Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2003, 11:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vash! schreef:
huh weet je zeker dat je wel de goede codec hebt? Ik heb ook alles van kazaa geloof ik maar je kan natuurlijk ook Direct Connect proberen, gaat misschien iets sneller En als jij een FTP site weet die lang genoeg open blijft? mail mij dan ook ff (als er nog iets anders staat dan trigun natuurlijk )
O.o euh codec (jah blond ja) was da Heb jij die afleveringen wel met geluid dan?! gimmie
Oud 10-01-2003, 16:56
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Qimm schreef:
O.o euh codec (jah blond ja) was da Heb jij die afleveringen wel met geluid dan?! gimmie
jah, eh, alleen ligt me computer nu een beetje in puin als ik een filmpje afspeel staatie op zijn kop en gespiegeld Denk dat ik maar weer eens moet formatten
Oud 10-01-2003, 17:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vash! schreef:
jah, eh, alleen ligt me computer nu een beetje in puin als ik een filmpje afspeel staatie op zijn kop en gespiegeld Denk dat ik maar weer eens moet formatten
BWAHAHAHAHA... euh ik lach je niet uit ik euh... lach je toe

veel succes er maar mee dan
Oud 10-01-2003, 18:59
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Qimm schreef:
BWAHAHAHAHA... euh ik lach je niet uit ik euh... lach je toe

veel succes er maar mee dan
tis nie leuk

nu ben ik afhankelijk van films op tv
Oud 10-01-2003, 19:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vash! schreef:
tis nie leuk

hmmm smaak verschil but I feel sorry for ya

nu ben ik afhankelijk van films op tv
nou heb ik nog meer medelijden met je

Heb je alle Trigun afleveringen al gezien dan?
Oud 11-01-2003, 10:10
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Qimm schreef:
nou heb ik nog meer medelijden met je

Heb je alle Trigun afleveringen al gezien dan?
jep, vorig jaar ( in als een jaar geleden ) al ongeveer
Oud 11-01-2003, 12:36
Nate
Nate is offline
Mja en ik ben momenteel wél heel blij want ik heb zojuist mijn manga shipment van 300 'fucking' dollars maar wel heel veel Oh! My Goddess binnen gekregen

Fuck internet
Oud 11-01-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:
Mja en ik ben momenteel wél heel blij want ik heb zojuist mijn manga shipment van 300 'fucking' dollars maar wel heel veel Oh! My Goddess binnen gekregen

Fuck internet
Waah, besteld ergens ofzo? *heeft 5 Oh! My Goddess graphic novels waarvan 3 Engels en 2 Frans, en de Franse waren veel dikker en veel goedkoper*
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 17:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vash! schreef:
jep, vorig jaar ( in als een jaar geleden ) al ongeveer
das loang geleden En toch Fan zijn he, bewijst maar weer hoe goed het is
Oud 12-01-2003, 17:49
Nate
Nate is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Waah, besteld ergens ofzo? *heeft 5 Oh! My Goddess graphic novels waarvan 3 Engels en 2 Frans, en de Franse waren veel dikker en veel goedkoper*
Ja maar, 'k bedoel, frans

Ik heb ze ook in 't engels hoor... Welke heb jij?
Oud 16-01-2003, 19:30
Verwijderd
Kheb net eindelijk de 1e ep gezien van Trigun.

Moet zeggen dat het me wel meevalt die actie. Het lijkt(ik zeg lijkt want dit is dus de enige ep die ik nog ken, ben bezig met ep2 downloaden, maar ja er zijn erg weinig users die hem sharen) alsof het eerder om humor draait dan actie, want er gebeuren wel een paar ijnlijke dingen, maar er is nog niemand doodgegaan aan dingen waar je dat wel van zou verwachten.

Ik hoop dat in de rest van de serie ook zo veel humor zit, want ik heb me kapotgelachen. Ik heb niet zo goed gelachen met een anime sinds Samourai Pizza cats(is dat een anime btw?).

