Advertentie | |
|
![]() |
|
bij de TMF awards had ik een close-up van 6 seconden ofzo... niet bijzonder dacht ik, maar ik heb echt van een stuk of 30 mensen gehoord 'he, ik heb je gezien bij de tmf awards!'
wel allemaal mensen die ik ken natuurlijk, maar ze wisten niet allemaal dat ik daar naar toe ging, vonk wel grappig ![]()
|
ja... ze vroegen wanneer ze de 3 minuten stilte voor amerika moesten houden... toen zei ik voor de grap: "'s nachts als ik slaap"
maar daarna gaf ik serieus antwoord, hebben ze alleen "'s nachts als ik slaap" uitgezonde! wat zou de wereld voor een beeld hebben van mij zeg. ![]()
|
Yeppes...Ff kijken...Ben bij diverse tv-progs geweest. Honk, Laat ze maar lachen,
Kassa, Alles voor de Kijkcijfers, Kopspijkers, TV Prive, Taxi...ehm vast nog wel wat meer, erg leuk allemaal, om te zien hoe nep tv gemaakt wordt, o ja Cirucs Pavlov ook nog. En Endemol stuurt af en toe een uitnodeging, hoewel ik niet overal op inga, de GTST Quiz..nou nee... Bij diverse programma's was ik ook ff in beeld, maar ja je zit er echt alleen maar als klapvee bij het maken van een illusie.
|
![]() |
Ik ben heeeeel vroeger in het jeugdjournaal geweest. Ik was toen nog een baby en m'n ouders hadden een boot gebouwd en ze hadden toen een hele jeugdjournaalaflevering aan ons besteed...was wel geinig...'k heb nog nooit de echte beelden gezien, moet ik eens gaan vragen aan het jeugdjournaal ofzow...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik zou nog een x op het AT5 nieuws komen met de schoolkrant maar toen ging Job Cohen belangrijke dingen zeggen en kreeg voorrang
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds hongerig op zoek naar de ware liefde in het nachtleven van Amsterdam ,.... Verwijderd | 26 | 31-03-2004 10:13 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
De Kantine |
Whaaaa kom maybe op tv!!! Verwijderd | 24 | 28-05-2002 19:06 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |