![]() |
|
Mjah...de ouders van mn vriendin zijn nog steeds een beetje wantrouwig ten opzichte van mij...hoewel ze nu denk ik wel beter weten. Ik kan ze geen ongelijk geven hoor...zij is toch 2 jaar jonger en heel wat minder ervaren, ik ben de eerste persoon met wie ze uberhaupt verder is gegaan dan zoenen....in een gesprek met haar ouders kwam ook naar boven dat het bij hun vroeger gewoon zoenen was...en dan verder, tja, dan neukte je meteen
![]() Zo gaat het nu gelukkig niet...maar ze zijn/waren wel bang dat wij dat ook deden. Je merkt het wel als jullie er allebei klaar voor zijn... Uit je post kan ik opmaken dat je nog niet echt ervaren op dat gebied bent. Persoonlijk ging ik ook niet verder bij mn vriendin voordat ze zelf hints gaf, ik wil niets doen dat zij ook niet wil. Maar goed, als jullie het allebei willen dan is dat snel genoeg duidelijk...of niet? Zorg er gewoon voor dat je t comfortabel hebt en dat er geen misverstanden zijn... En veel plezier ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij duurt het altijd nogal lang voordat ik "verder ga" met iemand. Ik moet me dan echt vertrouwd voelen bij diegene enzo.
Maargoed, het is echt bij iedereen verschillend. Je kunt er het beste goed overnadenken wanneer je het echt wilt en het niet in een opwelling doen want dan krijg je er misschien spijt van. |
![]() |
|
![]() |
jaja ik ga ook alleen maar verder als ik dat wil, of eigenlijk als we het allebei willen
![]() We willen alleen gewoon bij elkaar blijven slapen..dan zien we elkaar tenminste wat langer, maar ons mam begint er een beetje moeilijk over te doen dus vroeg ik me af hoe dat bij jullie zat ![]() Maar goed alvast bedankt voor al die reacties eej...FIJN !! kusje.. |
![]() |
|
![]() |
Ik vraag me echt af wat ouders te zeggen hebben over je met dit soort dingen, tuurlijk moeten ze je beschermen, maar je bent toch zelf oud en verstandig genoeg om beslissingen te nemen over je eigen leven...
Mijn vriendin sliep al na een week bij me, maar dan hoeft er toch nix te gebeuren, pas als je t allebei wil en anders gebeurd er nix, heel simpel! Niels |
![]() |
||
Citaat:
Heel simpel.. Je moet zover gaan als jij wil. En daar zeker niet druk om maken. Vergelijk je nooit met anderen, ook al zijn die er sneller bij ofzo. Wat heb jij of je vriend er aan als je het doet terwijl je er geen zin in hebt? Bouw dan de spanning op en zorg dat die eerste keer dan ook echt geweldig wordt!!! ![]() ![]() Zal merken dat het dan veel uhm.. liefdevoller gebeurd.. ![]() mzls Mars
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe verzorg jij je huid? wup | 15 | 14-04-2010 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Liefde & Relatie |
hoe snel geef je op in de liefde? blablabla38 | 22 | 04-07-2005 10:02 | |
Liefde & Relatie |
hoe snel ga jij verder? kuiketje | 31 | 30-12-2004 15:06 | |
Seksualiteit |
Poll: hoe snel ga je met iemand naar bed? Fantôme | 53 | 15-06-2003 08:39 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |