| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
, hoe duur was het eerst dan?Als ik schoenen van 350 euro zou kopen, zou ik 4 maanden lang geen kledinggeld meer hebben. Mijn kleren: -coltrui van Vero Moda, €34.95 -broek van ???, €29.95 -BH van Hunkermöller, €19.95 -String van H&M, €2.50 -Sokken van H&M, €2,- -Haarelastiekje van H&M, €0.30 Totaal: €89,65 |
||
|
|
|
|
ik denk dat ik zon beetje altijd 'gemiddelde' prijzen heb van de kleren die ik draag
sweater: Fl. 25,- t-shirt: Fl. 8,33 Broek: Fl. 69,95 sokken €2,33 ondegoed: € 4,17 schoenen: niet aan ![]() totaal € 53,37
|
|
|
|
wijde broek:in de solden:euh,was iets van in de 40 euro,maar er was 30% op.
zwart truitje:heb ik gekocht met bon,dus zou het echt niet weten zwart met bloemetjes ding: ook in de solden ![]() sokken: ook in de solden (damn)zwarte beenwarmers:aha,8.75 (nee,niet in solden) overduidelijk cheap dus Altijd
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() naja ga maar www.gucci.com en alles wijst zich vanzelf, echt ze zijn zoooo mooi
Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 11:48. |
||
|
|
|
|
ik draag vandaag niet zo bijster veel:
-rok +- 50,- -zwart truitje van de kruidvat (jaja) +- ???zal wel iets van 5 euro geweest zijn -onderbroek van de hema +-2.50 ofzo -bh , gratis (oude van m'n ma )het duurste wat ik ooit gekocht heb was mijn jas, van 200 euro, hoger dan dat zal ik niet gaan denk ik...
|
|
|
|
het is koud hier ik heb mijn jas aan
hele warme jas € 200,- og gear trui € 80,- karl kani broek € 75,- stacey adams schoenen € 110,- 2 paar puma sokken € ??? calvin klein boxer € 20,- nike trainingsbroek(koud he)€ 50,- johnny blaze shirt € 70,- TOTAAL: € 505,- WOJOW IK HEB EGT TE VEEL KLEREN AAN |
|
|
|
|
|
grijze (zomer)broek van parachute stof ofzoiets. 18 euro
panty. 4 euro ofzo? zwarte sokken. 3 euro zwart ondergoed, samen 20 euro wit hemdje. 9 euro zit truitje met 3 kwart mouwen. 15 euro. armwarmers. 2 euro 71 euro? en ja, ik heb het heel erg koud ik maak ook wel dingen zelf dus 71 euro is redelijk duur voor mij.
Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 14:04. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() en zelf ben ik ook een duur persoon kwa kleding
|
|
||
|
Citaat:
ikke ehm... sokken van mn vader 2 euro? And1 basketbalschoenen 50 euro uitverkoop trainingsbroek nike (ja idd koud) 40 ofzo Karl Kani broek 80 Sir Benni Miles trui 95 fubu shirt 70 knake shirtje, 5 string Zara 3.90 Bh H&M 15 ong? totaal...*haat wiskunde* 360,90 euro! daar kan ik half Afrika van te eten geven... geen wonder dat ik nooit geld heb...
|
|
|
|
Ummmmm es kijke
![]() String: 4,95 BH: 14,95 Cars Broek: 44,95 Spagheti-bandjes-topje: 9,95 Trui: 40, zoiets Sokken: 5 euro ofzow Schoenen: 79,95 Pffff 200 Euro ofzow? normaal ist ook zoiets.... valt wel mee dus
|
|
||
|
Citaat:
zwaar de phatte kledingsmaken hiero... goed bezig !!!
|
|
|||
|
[QUOTE]Breg schreef:
[B]€ 350,- in de uitverkoop , hoe duur was het eerst dan?Als ik schoenen van 350 euro zou kopen, zou ik 4 maanden lang geen kledinggeld meer hebben.[QUOTE] Citaat:
Citaat:
hoe duur ze eerst waren??Laten we zeggen 6 maanden geen kleedgeld..Ok ze zijn kwijlend mooi, maar geil ben ik er nog nooit van geworden.... Prada is indd veel mooier Enne mijne staan volgens mij niet op de site...maar hij is toch het bekijken waard...
Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 13:13. |
|||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
[SIZE=0,5]sorry, komt toch echt door die RL polo [/SIZE]
|
|
|
|
Van boven naar beneden:
Lichte skitrui Lutha: van 200 voor 60 gulden Zwarte longsleeve met col van rucanor ofzo, 10 euro boxer, 3 euro ofzo? Ik koop dat spul nooit Spijkerbroek, ook zwaar afgeprijsd van 70 ofzo naar 15 gulden ![]() sokken, 5 gulden inclusief gaten Duurste artikel: Lowa wandelschoenen voor 130 euro. Maar daar loop ik dan 1 vol jaar op en nog de training voor de nijmeegse vierdaagse + vierdaagse zelf.
|
|
|
|
Euh... Denk denk...
Spijkerbroek (magnum): €50... Shirt (brunotti): €30... Vest (cecil): €40... Ondergoed (merkloos): €25... Sokken + panty(merkloos, toch wel...): €5... Schoenen (esprit): €80... Jas (protest): €120... --------------------- Is dus €350 Maar met mn jas+schoenen doe ik wel langer.... Is best wel netjes voor mij... Hou t normaal op van die strakke vestjes zeg maar... Ben normaal niet zo duur dus...
|
|
|
|
ehmmm *denkt heel hard na*
zwarte overseaz broek die koste me n spekjes dolfijn van 2,50 (overgekocht)n zwart v-hals shirtje was 10 euro(omgerekend) n zwart net vestje van 7,50(omgerekend) n fleece vest an 30 pond ehmmm hoeveel is dah in euro's? 40 euro ofzo? zwarte string 1 euro(5 voor 5 euro) rooie bh van 4 euro das ehmm ff rekenen 65 euro netjes
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
- Lichtblauwe sweater-achtige capuchontrui G-Star (€80,-)
- Donkerblauwe spijkerbroek met iets wijduitlopende pijpen en een groenige wassing Diesel (€110,-) - Donkerblauw "versleten"spijkerjackje Only (€70,-) - Zwarte leren puntlaarsjes (€90,-) - Zwart kanten lingeriesetje (€30,-) - Pantykousjes (€4,-) - Zwart hempje H&M (€15,-) Totaal: €399,- |
|
|
||
|
Citaat:
?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En 3 euro, daar doet zelfs bristol t niet voor ? (tochtochtoch?)
Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 15:35. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Nou jongens vertel waar je naar verlangt !!! ZerO | 402 | 08-08-2006 13:48 | |
| Verhalen & Gedichten |