Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan nog, ik ben niemand hier excuses schuldig, maar ben gewoon zo lief dat wel te doen. En het is nu niet de bedoeling dat ik arrogant klink want dat ben ik totaal niet ![]() Ik zal als ik thuis kom (want zit nu op school) ff het plaatje (StaR DusK) uit mn schetsboek inscannen en plaatsen, niet dat het verschil zo groot is maar toch. En op zich is positief dan wel negatief commentaar nog steeds welkom, ik doe dit soort dingen niet zo vaak maar vindt het wel leuk dus.. op zich zou ik het wel kunnen gebruiken. Zal wel een andere tekening plaatsen, en dan niet iets in deze richting want doordat het zoveel opmekaar llijkt wordt je soms zomaar beschuldigd van plagiaat, terwijl dit tog gewoon mn msn naam is ![]() *ik spreek hier totaal niet uit ervaring ofzo..* sorry voor het lange lulverhaal edit: kriz sorry voor de fout ![]() Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 20:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geen excuses voor nodig. 't Woord Stardust zitten geen copyrights op ofzo ![]() Maarja, als je wél Stardust opgeschreven zou hebben zou 't lijken op biten, en das gewoon lame. Maar ik ben niet zo sneu dat ik er problemen om ga maken ![]() Plus dat er gewoon Stardusk staat. ![]()
||
Citaat:
![]() ff ontopic: staat daar onder de s + t de a of gewoon een streep met een deuk? verder vind ik m een beetje saai en de ster op de achtergrond komt er niet zo goed uit.. voor de rest droge stijl ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Da is de A ja
![]() Ik kan het orginineel niet ingescand krijgen, sorry Ik zal wel een tribute maken ofzow ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 20:17. |
![]() |
||
Citaat:
hij staat hier.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] grafiek schetsen DeathMetal | 4 | 27-10-2013 17:24 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Examenopdracht 15 schetsen ''Vliegende droom'' Ensidia | 3 | 19-04-2011 23:09 | |
Films, TV & Radio |
Discovery of Heaven (schetsen) Dinheru | 1 | 18-01-2008 12:13 | |
Psychologie |
een foto van hoe je je voelt Fantôme | 204 | 28-12-2003 15:28 | |
ARTistiek |
[tekening+eerste post] schetsen coriat | 13 | 03-01-2003 11:49 | |
ARTistiek |
schetsen snoopytje | 4 | 22-02-2002 23:22 |