Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach ja, concerten zijn nu eenmaal duur tegenwoordig.
De videoclip voor de neue single 'You Can't Stop Me' is nu te bekijken (en dus te beluisteren) op www.guanoapes.org - klinkt wel goed! Alleen vandaag tot middernacht, that is.. Heb wel ff snel een mp3tje geript.
||
![]() |
Citaat:
niet alle concerten zijn duur! lang niet alle! ![]() ik ga dus niet, vind 20 euro ECHT afzetterij ![]()
|
Okay, ik kick deze topic omhoog met 2 (goede kwaliteit) samples van het nieuwe album:
Dick Scratch The Pitch Klinken erg goed vind ik, gitaren lekker hard. De 2 Tracks staan ook op de neue single 'You Can't Stop Me' die een dezer dagen uit komt (geloof zelfs dat ie al uit is?) Tracklist: 5 Track Digipak mit Enhanced Part 1. You Can't Stop Me - Single Mix 3:08 2. Dick 2:43 3. Scratch The Pitch 3:48 4. Plastic Mouth *- G-Ball & Kaa Mix 4:05 5. Trumpet Song * 2:54 6. Multimediapart * Bonustrack
|
€20,- is nou eenmaal normaal in concertenland. Zo werkt dat nou in 2003. En het zijn hoogstwaarschijnlijk de platenmaatschappijen die de prijzen zo hoog maken.
Mensen die er heen willen betalen het. Maar mensen die er probably niet eens heen willen lopen er hier over te zeuren. Geld geld geld. Boeiend. Ik ga tenminste wel een geweldige avond hebben, dat is onbetaalbaar. Daar is 20-fokking-euro niks bij.
||
![]() |
Citaat:
hmppff :/ is ook snel... naja dan mssch tilburg, is wel erg ver weg though... ![]()
|
CONCERTEN ZIJN VERPLAATST
Vanwege stemproblemen van Sandra Nasic is het concert van Guano Apes van donderdag 24 april verplaatst naar 21 mei. Reeds gekochte kaarten blijven geldig. Bij verhindering kan men tot dinsdag 20 mei kaarten inleveren waar ze gekocht zijn. (bron: 013web.nl / paradiso.nl) 013 > naar woensdag 21 mei paradiso > naar dinsdag 20 mei Lekker op tijd dat ik dat weet ![]()
|
![]() |
Ik heb ze net 2 weken geleden hier in Barcelona (woon ik tijdelijk
![]() ![]() ![]() ![]() En ja, ook ik heb 20 euro betaald.. echt totaal niet boeiend gegeven. het gaat om de fun die je hebt! als je in je leven qua concerten nog wat wil zien kun je 2 dingen doen als je die instelling (over dat geld dus) hebt: 1) die instelling afzweren 2) dat idee van die concerten bezoeken uit je hoofd zetten want beetje band rekent nog veel meer (zoek u2, coldplay, metallica of welke band dan ook maar op). overigens wel geinig gegeven: iedereen koopt hier altijd heel laat zn ticket in barcelona: ik heb echt 10 minuten voor het begin van het concert nog mn kaartje gehaald ![]() ![]() 4 those who go: HAVE FUN!
|
Je moet ervan houden... ik zag dit topic dus te laat, concert al geweest nu.
Scratch The Pitch is trouwens echt een goed nummer, maar dat ene nummer, Kiss the dawn, dat is echt een van de mooiste nummers die ik ooit gehoord heb. Dat zal wel hun derde single worden, ik hoop het.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Quietly vind ik zelf trouwens een van de mooiste nummers van het album, maar Kiss The Dawn is idd ook heel mooi ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Hurricane Verwijderd | 4 | 13-06-2003 21:12 | |
Muziek |
Kabaal am Gemaal! McMotion | 98 | 08-05-2003 19:12 | |
Muziek |