Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2001, 09:22
F@RMX
F@RMX is offline
Hoe werkt het is het gevaarlijk wat zijn de risicos en heb je het al eens gezien?
Advertentie
Oud 27-10-2001, 00:43
evilbloodyprincess
evilbloodyprincess is offline
ut is geesten oproepen(dat wist je al natuurlijk)maar euhhh...kan der beter niet meer over zeggen,want om ut te testen is ut te link voor JE KAN UT BETER nooit uit proberen...en vriend van mij die is daardoor in coma gelegen!!!dhuszzzuhhhh....PAS OP...vroegerszz -|-|-|-ieszz
Oud 29-10-2001, 09:16
^Marije^
^Marije^ is offline
Wat is glaasje draaien?=> DOM!
Oud 29-10-2001, 12:33
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik had hier al op gereplyd
maar evilbloodyprincess .. waardoor precies is ie in coma gekomen ? (offtopic maar ik maak nog duidelijk waarom ik t vraag )
Oud 29-10-2001, 13:00
ikalto
ikalto is offline
[QUOTE]evilbloodyprincess schreef:
ut is geesten oproepen(dat wist je al natuurlijk)maar euhhh...kan der beter niet meer over zeggen,want om ut te testen is ut te link voor JE KAN UT BETER nooit uit proberen...en vriend van mij die is daardoor in coma gelegen!!!dhuszzzuhhhh....PAS OP...vroegerszz -|-|-|-ieszz[/QUO
Hoe ois hij in coma gekomen????????
vertel ut 's?

vertel...

Oud 29-10-2001, 22:01
Verwijderd

Proberen, dus
Oud 30-10-2001, 10:31
BlackMystery
BlackMystery is offline
wel
volgens mij kan het niet echt gevaarlijk zen als je de juiste informatie hebt en weet wat je doet
Oud 30-10-2001, 14:10
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
wel
volgens mij kan het niet echt gevaarlijk zen als je de juiste informatie hebt en weet wat je doet
Grapje zeker?
Oud 30-10-2001, 15:23
TearSong
TearSong is offline
er is niemand die even serieus wil uitleggen wat glaasje draaien is aan deze persoon?

anders sluit ik deze topic, want met alleen reacties als 'niet doen'komen we niet veel verder
Oud 30-10-2001, 15:48
wicce15
wicce15 is offline
http://www.st-jeanne.nl/page17.html
Oud 31-10-2001, 10:17
^Marije^
^Marije^ is offline
Hmzz...owkee dan. Here goes..

Je hebt een ouijabord=> stuk hout+alle letters van het alfabeth+alle nummers+ja+nee
of je legt deze letters en nummers in een circel op tafel of op de grond. Dan zet je een glaasje op de kop in het midden. Iedereen die meedoet legt zijn vinger zachtjes op de bovenkant van het glas.

Je roept en geest op, je stelt een vraag en als je alles op de juiste manier hebt gedaan geeft ie antwoord. Maar nogmaals, het is geen aanrader, kijk ermee uit.
Oud 31-10-2001, 14:55
Verwijderd
Citaat:
^Marije^ schreef:
Wat is glaasje draaien?=> DOM!
dat jij dat nouw toevallig wist.
hmz ik vind jouw reactie nogal dom
Oud 31-10-2001, 18:59
riot
riot is offline
Glaasje draaien is echt te gevaarlijk!! Als je het dan toch perse wil doen moet je je goed voorbereiden, marije heeft al uitgelegd wat het is dus dat hoef ik niet meer te doen. hier een paar tips voor je: je moet het niet in iemands huis doen, vooral niet als er vroeger iemand heeft gewoond die overleden of ziek was, dat brengt een negatieve sfeer en krijg je vaak de "verkeerde". als die eenmaal binnen zitten krijg je ze moeilijk weg (persoonlijke ervaring!). als je er echt meer over wil weten moet je maar effe reageren maar je moet het echt niet in je huis doen, daar krijg je problemen mee!