Japanse actie vindt ik leuk, maar Japse humor vind ik nog leuker en die in ep1 vindt ik schitterend. Actie en humor is voor mij natuurlijk helemaal toppie, maar als de humor de rest van de serie ook erg leuk is(hoeft vanzelfsprekend niet de hele tijd, af en toe is lekker) dan downoad ik hem helemaal.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 21:21
Bluesummers
Bluesummers is offline
ja, vooral de eps in het begin zijn in die trant, heerlijke humor en echt grappig. waarom er niemand doodgaat, daar kom je vanzelf nog wel achter.. zo rond ep 12 word het veel dramatischer, hoewel de humor er wel in blijft. de laatste eps(waarbij je moet denken aan 23, 24, 25 en 26) zijn echt puur drama, kan daar eigenlijk geen moment verzinnen waar je de humor van het begin hebt.. maar dat zijn dan wel weer prachtige afleveringen.. dus eigenlijk is Trigun actie/humor/drama en k raad het je zeker aan om verder te kijken
Oud 16-01-2003, 22:02
Verwijderd
Doe ik ook, deel 2 was ook erg humor.
Alleen deel 3 kon ik ff niet op een geode snelheid krijgen. Na kwartiertje had ik pas 48 kb. Dus ik zet hem later weer een keer aan.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 22:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
ja, vooral de eps in het begin zijn in die trant, heerlijke humor en echt grappig. waarom er niemand doodgaat, daar kom je vanzelf nog wel achter.. zo rond ep 12 word het veel dramatischer, hoewel de humor er wel in blijft. de laatste eps(waarbij je moet denken aan 23, 24, 25 en 26) zijn echt puur drama, kan daar eigenlijk geen moment verzinnen waar je de humor van het begin hebt.. maar dat zijn dan wel weer prachtige afleveringen.. dus eigenlijk is Trigun actie/humor/drama en k raad het je zeker aan om verder te kijken
heb ik niks aan toe te voegen! Kijken dus
Oud 16-01-2003, 23:44
notbonefish
notbonefish is offline
19 Januari (overmorgen dus), draait Trigun in de Melkweg.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:
Ja maar, 'k bedoel, frans

Ik heb ze ook in 't engels hoor... Welke heb jij?
Jah weetik, maar als het óf geen manga, óf in het Frans is, ga ik voor het Frans

Euh, welke... *denkt even na* Queen of Vengeance is de enige waarvan ik nu op de naam kan komen... tenminste ik geloof dat ie zo heet. En eentje over die mini-ninja...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 17:23
Nate
Nate is offline
Citaat:
bonefish schreef:
En Furikuri draait 16 Februari

Best leuk, denk ik.

En Queen of Vengeance is kick-ass
Oud 17-01-2003, 18:42
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
bonefish schreef:
*wil heen*
Oud 17-01-2003, 19:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
*wil heen*
*gaat mee*
Oud 21-01-2003, 21:41
Verwijderd
Sweet kheb net deel 9 binnengehaald. Kosste me ruim 5 a 6 uur. Maar deel 5 heeft me nog langer geduurd. Had een hele tijd download van 0,50 kb per sec. DAT ZUIGT.

Maar ik ga nu deel 9 nog ff kijken voor Freek de Jonge op tv komt.

Korte reflectie van wat ik er tot nu toe van vind:
Toppie serie. Ik lig vaak plat door de humor. De actie kan me niet zo veel schelen op dit nivea van humor. Moet wel zeggen dat de humor soms te hard voor woorden is, zoals dat stukkie in ep 8(of 7 ben het nu al kwijt ) waar bij dat jochie droevige herrineringen(typfout?) aan het ophalen is en Vash het ff wakker maakt met een serie pijnlijke kopstoten .

In het begin dacht ik bij Vash, van sodeju wat is dat voor halvegare??? tuurlijk vond ik hem meteen cool, maar bij latere eps ging ie steeds vager worden. Vooral bij dat stukkie in de bar waarbij hij onder schot wordt gehouden door een stel vrouwen die de premie nodig hebben om de elektriciteitscentrale(of wat het ook is) te laten repareren. Daar begon ik echt te denken van sow he, wat is hij. Daarvoor ook al wel een beetje en daarna nog meer(hoe oud is die knakker wel niet zeg????)

