Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wat wil je nu? Ben je echt geinteresseerd in onze antwoorden of wil je je muzieksmaak etaleren, 'kijk eens hoe divers'. Je zegt wel zo divers te zijn maar waar zijn: country, metal, rock, latin, salsa, bossanova, americana, hip hop/rap, blues gebleven ![]()
|
als je een kijkje neemt op www.scholieren.com/muziek en daar af en toe de naam Maurice tegenkomt of de naam Morris, dan weet je wat ik doe.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ow en pop. Vind ik wel leuk, maar het ligt ook aan de band/zanger/whatever. Robbie..! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Radiohead? veeeet maar is dit britpop men zegt van wel. ik vind het wel vaak neigen naar gewoon enigszins alternative rock en inderdaad is sommige pop wel te doen. als the beatles onder pop worden gerekend vind ik dat wel vet..... maar de eigentijdse pop is waardeloos. en word ageilera gerekend onder pop? of r&b? (sorry voor de onwetendheid. ben gewoon niet geinteresseerd in die fuckin' hoer) zij sucked echt samen met bijna alle fuckin' tienersterretjes van tegenwoordig en al die commerdebiele muziek!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() De hedendaagse pop-muziek is troep. Gelukkig heb je altijd nog Oasis, Coldplay, Starsailor, The Stereophonics...ligt het aan mij of komt alle goede muziek uit de UK?
||
Citaat:
En er bestaat ook hedendaagse pop die ik niet als troep bestempel. En er bestaat ook hedendaagse rock die ik wel als troep bestempel (Stereophonics.... gaap...). Maar voor iemand van 14 is het misschien wel erg moeilijk om een genuanceerd antwoord te geven... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee absoluut niet, lang niet alle muziek komt uit the UK, maar ook uit scandinavie, (maar dan vooral de (hardere) metal en gothic e.d.) maar de goede pop?? lijkt er langszamerhand op te gaan lijken dat inderdaad de beste (britt)pop gemaakt in (de naam zegt het al) the UK
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik zeik soms teveel, dan moet je me gewoon uitschelden, vraag machina82 maar ![]()
|
Verwijderd
|
Pop? Ik wou vroeger altijd een plaspop, maar die kreeg ik niet
![]() Nee, serieus, op z'n tijd is er wel eens een pop liedje dat ik kan waarderen. Zullen de meeste mensen hier ook wel eens hebben. Waarschijnlijk zijn de echt 'top40' fans van tegenwoordog niet echt bijster geinteresseerd in de muziek (wat ook deels te zien is aan WAT er in de charts staat ![]() (het is maar een veronderstelling) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ons aller Plato zei ooit 'als je iets niet uit kan leggen bezit je de kennis erover ook niet'. dus ik ben benieuwd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Winnaars Stedelijke monsters ! Verwijderd | 31 | 20-01-2011 21:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Tsunami, opdracht Nederlands Miekje* | 8 | 05-08-2008 08:57 | |
Verhalen & Gedichten |