=xxx=jes Riot
Oud 02-11-2001, 08:17
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Naojan schreef:
dat jij dat nouw toevallig wist.
hmz ik vind jouw reactie nogal dom

Dat ik toevallig wat over occulte dingen weet en dus ook over ouijaborden en zo, maakt mij niet per defenitie dom. Het is gewoon niet slim om glaasje te draaien, lijkt mij algemeen bekend=> Ik weet waar ik me mee bezig hou en wat ik wel en niet kan/hoor te doen dus hou volgende keer je commentaar voor je of maak een zinnige opmerking voor je iemand gaat zwartmaken
Oud 02-11-2001, 09:58
^Marije^
^Marije^ is offline
Maar goed, ik neem iemand die "hema_rookworst@hotmail.com" als mailadres heeft niet zo snel serieus

Zorry, was ff beetje pissed , verder met de discussie=>
Oud 02-11-2001, 13:13
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
Dan zet je een glaasje op de kop in het midden. Iedereen die meedoet legt zijn vinger zachtjes op de bovenkant van het glas.

Je roept en geest op, je stelt een vraag en als je alles op de juiste manier hebt gedaan geeft ie antwoord

maar hoe geeft ie antwoord dan? gaat dan vanzelf ineens het glas bewegen? Niet dat ik het ooit wil doen hoor, ben veelste bang
Oud 02-11-2001, 20:17
NO WAR!
NO WAR! is offline
Citaat:
Cybernetic Joosie schreef:

maar hoe geeft ie antwoord dan? gaat dan vanzelf ineens het glas bewegen? Niet dat ik het ooit wil doen hoor, ben veelste bang
Dat wil ik ook wel eens weten!
Oud 02-11-2001, 22:29
the-tsjoepai-johnny
the-tsjoepai-johnny is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
Hmzz...owkee dan. Here goes..

Je roept en geest op, je stelt een vraag en als je alles op de juiste manier hebt gedaan geeft ie antwoord. Maar nogmaals, het is geen aanrader, kijk ermee uit.
Dus je roept...He Dode en hij komt maak dat de kat wijs
Oud 02-11-2001, 23:13
Draggy
Draggy is offline
Ksnap niet dat er mensen zijn die daar nog in geloven.
En wist je al: Sinterklaas bestaat ook echt hoor, kheb 'm juist zien vliegen met z'n paard
Komaan hé GET A LIVE
Oud 03-11-2001, 10:11
wicce15
wicce15 is offline
Citaat:
Draggy schreef:
Ksnap niet dat er mensen zijn die daar nog in geloven.
En wist je al: Sinterklaas bestaat ook echt hoor, kheb 'm juist zien vliegen met z'n paard
Komaan hé GET A LIVE
he, als je niets hier serieus neemt en niets hebt toe te voegen, kan je dan ons niet even een plezier doen en WEGGAAN?
Oud 03-11-2001, 12:24
Noortjuh
Noortjuh is offline
Citaat:
wicce15 schreef:
he, als je niets hier serieus neemt en niets hebt toe te voegen, kan je dan ons niet even een plezier doen en WEGGAAN?

Mee eens!
Oud 04-11-2001, 12:50
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
NO WAR! schreef:
Nou, als je dus een vraag hebt gesteld, dan gaat het glas bewegen naar de letters en die vormen dan weer een antwoord.

Oud 04-11-2001, 13:35
ikalto
ikalto is offline
vorm een groepje
je verduisterd je kamer
neem een bord met Ja en NEe
neem een klein jeneverglaasje alle deelnemers blazen hier hun adem in...
dan zeggen ze hardop...
Ik wil de geest
Ik vraag de geest
Ik krijg de geest

Vervolgens zet je het glaasje omgekeerd neer en allemaal je wijsvinger erop
vervolgens zeggen ze allemaal tezamen terwij de vinger op het glaasje rust...

MEt arabel voor mij
Met gabriel links van mij
Met rafael rechts van mij
Met michael achter mij
en met de straal van god boven mij
roep ik de geest aan

de groepsleider stelt nu de vraag en vervolgens concentreert iedereen zich daarop

er volgt een stilte en zie....het glaasje begint te schuiven....hij stopt bij het antwoord op jullie vraag.....

succes.......
het is gevaarlijk...je wou het weten!
Oud 04-11-2001, 14:11
SATANIC
SATANIC is offline
Vorm maar geen groepje das namelijk niet nodig en als je alleen ben kan je geen problemen krijgen door fouten van anderen. En als je geesten op ga roepen weet wat je doet en ga niet zitten kloten met een ouija bord of een glaasje met letters...
Oud 04-11-2001, 19:55
ikalto
ikalto is offline
Citaat:
SATANIC schreef:
Vorm maar geen groepje das namelijk niet nodig en als je alleen ben kan je geen problemen krijgen door fouten van anderen. En als je geesten op ga roepen weet wat je doet en ga niet zitten kloten met een ouija bord of een glaasje met letters...

maar in je eentje zou je het niet zo gauw proberen (als je dat toch al wou doen!)
het is meer zowiets van: 'kom jongens, we gaan 's glaasje draaien,' en dit loopt altijd verkeerd af!

trouwens, ik zouw het nooit doen, maar ik kan me voorstellen dat je in je eentje toch hartstikke bang word. Net als ik. Ik wil het niet.....en doe het ook niet!!!!!