Nou, aju, ik ga deel 9 bekijken.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 10:30
Bluesummers
Bluesummers is offline
. Moet wel zeggen dat de humor soms te hard voor woorden is, zoals dat stukkie in ep 8(of 7 ben het nu al kwijt ) waar bij dat jochie droevige herrineringen(typfout?) aan het ophalen is en Vash het ff wakker maakt met een serie pijnlijke kopstoten .

dat was gaaf idd

Daar begon ik echt te denken van sow he, wat is hij.

<SPOILERS> een Plant

(hoe oud is die knakker wel niet zeg????)

<NOG STEEDS SPOILERS> 131 jaar

</SPOILERS>

ep 9 is onwijs gaaf
Oud 22-01-2003, 11:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:

ep 9 is onwijs gaaf
alleen 9?
Oud 22-01-2003, 11:26
Verwijderd
hmm, vond ep 9 beetje vaag getekend of in elk geval had ik het gevoel dat ie vaag getekend was.

Wat ik ook vaag vindt is dat ik een ep heb van zo´n 50 mb en een van 177 mb, maar ze hebben dezelfde kwaliteit.
Alleen de eerste mist het intro en outro, maar die kan ik toch vaak genoeg zien.

BTW wie is een plant? dat jochie of Vash?
En komt wolfwood die volgens weet ik veel wie een Gun-Ho is nog terug of leidde je dat gewoon af aan het feit dat ie wel erg toevallig zo goed kan schieten?Wordt dat Gun-ho gedoe btw nog uitgelegd in de serie?

Kheb ook eigelijk helemaal niet het gevoel dat die hele waslijst van chars er nog in voor kan komen in dat niet al te grote aantal eps. Of ze zouden natuurlijk in grote getalen of kleine rollen voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 11:46
Nate
Nate is offline
Rustig alles afkijken, daarna pas met vragen komen
Oud 22-01-2003, 16:58
Verwijderd
okey, deel tien is voorbij. En wolfwood zit er dus nog in. Das al een vraag. .

BTW ben ik nu gewoon lomp of zijn er meer die de soort kat(of misschien is het steeds dezelfde??) uit Trigun Vindt?
Ik weet niet wat het is, maar elke keer als ik zo´n kat zie krijg ik al een brede glimlach en dan dat leipe gemauw erbij en die idioot grote ogen .

Meer fans van ´de kat´ hier ?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:10
Bluesummers
Bluesummers is offline
jaaaaa! die kat heet Kuroneko en hijs idd gaaf
en nee qimm, niet allen 9 is gaaf eeh.. morrodin.. alles word duidelijk dus.. maja, als je toch de antwoorden op je vragen wil weten: <spoilers>

BTW wie is een plant? dat jochie of Vash?
Vash

En komt wolfwood die volgens weet ik veel wie een Gun-Ho is nog terug of leidde je dat gewoon af aan het feit dat ie wel erg toevallig zo goed kan schieten?
Nee, Wolfy is echt een gun-ho gun en dat word ook 'bewezen'

Wordt dat Gun-ho gedoe btw nog uitgelegd in de serie?
jep, zij staan centraal in het 2e deel van de serie(vanaf ep 12-fantastische ep trouwens)

Kheb ook eigelijk helemaal niet het gevoel dat die hele waslijst van chars er nog in voor kan komen in dat niet al te grote aantal eps. Of ze zouden natuurlijk in grote getalen of kleine rollen voorkomen.
Klopt ja, er zijn bijvoorbeeld 12 gun-ho guns, maar het grootste deel komt steeds maar in 1 ep voor(met uitzondering van Wolfwood, Midvalley en, als je hem er ook 1 wilt noemen, Legato.)

