Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken je situatie. Ik had hetzelfde toen ik naar de 4e klas ging en van mijn vriendinnen scheidde. Ik heb daar iets van geleerd: vriendschap kan je niet dwingen. Hoe naar het ook klinkt, als zij helemaal geen initiatief toont moet je erover na gaan denken of de het et nog wel waard is. Je moet niet aan haar blijven hangen, en ik zeg dit voor jezelf, je wordt er zelf niet gelukkiger van. Als je dit niet wilt raad ik je aan om haar eens te confronteren.
" wil je dan geen vrienden meer met mij zijn" iets in die richting. En dan haar de ruimte geven om eerst te sputteren, ze zal er dan weer op terug komen. Misschien heeft ze het met iets moeilijk en moet ze daar altijd aan denken. Het hoeft niet te betekenen dat ze niet meer om je geeft, het kan vanalles zijn. iedereen verandert, en bij voorbaat afspreken vrienden te blijven werkt nooit zoals gewild. Het beste is gewoon om de vriendschap door te zetten zolang beide partijen dit willen en beiden partijen ook initiatief tonen. Anders maak je jezelf alleenmaar ongelukkig. Vraag het haar en denk erover na.
||
![]() |
Citaat:
ik heb het zelf een paar keer gehad, 1 keer na 14 jaar vriendschap (kende elkaar al sinds baby af aan,hihi) ze liet me opeens vallen samen met nog een vriendin van mij (kende ik 2 jaar) ik was er helemaal kapot van maar leerde nieuwe mensen kennen en kwam er eigenlijk ook achter dat we gewoon echt uit elkaar gegroeid waren (gebeurd vaak op de basisschool) ik kreeg toen eindelijk de kans om te kijken hoe ik nou eigenlijk ben ??(nog steeds niet achter) en afgelopen jaar gebeurde het weer maar nu kende ik dat meisje nog maar een jaar, het was echt opeens plotseling en ik snap het nog steeds niet, het was in een korte tijd echt een hele goede vriendin van me geworden... ik heb toen nog een paar keer geprobeerd met hara te praten maar daardoor werd de ruzie alleen maar erger en toen heb ik het opgegeven, als het van 1 kant komt heeft het geen nut heb ik toen zeker geleerd! probeer haar er eerst mee te confronteren maar draait dat op niks uit dan denk ik dat je het maar zo moet laten vriendschap kan je niet dwingen... succes liefs me
|
![]() |
ik kwam haar afgelopen zaterdag weer tegen in een cafe. ze zei: hoi, kun je dit even vast houden moet ff heel snel naar de W.C.
(even later als ze terug komt) ja bedankt. meer heeft ze die avond niet tegen mij gezegt. wel was ze de hele avond super vrolijk wat ze anders nooit is. (zo ver ik weet)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer... Verwijderd | 8 | 08-01-2013 17:12 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
De Kantine |
k weet het niet meer...... Shakira4you | 2 | 08-10-2003 13:56 | |
Algemene schoolzaken |
weet het niet meer..... schatje_rsn | 3 | 04-02-2003 14:52 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 |