Oud 05-11-2001, 12:49
azncutie
azncutie is offline
Citaat:
NO WAR! schreef:

nou die geest zorgt ervoor dat jij dat glas gaat bewegen en dat doe je onbewust dus lijkt het alsof het glas het vanzelf doet!.

Oud 05-11-2001, 14:40
ikalto
ikalto is offline
het bewijs dat het niet door je onderbewustzijn word gedaan.. (het bewegende glaasje.... !)

- Meestal word er 1 iemand heel erg moe.... hij word als medium gebruikt.
nog un voorbeeeld:

- 2 mensen waren aan het glaasje draaien en opeens ging het glaasje steeds sneller van letter naar letter. De man en de vrouw haalden hun vinger van het glaasje zo snel ging ie. In die tijd kreeg de vrouw un black-out ... zij herinnert zich er niks meer van. Maar de man die heeft het glaasje zien bewegen en geprobeerd op te schrijven wat er gezien werd.
Het glaasje heeft 10 minuten zonder aanraking geschreven!~!!!!!!!!!!!
De tekst die eruit gekomen was had de man voor een groot deel. Sommige letters en/of woorden ontbraken. Maar na veel moeite kwamen ze erachter dat het ging over het leven na de dood.
Oud 05-11-2001, 14:41
ikalto
ikalto is offline
Of je dit bovenstaande wilt geloven moet je zelluf weten.....Maar het verklaart wel (volgens mij...) dat er meer is hierna...
Ergens waar je geest wacht totdat hij weer opnieuw naar aarde kan....

mijn mening!
Oud 06-11-2001, 11:40
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
the-tsjoepai-johnny schreef:
Dus je roept...He Dode en hij komt maak dat de kat wijs
Als ik "hee sjon" roep kom jij toch ook niet, of wel

Oud 06-11-2001, 17:50
fokkie
fokkie is offline
Ik vind het best interessant om te lezen wat jullie allemaal zeggen enzo, maar denken jullie dat de desbetreffende geesten echt bestaan?

Ik persoonlijk geloof er niet in.. Het is voor mij allemaal een beetje te vaag.
Oud 09-11-2001, 09:34
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
fokkie schreef:
Ik vind het best interessant om te lezen wat jullie allemaal zeggen enzo, maar denken jullie dat de desbetreffende geesten echt bestaan?

Ik persoonlijk geloof er niet in.. Het is voor mij allemaal een beetje te vaag.
Volgens mij is het een energie, misschien van een overleden persoon die hier is blijven hangen omdat ie niet weg wil ofzo? Maar vaak is het niet zo leuk om zoiets te zien, want ze zijn niet al te vrolijk om
het zo maar te zeggen. Maar he, misschien mogen ze me gewoon niet, tja dan zou ik ook boos gaan doen
Oud 11-11-2001, 18:58
ilona
ilona is offline
Citaat:
ikalto schreef:

- Meestal word er 1 iemand heel erg moe.... hij word als medium gebruikt.

dit klopt inderdaad. wij waren met een grote groep, maar alleen ik en me beste vriendin zaten aan het glaasje. en we hadden het best lang volgehouden, maar toen we zeg maar 'dag' hadden gezegd. vielen me beste vriendin en ik allebei echt zo bijna neer! serieus. ik was helemaal slap.

ik weet niet hoor, ik heb het glaassie zien bewegen (en hij ging snel ook), maarja, dat verhaal over onderbewustzijn zou ook waar kenne zijn. ik weet het nie..

Oud 12-11-2001, 13:08
Mimmy
Mimmy is offline
t lijkt me sow eng om zon glaasje te zien bewegen. vonden jullie dat niet??
Oud 14-11-2001, 10:29
the exploding boy
the exploding boy is offline
Waar ik nou wel even benieuwd naar ben is:

hoe krijg je de geest weer weg? Moet je dan van te voren zeg maar al iets doen om je te beschermen?