^_^
Oud 22-01-2003, 17:20
Bluesummers
Bluesummers is offline
Kuroneko's:

(op de schoot van dat omaatje )

ooooooooh Nicky,zomaar valsspelen? dat mag niet hoor, dan krabt Kuroneko!

hier issie mooi te zien

owja, voor de mensen die dat ooit opgevallen is (spoilers voor ep 24 btw): sommigen denken dat de Kuroneko die Vash in ep 25 krabt, de reincarnatie van Legato is..</spoiler>

mocht dit de layout verneuken, maak k er wel ff links van
Oud 22-01-2003, 17:29
Qimm
Qimm is offline
Bluesummers, jij bent echt obsessed! Goedzo
Oud 22-01-2003, 17:39
Bluesummers
Bluesummers is offline
aai now ent aai lof it!
Oud 22-01-2003, 18:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
aai now ent aai lof it!
briljant engels weer
Oud 22-01-2003, 18:18
Verwijderd
De kat is cool, don+t fuck with the cat. Hoe weet je zijn naam btw?
Is het op het plaatje met die opoe wel dezelfde? daar heeft ie een bruine vlek bij zijn oor.

Ik ga hem denk ik als Wallpaper zetten. Of zal ik daar het ´gezellige´ familieportret uit Undying houden?(tip die moet je zoeken hijs moooooooi. staat ook op Games, bij de undying topic 2e pag van het forum)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 19:16
Qimm
Qimm is offline
*denkt na over de naam Kuroneko* heej das best logisch
Oud 22-01-2003, 19:52
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Qimm schreef:
*denkt na over de naam Kuroneko* heej das best logisch
*denkt na over de naam Kuroneko*
*kent geen japans*
*schiet er geen hol mee op*

Oud 22-01-2003, 21:18
Nate
Nate is offline
Kuro; zwart (in combinatie met zelfst. naamw.)
Neko; kat (maar ik weet niet precies wanneer wel en niet)

Zo, heb ik weer stoer gedaan voor vandaag ^_^
Oud 23-01-2003, 12:27
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Nate schreef:
Kuro; zwart (in combinatie met zelfst. naamw.)
Neko; kat (maar ik weet niet precies wanneer wel en niet)

klopt ja tis idd heeeeel logisch.. als je er over nadenkt en Legato.. als je de eerste 2 letters omdraait: el Gato: kat in het spaans volgens mij houd die Nightow(maker van Trigun)nogal van katten k had btw nog ergens een drama track gevonden, van 1 van de cd's, waar Legato met Kuroneko praat..^_^''
Oud 23-01-2003, 13:48
Verwijderd
Kzag hem ook ´savonds in een ep dsaar had hij verwijdde pupillen. Toen leek ie net op zo´n kat uit dbz. Die zijn ook gaaf.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 23:31
SQUARE
SQUARE is offline
mensen zeg me na: love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
klopt ja tis idd heeeeel logisch..
yay me, ik ben 'slim' oke, dus ik weet een paar woorden japans
Ja ik ben slim
Oud 24-01-2003, 14:16
Verwijderd
Citaat:
SQUARE schreef:
mensen zeg me na: love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace! love & peace!
Neej, hij zegt het zo: Lovee(xtra nadruk op de e) ende piece
(simpel fonetisch getypt en je moet het overdreven uitspreken )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:48
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Qimm schreef:
yay me, ik ben 'slim' oke, dus ik weet een paar woorden japans
Ja ik ben slim
ow we zijn zo slim

loovvveee eeeeende pieeecee!!
Oud 25-01-2003, 18:14
SQUARE
SQUARE is offline
mensen, wisten julllie al dat er een spel van trigun uitkomt. hij komt voor de xbox en het word volgens mij een online shooter

het spel heet volgens mij : the planet gunsmoke: trigun

kvind het allen jammer dat hij voor de xbox komt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
SQUARE schreef:
mensen, wisten julllie al dat er een spel van trigun uitkomt. hij komt voor de xbox en het word volgens mij een online shooter

Komen er halfnaakte Wolfwoods en Vashies invoor? (en Legato's voor Bluesummers)
Oud 25-01-2003, 18:56
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
SQUARE schreef:

jep, weet k..
Oud 26-01-2003, 11:17
SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
jep, weet k..
stoer he?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Neej, hij zegt het zo: Lovee(xtra nadruk op de e) ende piece
(simpel fonetisch getypt en je moet het overdreven uitspreken )
Ook niet. Een japanner spreekt het in en die kennen geen medeklinkers aan het eind van een woord, dus die maken er

Lovu andu peacu van... Die u spreken ze echter heel kort uit.

