest bepalen wat voor mobieltjes ze wilden verkopen en voor welke prijs e.d.
![]() Er waren ook gewoon lessen, en ze probeerden zich niet echt te verkopen ofzo.. vertelden bv. ook dat alarmpjes maken niet 't dagelijkse werk v.d. techniekstudent is ![]() Dit jaar ben ik (met een vriendin) naar de studiebeurs in utrecht geweest. Dat was wel één grote reclame. Iedereen belaagt je met pennen, folders etc. en allerlei promotieverhaaltjes. Ik kwam daar om me te orrienteren, ik weet niet/nauwelijks wat ik wil, maar ben niet echt opgeschoten daarmee. Iedereen vraagt "wat wil je gaan doen? " en als je dat niet weet willen ze weer weten in welke richting. Dat weet ik dus ook niet :/ 'k heb wel een hele zooi informatiefolders binnengehaald. De seminars vond ik leuker, gaf iets meer info (nog steeds weinig, bij de meesten) zonder dat je constant met vragen belaagd werd ![]() beetje lang antwoord ![]() 'k zit nu in 4vwo, weet nog niet wat ik wil, en ga iig zoveel open dagen bezoeken als verplicht (voor lob) en als het nodig is meer |
![]() |
|
hehehe... Bij ons op school gaat er altijd een soot "ritueel" vooraf aan een open dag. Eerst worden alle lichten in de wc's gerepareerd (alarmfase 1) vervolgens worden de ramen gelapt (alarmfase 2) en als laatste fase (Het Ultieme Alarm) worden de planten tevoorschijn gehaald. echt heel grappig, elke keer als je congierges met "De Planten" (die nog nep zijn ook) ziet sjouwen, weet je meteen dat er een opendag aan komt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is een bedrijf dat planten verhuurd...dag voor de open dag komt er een busje voor rijden: mannetjes die de plantjes uit het busje, hup, de school in dragen en ergens netjes neer zetten. Dag na de open dag komt het busje weer voor de school rijden: mannetjes die de plantjes uit de school, hup, het busje weer in dragen.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ben bij 3 open dagen geweest en had maar bij 1 het gevoel dat ik daar een paar jaar door wou brengen, had alleen maar met de sfeer te maken. Was daar heel goed, ben ook nog naar meeloopdag geweest en sfeer leek me nog steeds
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Open dagen en andere mededelingen van onderwijsinstellingen Simon | 27 | 28-03-2017 07:50 | |
Studeren |
Welke open dagen staan bij jou in de planning? Miracle | 20 | 25-04-2005 12:28 | |
Studeren |
Open dagen... kiek | 20 | 17-02-2005 16:31 | |
Algemene schoolzaken |
Open dagen Poesket | 4 | 27-11-2004 14:12 | |
Algemene schoolzaken |
Open dagen mijden... Gothic | 10 | 11-02-2003 15:25 | |
Algemene schoolzaken |
open dagen suusje17 | 3 | 27-08-2002 21:15 |