Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2003, 08:54
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
bloem schreef:
@ Toeter: i really did!! jaja dat was dan weer eenv an de leukere dromen

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2003, 08:57
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
sublime schreef:
ik vond r een beetje bedeesd... en hoe ze naar aragorn keek, zo adorerend (wel een beetje logisch, dat moet ik toegeven ) maar toch, als shieldmaiden had ze imo wel wat zelfbewuster (ofzo, weet het goede woord niet echt) mogen doen; die scene bv met grima, toen hij haar aanraakte, ik verwachtte eigenlijk wel een wat fellere/agressievere raeactie. dat vond ik dus een beetje jammer.
alleen die scène met dat zwaard, met aragorn, dan is ze imo 'echt' de eowyn zoals ik me haar voorstelde...

ja ik snap wel wat je bedoelt...bijdat met grima had ik ook wel een fellere reactie verwacht ja.
in de scene met aragorn...ja dat was echt de eowyn die ik me ook had voorgesteld... ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen in ROTK.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 12:05
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Breg schreef:
Ik ben gisteren weer geweest, maar ik weet nog steeds niet hoe dat liedje ging wat Gollum zong bij die poel met water (vlak voor hij gevangen genomen wordt). Ik weet dat het iets was met fish, pool en cool. Maar hoe ging het ook al weer precies?
Fishing in the pool is nice and cool
Oud 11-01-2003, 12:51
Breg
Breg is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Fishing in the pool is nice and cool
Ja dat zag ik ook staan bij IMDB, maar ik dacht dat het 2 zinnen waren die hij zong.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:13
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Breg schreef:
Ja dat zag ik ook staan bij IMDB, maar ik dacht dat het 2 zinnen waren die hij zong.
Ja dat idee had ik eerlijk gezegd ook...
Reageren

Regels voor berichten