Net zoals kuso... dat spreken ze ook uit als k'so. of Vashu...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:42
SQUARE
SQUARE is offline
he trigun fans

ik had nog een paar vragen over voor mij nog een aantal onduidlijkheden in trigun:

1 wat moet legato met de arm van vash?
2 waarom wil legato zo graag gedood worden door vash?

ik had nog een aantal vragen maar ben het al weer vergeten
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:20
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
SQUARE schreef:
he trigun fans

ik had nog een paar vragen over voor mij nog een aantal onduidlijkheden in trigun:

1 wat moet legato met de arm van vash?
2 waarom wil legato zo graag gedood worden door vash?

ik had nog een aantal vragen maar ben het al weer vergeten
*ahem!* heerlijk, Legato vragen!

1: Legato heeft die arm van Knives gehad, die heeft hem namelijk van Vash afgeschoten in July, en later aan Legato gegeven. Waarom hij dat gedaan heeft word nooit helemaal duidelijk, maar ik vermoed dat die arm hem een groot deel van zijn psychic gedoe geeft, en hij heeft op die manier een Angel Arm. Natuurlijk heeft hij dan het geweer van Vash of Knives nodig om het te activeren, maar dan kan hij het toch gebruiken.. dus waarschijnlijk heeft Knives hem gegeven uit praktische redenen. Waarom Legato zelf wel erg blij is met die arm: hij denkt immers dat het Plant ras heilig is, en op die manier heeft hij een stukje van een heilig persoon aan zich.. snappie?

2: Om 3 redenen: ten eerste leeft Legato alleen voor Knives. En zijn missie is 'to cause Vash the Stampede eternal pain and suffering' en hoe kan je Vash nou beter laten lijden door hem zijn belofte aan Rem te laten breken, en iemand te vermoorden? En dan nog vrijwillig ook? Bovendien zou Vash op die manier naar Knives teruggaan, en dat was de bedoeling.
Ten tweede gelooft Legato dat de planten heilig zijn en mensen waardeloos, en alle mensen zullen uiteindelijk doodgaan om het Eden van Vash en Knives te maken. Hij haat zichzelf dus, omdat hij mens is, en hij vind dat hij geen recht heeft om te leven. En tenslotte wil Legato ook dood, hij noemt de dood ook 'the gift of nothingness' En zich laten vermoorden door Vash, is voor hem de ideale manier om dood te gaan, want zo heeft hij zijn nutteloze bestaan nog een beetje nut, namelijk door Knives plezier te doen.

..lang verhaal Legato is best een moeilijk personage, maar ook heel interessant, als je het mij vraagt als je nog mee vragen hebt, vraag maar ^_^
Oud 26-01-2003, 16:33
Qimm
Qimm is offline
heeh De Trigun/Legato expert heeft gesproken

Maar ik wist dan niet van die planten BTW
Oud 26-01-2003, 17:42
Verwijderd
fjoew, ben blij dat het zo´n lap tekst is. Dan sla ik het over en zie ik geen spoilers.
Heb net ep 11 gehad. Moet zeggen dat het al een heel stuk serieuzer wordt en dat de humor een beetje secundair lijkt te worden. (behalve dan als een van de stoerste katten ter wereld lekker lomp aan Wolf´s hand blijft hangen )
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 23:29
Vash!
Vash! is offline
Heej blauwe zomer vergeet niet om er af en toe een spiler waarschuwing bij te zetten he
Reageren

Regels voor berichten