Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb nog eens ff lopen zoeken en ik denk dat je ff moet kijken op http://www.aopen.com/products/housing/default.htm en dan bij de kasten met 13 drive bays, het nadeel is wel het zijn niet egt lelijke kasten
![]()
|
![]() |
ik heb 'n kast van de Mycom.... std. fulltower... was 259 pieken... van boven naar beneden: 3,5" extern, 5x 5,25" extern, 6x 3,5" intern...
lekker ruim opgezet, makkelijk sleutelen, en met beswel stevige 300 watt voeding derin kast zelf is niet gemod voerkant, saai, en lelijk... als je gaat modden is der 'n hoop van temaken |
![]() |
|
Mijn case
![]() ![]() 6x5.25 6+2x3.5 (2 extern 6 intern) moegelijkheid voor 3 meer interne 3.5 naja ![]() ![]() ![]() maar dat wil je niet dokken.. wat wil je voor je case dokken mc ? [Dit bericht is aangepast door CryptapiX (22-03-2002).]
|
owja en mc
met die eisen van jouw kom jij NEVER AAN EEN CASE want 6x 5.25 is al niet vaak voorkomend (meestal zijn het er maar 5) en dan wil je ook nog eens GEEN GELD kwijt zijn.. tjah.. je wilt voor een kwartje een huis kopen ofzo ?
||
Citaat:
daar zitten hoogstwaarschijnlijk allemaal 3.5"bays en lelijk is ie inderdaaaaaaaaaaad en goedkoop zal ie echt ewl niet zijn
||
Citaat:
d'r stond eerst een link van de fabrikant bij, toen kon je zien dat ie veel ruimte had, maar die link is weg ![]()
|
het interieur:
![]() en gewoon de link van de fabrikant (gezocht met google ![]() http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=141 ik vind het op zich wel een geschikte case voor onze mclaren ![]() ik weet alleen niet of z'n mobo d'r in past, mc en ik hebben nu dezelfde case, en in bay 3 van de 5,25" sloten kennen we niks in doen, omdat ons mobo in de weg zit... [Dit bericht is aangepast door Cryptic Winterstorm (22-03-2002).]
|||
![]() |
Citaat:
mijn gemodde kast, met fans, zonder voeding krijg je voor 'n Naaldlager en wat boutjes... dan doet me scoot 't weer ![]() ga zelf nml. zogaw me scoot 't weer doet zelf 'n kast proberen te bouwen ![]() misschien 'n ideetje voor jou? hout... eurotje of 15.... spijkers... 1 euro... wat alu om hdd's enzo in vast te zetten, eurotje of 4... eurotje of 20 heb jij je kast |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nah.. nee.. ben wel creatief aangelegd maar lijkt me slecht plan ![]() Word de kast te dik van.. |
![]() |
|
|