Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
als 't kan herkansen en anders balen, vooral als 't 'n dikke onvoldoende is ,en die je gemiddelde flink naar beneden haalt. verder scheelt 't me niet zo veel. Heb dit jaar ook ngo bijna geen onv''s gehaald, en als 't wel 'n onv. was dan was 't iet lager dan een 5 ofzow dus dat valt wel mee, dus ook nix om te balen enzow........ vorig jaar wel.
|
![]() |
|
Als ik goed geleerd heb en ik heb een onvoldoende ben ik heeeeel verdrietig.
Heb ik gewoon nix gedaan...ben ik boos op de leraar en ben ik daarna weer vrolijk ![]()
|
![]() |
als ik op een gs een onvoldoende haal dan schrik ik niet: mijn hoogste is tog een 6.5. meestal is dat ook et vak wat ik altijd herkans en meestal sprokkel ik er dan nog net genoeg bij om gemiddeld op een 5.5 uit te komen.
als het een onvoldoende is waarvan ik et zeker NIET had verwacht dan baal ik best; maar dan leer ik de volgende toets gwoon net zo goed tot ik zeker weet dat het niet meer mis kan gaan. liefs Buffy
|
![]() |
Als ik een onvoldoende haal, ga ik stampen. Dan word ik rood en ga krijsen dat ze het allemaal verkeerd hebben. Hierna storm ik het klaslokaal uit, naar huis, en gooi mezelf op bed. Om me dan in slaap te huilen, waarin ik natuurlijk afschuwelijke nachtmerries heb over onvoldoendes...
![]() Of: het kan me weinig schelen, zeker omdat ik weet dat ik altijd mijn best voor doe en er nog de herkansing is ![]()
|
in het middelbaar had ik bijna nooit onvoldoendes en als ik ze wel had dan was dat omdat ik er echt nix voor geleerd had dus dan deed dat me weinig.
toen ik volgend jaar onvoldoendes haalde ging ik altijd even aan een prof of assistent vragen of ik mn examens kon inkijken om te kijken wat ik fout had gedaan. en daar oefende ik dan wat beter op. best wel stressen een onvoldoende halen hier. je hebt maar 2 kansen en als je een fijne vakantie wil maar 1, of je kan je jaar opnieuw doen.
|
Verwijderd
|
eerst ff kijken of t echt waar is
![]() ![]() |
![]() |
|
Bij Engels vind ik het wel rot als het lager is dan een 4, maar ben ik zeer blij met alles dat hoger is dan een 4,5... En bij andere vakken vind ik het meestal niet zó erg, en neem ik me voor om in het vervolg beter te leren...
|
Voor opleiding die ik nu doe hoef ik eigenlijk bijna niet te leren, dus als ik x een onvoldoende heb dan staan er wel genoeg voldoendes tegenover.....
Alleen met nederlands af en toe beetje opletten.... Ik zit er dus niet echt mee...
|
Gewoon geen onvoldoendes halen! (dat is niet zo gewoon, hoor maar mij lukt t vrij aardig dit jaar, alleen een 4 voor engels omdat het niet duidelijk was wat we moesten leren, maar dat heb ik met een 9 voor een rep. opgehaald
![]() Ik leer heel hard en vind het dus heel erg om onvoldoendes te halen. Ik vind het dan altijd moeilijk om niet te gaan huilen (stom he, maar ik ben gewoon eerlijk, dus geen commentaar). ik heb een meisje in de klas dat gaat huilen als ze lager dan een 6 heeft, dat is een grote stuud (ben ik eigenlijk ook, maar ik houd mijn huilen in en zolang ik geen onvoldoendes haal vind ik t best). Het wordt een beetje lang bericht, sorry |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik een onvoldoende terug krijg voor iets war ik heel hard voo rheb geleerd.. of voor een tentamen ofzo ..dan baal ik ontzettend en neem me voor voor het volgende niet te leren.... kijken of dat wel werkt...
Voor teksten (welke taal dan ook) haal ik bijna altijd onvoldoendes, dus daar maak ik me niet echt zorgen meer over.. vooral met engels haal ik dat wel weer op.. Meestal als ik 2 onvoldoendes op een dag heb terug gekregen baal ik echt en doe ik de rest van de dag niets.. maar de dag erna geef ik mezelfweer de schuld en ga ik gewoon weer leren en 'opletten' in de klas.. ![]() Ik zit trouwens wel in de stress.. want ik krijg vandaag of morgen me cijfer vna me tentamen geschiedenis terug en dat is me slechtste vak ever.. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Algemene schoolzaken |
Dyslexie Lotte | 181 | 22-08-2004 15:06 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Psychologie |
Hoe nu verder Verwijderd | 14 | 04-10-2003 10:32 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 | |
Psychologie |
Niveau lager gaan op school? Sannetje | 9 | 01-03-2002 17:26 |