En waarom zijn het (over het algemmen ) slechte geesten die erop afkomen, of niet slechte maar geen goedaardige zeg maar?

Je moet ook eerst toch vragen of het een goede of slechte geest is, maar ja beetje domme opmerking maybe, maar het lijkt mij niet dat een slechte geest laat merken dat ie slecht is in het begin?

En wat als je een slechte geest treft? Dan neem ik aan dat je neit verder meot vragen toch.

En hoe "eindig" je het glaasje draaien , want je kan toch neit zomaar het bord opruimen enzo, ik neem aan dat de geestw eer weg meot?

Ja beetje veel vragen maar ben even benieuwd
Oud 14-11-2001, 10:35
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Waar ik nou wel even benieuwd naar ben is:

hoe krijg je de geest weer weg? Moet je dan van te voren zeg maar al iets doen om je te beschermen?

En waarom zijn het (over het algemmen ) slechte geesten die erop afkomen, of niet slechte maar geen goedaardige zeg maar?

Je moet ook eerst toch vragen of het een goede of slechte geest is, maar ja beetje domme opmerking maybe, maar het lijkt mij niet dat een slechte geest laat merken dat ie slecht is in het begin?

En wat als je een slechte geest treft? Dan neem ik aan dat je neit verder meot vragen toch.

En hoe "eindig" je het glaasje draaien , want je kan toch neit zomaar het bord opruimen enzo, ik neem aan dat de geestw eer weg meot?

Je wordt gestalkt door de dooie opa? Hmz....*weet niet wat ervan te vinden maar moet wel lachen* Het enige wat ik weet over waarom er vaker slechte geesten komen dan goede is dat goede alleen komen met een reden en alleen uit zichzelf, dat komt niet zo vaak voor. Slechte pakken elke gelegnheid aan om te klieren, wanneer er mensen voor open staan zeg maar.
Oud 14-11-2001, 13:28
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:

Je wordt gestalkt door de dooie opa? Hmz....*weet niet wat ervan te vinden maar moet wel lachen* Het enige wat ik weet over waarom er vaker slechte geesten komen dan goede is dat goede alleen komen met een reden en alleen uit zichzelf, dat komt niet zo vaak voor. Slechte pakken elke gelegnheid aan om te klieren, wanneer er mensen voor open staan zeg maar.

maar wat kunnen ze je precies aandoen dan?

kijk ik zie wel eens films maar dan denk je ook ...
Ik ken eignelijk alleen verhalen van mensen die het gedaan hebben en zeggen dat je het niet moet doen, maar wat er dan gebeurd is....

Oud 14-11-2001, 16:37
-RiK-
-RiK- is offline
Een vraag; wat is jullie opleidingsniveau? Het is echt uitermate belachelijk* wat ik hier allemaal lees, hoe verzinnen jullie het? En vertel me eens hoe een dode naar een andere demensie met zn geest kan gaan? Wormhole?? en hoe kan een geest uberhaupt boos zijn over dingen die hij als "levende" heeft gedaan, als de hersenen nog in deze demensie aanwezig zijn? In de hersenen word alles opgeslagen.. en zover ik weet heeft een lijk een stel hersenen in zijn hoofd. Geef gerust aantwoord.
* ik probeer niemand te beledigen.
Greets.
RiK
Oud 14-11-2001, 16:47
legatus
legatus is offline
jouw opleidingniveau is ook niet van erg hoge mate, he Rik?

Demensie. Is dat een demente dimensie?

Ik zal voor mezelf spreken: Sommige mensen hebben sterke psychische gaven, sommigen wat minder. Via 'glaasje draaien' tap je in je eigen psyche waardoor je contact maakt met jezelf en kun je dingen dwingen te gebeuren. Dat wil niet altijd zeggen dat ze ook fysiek gebeuren, soms speelt het zich in zijn geheel in je hoofd af. Dit betekent niet dat het ongevaarlijk is.

Daarnaast begrijpen wij en de wetenschappelijke wereld de hersenen nog maar voor een klein gedeelte. Het is niet onbewezen dat er een soort 'wormhole' zich bevind in jouw hersenen. Stel je voor dat al jouw gedachten niet in je hersenen worden opgeslagen maar doorgesluisd worden naar een andere dimensie waar een databank staat met jouw gegevens. Als je een hersenbeschadiging oploopt zou deze 'motor' wellicht geen connectie meer kunnen maken waardoor veel gegevens kwijt zijn.

Een theorie.
Oud 14-11-2001, 16:49
Witchy Unforgiven
Witchy Unforgiven is offline
Citaat:
legatus schreef:

Demensie. Is dat een demente dimensie?

Oud 14-11-2001, 16:56
legatus
legatus is offline
daarnaast de opmerking van SATANIC over het gebruiken van een OUIJA alleen.

Minimaal twee personen bij het gebruiken van een OUIJA - glaasje draaien is een simpel OUIJA-bord - Er zijn veel mensen geestelijk eronder aan doorgegaan. Sterker nog, het verhaal van THE EXORCIST van WILLIAM BLATTY is gebasseerd op het waargebeurde verhaal van een jongen die samen met zijn oma een OUIJA-bord gebruikten. Toen de oma stierf gebruikte de jonge het bord alleen om in contact te komen met zijn oma die hij miste, vervolgens nam een entiteit bezit van zijn lichaam. Kijk het verschrikkelijke POSSESED met TIMOTHY DALTON voor een slechte film die gebasseerd is op de feiten die BLATTY inspireerden voor het schrijven van THE EXORCIST.
Oud 14-11-2001, 17:11
-RiK-
-RiK- is offline
Het is niet onbewezen dat er een soort 'wormhole' zich bevind in jouw hersenen. Stel je voor dat al jouw gedachten niet in je hersenen worden opgeslagen maar doorgesluisd worden naar een andere dimensie waar een databank staat met jouw gegevens. Als je een hersenbeschadiging oploopt zou deze 'motor' wellicht geen connectie meer kunnen maken waardoor veel gegevens kwijt zijn.

een mooie theorie zelfs.
hm, je zet me aan het denken. niettermin, ik geloof pas in geesten als ik voldoende bewijs heb.
Oud 14-11-2001, 17:39
Hip
Hip is offline
Ik heb nog nooit glaasje gedraaid en zal het ook nooit doen, (Heb ik veeeeeels te enge verhalen over gehoord.)ik ben er wel nieuwsgierig naar geweest en ik vond het dus wel interessant om deze topic te lezen.
Maar wat ik mij dus al heel lang afvraag, is of die geesten met wie jullie dan communiceren, niet gewoon allemaal slechte krachten zijn.
Want je hoort toch vaak dat ze eerst al je vragen naar waarheid beantwoorden, maar daarna beginnen te liegen en misleiden enzo. Hoe weet je nou zeker of een geest de waarheid spreekt, en of die goed of slecht is? of doet dat er niet toe..
Nouja beetje vaag allemaal he
Oud 15-11-2001, 09:00
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

maar wat kunnen ze je precies aandoen dan?

kijk ik zie wel eens films maar dan denk je ook ...
Ik ken eignelijk alleen verhalen van mensen die het gedaan hebben en zeggen dat je het niet moet doen, maar wat er dan gebeurd is....

Nou, ze kunnen je bijvoorbeeld van de trap gooien, met dingen in de rondte gaan smijten, je helemaal gek maken, je schizo laten worde...enz. enz.....

Oud 15-11-2001, 09:06
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
-RiK- schreef:
Een vraag; wat is jullie opleidingsniveau? Het is echt uitermate belachelijk* wat ik hier allemaal lees, hoe verzinnen jullie het?

BLah blah blah

* ik probeer niemand te beledigen.
Greets.
RiK
Nee nee, dat zal wel....

Om even serieus op je stupide opmerkingen in te gaan: wij verzinnen helemaal nixx en ik vind het niet erg gepast om met zulke achterlijke opmerkingen over opleidingsniveau te smijten.

Oud 15-11-2001, 13:34
legatus
legatus is offline
Iedereen kent de uitdrukking "ruzie-zoeken". Dit is net zoals met 'geesten'. Sommige mensen krijgen ruzie om wat ze zijn en sommigen zoeken het op;

Sommige mensen krijgen 'geesten' om wat ze zijn en sommigen zoeken het op...

Val je buiten de categorie krijgen. Dan zul je ernaar moeten zoeken om bewijs te krijgen Rik. Niets in het leven gaat vanzelf behalve het leven zelf.

De verloop van een 'geest' opzoeken ligt totaal in je eigen handen. Hoe weet jij dat die 'kracht' slecht is? Met een helder hoofd kun je dat zelf wel 'aanvoelen'. Je moet niet beginnen aan deze dingen als je jezelf niet kent en als je geestelijk ontwikkelt bent is het nog een zware taak om rationeel te denken. Wij zijn opgevoed om bang te zijn voor het onbekende.

De juiste vraag die je jezelf moet stellen voor communiceren is; WAAROM zoek ik contact met een geest en WAT is mijn doel in dit contact.

Als er geen doel is gezet weet je ook niet wanneer de tijd goed is om te stoppen en de communicatie af te handelen.
Oud 15-11-2001, 15:53
-RiK-
-RiK- is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
Nee nee, dat zal wel....

Om even serieus op je stupide opmerkingen in te gaan: wij verzinnen helemaal nixx en ik vind het niet erg gepast om met zulke achterlijke opmerkingen over opleidingsniveau te smijten.

Sorrie k was nogal geirriteerd gisteren, maar ik vind het onderwerp toch interessant hoor :-)
Oud 18-11-2001, 11:38
TomCat
TomCat is offline
Citaat:
-RiK- schreef:

Sorrie k was nogal geirriteerd gisteren, maar ik vind het onderwerp toch interessant hoor :-)
Idem

Oud 18-11-2001, 12:52
dinky@17
dinky@17 is offline
NOU JE KRIJGT DE GEEST WEER "WEG" DOOR HET GLAS OM TE SPOELEN...
MAAR DAT ZEGT NIET DAT HIJ/ZIJ WEG BLIJFT.
ZELF HEB IK ER LAST VAN GEHAD TOEN IK GLAASJE HAD GEDRAAID.
ZE BLIJVEN ZEG MAAR BIJ JE, ZE WETEN WAAR ZE JE MOETEN RAKEN...
OP ELK MOMENT VAN DE DAG(KLINKT MISSCHIEN STOM MAAR HET IS ZO)

HET ZIJN NIET IN HET ALGEMEEN SLECHTE GEESTEN MAAR HET ZIJN MEESTAL GEESTEN DIE ZICH ALLEEN VOELEN OF NIET WETEN WAAR ZE HEEN MOETEN(klinkt misschien ook wel stom maar die geesten zijn niet voor niets geesten)
ER ZIJN GEEN GOEDE GEESTEN DE ZO GENAAMDE "GOEDE GEESTEN" ZIJN JE "BESCHERM ENGELEN"

DIT IS EEN GOEDE VRAAG...
MAAR JE VOELT (als je hier voor open staat)
OF HET EEN GEEST MET SLECHTE BEDOELINGEN IS..
BIJ MIJ IS HET ZELF ZO GEBEURT DAT IK HIER HELEMAAL NIET LEKKER VAN WERD IK WERD MISSELIJK EN MOEST HELEMAAL RILLEN.

ALS HET EEN SLECHT GEEST IS KAN JE HET BESTE HET GLAS KAPOT GOOIEN,
IK ZEG NIET DAT HET HELPT WANT ZOALS IK AL ZEI HIJ/ZIJ WEET WAAR HIJ JOU MOET RAKEN ALS HIJ JE ECHT KWAAD WILT DOEN...

ALS JE NOOIT MEER WILT GLAASJE DRAAIEN DAN ZAL JE MET JE ZELF MOETEN AFSPREKEN NIET MEER BANG TE ZIJN VOOR DE GEESTEN..
HET KAN ZELFS ZIJN DAT ZE JE GAAN HELPEN.
DEGENE DIE DAN GEEN GOEDE BEDOELINGEN HADDEN ZULLEN WEG GAAN.

IK HOOP DAT JULLIE ER IETS AAN HEBBEN.
PAS WEL OP...
JE KAN IN DE BIBLIOTHEEK OOK VEEL INFORMATIE ER OVER VINDEN.

[/B][/QUOTE]

XXX
DINKY
Oud 18-11-2001, 16:16
legatus
legatus is offline
"het glas omspoelen"

Het glas is niet het medium. Dat ben jezelf. Glaasje draaien heeft niks met het glaasje te maken.
Oud 18-11-2001, 20:07
dinky@17
dinky@17 is offline
[QUOTE]legatus schreef:
"het glas omspoelen"

Het glas is niet het medium. Dat ben jezelf. Glaasje draaien heeft niks met het glaasje te maken.
[/QUOTE

DAT STAAT ER OOK ACHTER: DAT DAT NIET BETEKENKD DAT DE GEEST DAN OOK WEG IS.
MAAR HET KAN SYMBOLISCH ZIJN.
HET "KAN" HELPEN...

xxx
dinky

Regels voor berichten