Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kies voor wiet. De werking van wiet is toch iets beter dan van hasj.
|
Ik kies nu voor wiet, maar heb eigenlijk ook vrij weinig probleempjes met hasj
![]() Maar nu wiet dus. Waarom? uhm, omdat in een dozijn druiven 3 pantoffels zitten en een kikker 4 ozon nodig heeft om een vierkant ei te leggen. Daarom, zo'n beetje. saaa knetter.
|
hasj, omdat ik dan iets helderder kan denken dan als ik wiet gerookt heb, ik ben als het uitgewerkt is niet slaperig zoals bij wiet, en ik krijg er geen droge mond van zoals bij wiet.
maar ja. bij jack herrer krijg ik deze verschijnselen nie..maar ja...ach. *zucht* ![]() ![]()
|
'k krijg van m'n pa na de oogst altijd een grote pot purple.
=makkelijk te kweken buitenwiet, Dus dat rook ik altijd vrij veel. Maar als ik echt van een joint wil genieten dan rook ik toch het liefst hash. Van binnenwiet wordt ik kankergaar. Van hash heb ik altijd nog enigzins zin om dingen te gaan ondernemen.
|
Hash, duidelijk... Ik vind wiet al niet lekker smaken, tenzij puur door een waterpijp... Verder word ik van wiet alleen maar stoned, terwijl hash me meestal een aangename high bezorgt...
Behalve Ice ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Na 4 jaar blowen heb ik het gewoon gehad met wiet je word er alleen maar moe van je voert geen hol meer uit en je bent zo lui als het maar kan van hasj word ik gewoon relax en smaakt me gewoon veel beter ..
||
Verwijderd
|
Citaat:
hasj in een joints kan namelijk echt zooo lekker zijn, maar wiet puur is echt zoooo lekker (vooral Purple Sensi ![]() |
![]() |
|
ff het verschil uitleggen eerst
hasj is het bruine spul dat je meestal deeltje per deeltje moet afbranden tot kleine korreltjes het is samengeperst en word meestal verkocht in blokjes of latjes weed is het groene spul, wat de meeste wel zullen kennen ik kies voor weed ik vind dat een goed weedje even goed kan smaken als een goed hasj jointje voor de rest vind ik het ook beter omdat je er veel minder tabak voor in je joint moet draaien en daardoor ook de smaak verbeterd voor de rest heb je met de meeste hasj het prob dat je het moet zitten afbranden wat ik redelijk lastig vind als ik ergens buiten sta ik geef wel toe dat af en toe een shit jointje goed kan smaken dus ga ik meestal voor 15 euro aan weed (of 25 hangt er van af) en voor 8 euro aan shit ga halen dan kan ik soms eens ff afwisselen voor de rest vind ik persoonlijk het gevoel van weed veel beter dan dat van hasj het geeft me een meer euforisch gevoel, ik voel me actief maar toch rustig hasj is meer goed voor ergens heel de tijd te blijven zitten, en niet veel doen of denken dus ideaal voor te smoren als je een film bent aan het zien enzo |
![]() |
||
Citaat:
![]() neehoor, ik snap het wel, toen ik 13 was schold ik ook iedereen die dronk of blowde hard uit... maar nu word ik zelf uitgescholden ![]()
||
![]() |
Citaat:
stupid cat ![]()
|
![]() |
|
|