Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 18:37
lenkje
lenkje is offline
heej mensjes..
Ik had eventjes een vraagje aan jullie....Ik heb nu bijna 2 maanden een vriend, super gezellig en het voelt echt goed. Maar ik vroeg me af hoe lang het duurt voordat jullie bijvoorbeeld bij elkaar mogen slapen?! Mijn ouders doen er namelijk nogal moeilijk over, maar mijn vriend en ik zouden dit toch wel graag willen. En wanneer ga je verder met iemand...ik wil nu nog niet met m naar bed of zo maar iets meer dan zoenen kan toch wel ?? Laat het maar eventjes weten want ik weet niet of wij zo snel gaan of dat dat gewoon normaal is
KUSSSSSSS lenkje
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:00
Verwijderd
je gaat verder dan zoenen, als je daar allebei zin in hebt, en het zelf het goede moment vind... of dat nu na een uur is of na een jaar, dat maakt helemaal niets uit, als je er zelf maar blij mee bent.
dingen tussen zoenen en sex zijn bijvoorbeeld elkaar strelen, en dan ook onder kleding, elkaar op andere plaatsen dan gezicht kussen, elkaar met de hand stimuleren of orale sex...
van mijn ouders mag ik meteen bij iemand blijven slapen, want ze vinden dat het mijn zaak is zolang ik gezond blijf en niet zwanger raak... misschien kun je je ouders ervan overtuigen dat je niet per se meteen sex wilt, maar dat je het gewoon leuk en gezellig vindt, of een goede manier om veel tijd met elkaar door te brengen, of dat het je romantisch lijkt om in elkaars armen wakker te worden... daarbij dromerig en verliefd kijken helpt bij sommige ouders extra (bij anderen minder)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:17
Verwijderd
nou na 19 maanden mogen we bij zijn en mijn ouders samen slapen dus bereid je maar voor....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:18
Papa Ghede
Papa Ghede is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
je gaat verder dan zoenen, als je daar allebei zin in hebt, en het zelf het goede moment vind... of dat nu na een uur is of na een jaar, dat maakt helemaal niets uit, als je er zelf maar blij mee bent.
dingen tussen zoenen en sex zijn bijvoorbeeld elkaar strelen, en dan ook onder kleding, elkaar op andere plaatsen dan gezicht kussen, elkaar met de hand stimuleren of orale sex...
van mijn ouders mag ik meteen bij iemand blijven slapen, want ze vinden dat het mijn zaak is zolang ik gezond blijf en niet zwanger raak... misschien kun je je ouders ervan overtuigen dat je niet per se meteen sex wilt, maar dat je het gewoon leuk en gezellig vindt, of een goede manier om veel tijd met elkaar door te brengen, of dat het je romantisch lijkt om in elkaars armen wakker te worden... daarbij dromerig en verliefd kijken helpt bij sommige ouders extra (bij anderen minder)
Hier heb ik eigenlijk helemaal niets aan toe te voegen. Je moet verder gaan als je er klaar voor bent. Dat was het eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:37
very drunk driver
very drunk driver is offline
hier is altijd een simpele vraag. er zijn heel veel van deze soort topics geweest.

als jullie er allebei klaar voor zijn gaan jullie verder
Oud 13-01-2003, 09:51
Evangelion
Evangelion is offline
Mjah...de ouders van mn vriendin zijn nog steeds een beetje wantrouwig ten opzichte van mij...hoewel ze nu denk ik wel beter weten. Ik kan ze geen ongelijk geven hoor...zij is toch 2 jaar jonger en heel wat minder ervaren, ik ben de eerste persoon met wie ze uberhaupt verder is gegaan dan zoenen....in een gesprek met haar ouders kwam ook naar boven dat het bij hun vroeger gewoon zoenen was...en dan verder, tja, dan neukte je meteen

Zo gaat het nu gelukkig niet...maar ze zijn/waren wel bang dat wij dat ook deden. Je merkt het wel als jullie er allebei klaar voor zijn...

Uit je post kan ik opmaken dat je nog niet echt ervaren op dat gebied bent. Persoonlijk ging ik ook niet verder bij mn vriendin voordat ze zelf hints gaf, ik wil niets doen dat zij ook niet wil.
Maar goed, als jullie het allebei willen dan is dat snel genoeg duidelijk...of niet? Zorg er gewoon voor dat je t comfortabel hebt en dat er geen misverstanden zijn...

En veel plezier
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 10:43
Verwijderd
Bij mij duurt het altijd nogal lang voordat ik "verder ga" met iemand. Ik moet me dan echt vertrouwd voelen bij diegene enzo.
Maargoed, het is echt bij iedereen verschillend.
Je kunt er het beste goed overnadenken wanneer je het echt wilt en het niet in een opwelling doen want dan krijg je er misschien spijt van.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 11:58
Groove-Coverage
Groove-Coverage is offline
Over bij elkaar slapen kan ik me goed voorstellen dat ze moeilijk doen, bij ons begint het nu te komen na 4 maanden dat het af en toe al weg mag, maar het word steeds meer!!!

en verder gaan, dat ligt eraan waar jij aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 15:07
lenkje
lenkje is offline
jaja ik ga ook alleen maar verder als ik dat wil, of eigenlijk als we het allebei willen
We willen alleen gewoon bij elkaar blijven slapen..dan zien we elkaar tenminste wat langer, maar ons mam begint er een beetje moeilijk over te doen dus vroeg ik me af hoe dat bij jullie zat
Maar goed alvast bedankt voor al die reacties eej...FIJN !!
kusje..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 15:12
Thomas
Thomas is offline
Conclusie:

Als je er allebei klaar voor bent dan voel je vanzelf wanneer dat moment komen zal.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 14:50
Nieus
Nieus is offline
Ik vraag me echt af wat ouders te zeggen hebben over je met dit soort dingen, tuurlijk moeten ze je beschermen, maar je bent toch zelf oud en verstandig genoeg om beslissingen te nemen over je eigen leven...
Mijn vriendin sliep al na een week bij me, maar dan hoeft er toch nix te gebeuren, pas als je t allebei wil en anders gebeurd er nix, heel simpel!
Niels
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:54
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
lenkje schreef:
heej mensjes..
Ik had eventjes een vraagje aan jullie....Ik heb nu bijna 2 maanden een vriend, super gezellig en het voelt echt goed. Maar ik vroeg me af hoe lang het duurt voordat jullie bijvoorbeeld bij elkaar mogen slapen?! Mijn ouders doen er namelijk nogal moeilijk over, maar mijn vriend en ik zouden dit toch wel graag willen. En wanneer ga je verder met iemand...ik wil nu nog niet met m naar bed of zo maar iets meer dan zoenen kan toch wel ?? Laat het maar eventjes weten want ik weet niet of wij zo snel gaan of dat dat gewoon normaal is
KUSSSSSSS lenkje
Heey Lenke..

Heel simpel.. Je moet zover gaan als jij wil. En daar zeker niet druk om maken. Vergelijk je nooit met anderen, ook al zijn die er sneller bij ofzo. Wat heb jij of je vriend er aan als je het doet terwijl je er geen zin in hebt? Bouw dan de spanning op en zorg dat die eerste keer dan ook echt geweldig wordt!!! Ik zelf heb nooit van een van mn vriendinnen verlangt dat ze verder moesten gaan, dat zal je vriend ook wel niet doen denk ik.. Is veel leuker als het gewoon gebeurd dan dat je het er over gaat hebben.. maja vind ik..
Zal merken dat het dan veel uhm.. liefdevoller gebeurd..

mzls

Mars
Oud 14-01-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Nieus schreef:
Ik vraag me echt af wat ouders te zeggen hebben over je met dit soort dingen, tuurlijk moeten ze je beschermen, maar je bent toch zelf oud en verstandig genoeg om beslissingen te nemen over je eigen leven...
Mijn vriendin sliep al na een week bij me, maar dan hoeft er toch nix te gebeuren, pas als je t allebei wil en anders gebeurd er nix, heel simpel!
Niels
mjah precies... mijn vriend sliep al bij me voordat we samen waren maar oke, toen waren we vrienden
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten