Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
beter dan "Like Water For Chocolate" ofnie ???
||
![]() |
Citaat:
Tupac heeft nie veel dr in gestaan (logisch..) maar is die minder dan eminem volgens jou...? Of fredro starr...?
||
Citaat:
dat is toch ook het doel van dit topic....'wie vind jij de rapper van het jaar' dan vind ik dat je mensen die meer voor de mainstream artiesten kiezen ook in hun waarde moet laten,als die mensen daarvan houden laat ze Rat
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
jammer maar ben ook wel blij dat sommige artiesten niet door al die top40 wiggers erkend zijn Rat
||
![]() |
Citaat:
gnegne ja nou ja ik moet nix zeggen natuurlijk metn elly die ikg oed vindt dat is ook bijna niemand metm e eens... nmaar op nelly na vind ik vooral de wat onbekendere lui goed.... en ik vraag me dan zeg maar af van waarom vinden andere alleen dat leuk en verdiepen ze zich niet wat meer in de wat onbekendere lui....!
|
X to tha mothafuckin Z
(a.k.a Xzibit) Beste Rappers niet meer in leven: -Tupac Shakur -Biggy (a.k.a Notorious B.I.G) Beste blanke rapper: -Marshall Mathers (a.k.a Eminem, Slim shady) Beste Nedelandse Rapper: -Brainpower Meest chille rapper: -Snoop Dogg (Hij is MASTERRR) Beste vrouwelijke rapper: -Eve NEPRAPPERS: -Nelly -> Das R&B! Moet zichzelf geen rapper noemen!!!!! -Will Smith -> Goede acteur, maar waarom noemt men hem rapper? -Def Rhymez -> Lache man die gozer, maar rappen kan hij zeker niet. -Ja Rule -> Valt opzich nog wel mee, maar zijn lyrics komen niet overeen met rap
Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 18:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voormalige gabbers of gewoon trance-stakkers, die stoer willen zijn met hip-hop :roll: ![]()
|||
Citaat:
ik ben van mening dat de neptunes het album niet hebben verpest, maar verrijkt. ik bedoel, 'come close' is absoluut de 1e sexy neptunes beat die ik tot nu toe heb gehoord ..en het nummer in combinatie met common's tekst en mary j blige's vocals is gewoon briljant. Citaat:
sinds ie solo is, is zn muziek gewoon klote, maar hij is zeker geen 'neppe rapper' ff nog iets anders, ik was van het weekend naar '8 Mile' geweest en ik heb me kapot gelachen. niet om de film of em's acteerkwaliteiten, want die waren beide boven verwachting. (vooral de laatste 15 minuten van de film zijn ![]() ![]() maar ik heb me kapot gelachen om op zn minst 25 blanke 13 tot 16 jarige gastjes die denken dat ze eminem zijn. die kereltjes zijn hilarisch, ze begrijpen geen fok van de hiphopcultuur en de battles waar de film om draait, en kijken de film alleen omdat 1) eminem er in speelt en 2) ze van mama mogen opblijven tot 12 uur. die kereltjes zijn dezelfde gastjes die ik ook in deze thread voorbij zie komen met opmerkingen van 'Tupac en Eminem rule bitch nigga!' genoeg gelul van mij..... Stevie Wonder - I Wish is een briljant nummer
Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 23:50. |
![]() |
||
Citaat:
die kerels zijn grappig heh. je ziet ze overal. dat zijn van die gasten die rondrijden in hun golfjes en opels en de 'nieuwste' prizefighter remix ft. eminem ft. snoop ft. dmx ft. tupac door hun speakers laten denderen. ![]()
Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 23:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ikke niet
Beste rapper niet meer in leven: Big L (op 1) Biggie (op 2) Beste rapper: Mos Def, Charlie 2Na (J5), Promoe (Looptroop), Mr. Cheeks (Lost Boyz) Beste DJ: Babu Beste Nederlandse rapper: Rico (Opgezwolle) Slechtste rappers: - Ja Rule - Nelly - Brainpower - Xzibit - Dr Dre - Snoop Dogg
||||
![]() |
Citaat:
Zoja mag ik vragen waarom? Hoewel ik Snoop erg achteruit gegaan vind, vond ik zijn album Doggystyle toendertijd ![]() veel tracks op dat album. Dre... is meer een producer dan een rapper imo, maar bepaalde tracks zoals: "ain`t nuttin but a g-thang" waren in mijn tijd DE party tracks. Jezus nu voel ik me ineens heel oud ![]() Ik vind dat hele groepje (Dre,Snoop,Xzibit) gewoon hele goede entertainers. De Up in smoke tour dvd vond ik echt goed, als ze zoiets hier zouden doen zou ik zeker gaan. Anyways, om nog ff over 2pac te blaten, hij maakte best goede muziek op z`n tijd, maar was een dichter die zijn gedichten aan elkaar "flowde" op hiphop beats. En dat deed hij best aardig. Citaat:
Citaat:
![]() Eminem toen in Ahoy gaf. K vond t publiek echt heel erg tegenvallen. Heel veel van die kids die alleen "the real slim shady" leken te kennen & uitleg vroegen over de lyrics & "heel stoer" aan me vroegen of ik hun 1e blow wilde draaien. |
![]() |
|
Dat van Dre en Snoop gaat meer over de laatste tijd, en dan vooral het laatste jaar (waar deze topic volgens mij ook over gaat)
Ik vond de Up In Smoke Tour idd ook een phatte dvd, en heb hem ook een paar keer gezien... Maar ik heb ze nooit echt superphat gevonden ofzow... Een paar tracks van Snoop zijn wel phat, bijvoorbeeld: Serial Killa Vapors Who Am I GIn & Juice Nuthin' But A G-Thang, Still Dre en Next Episode zijn ook wel leuke nummers op zich (vooral de 1e), maar ik ben van mening dat deze tracks vooral tot hun recht komen op een party..
||
Citaat:
dr. dre --> N.W.A., Death Row Records in zijn bloeiperiode, ' The Chronic' ![]() Snoop Dogg --> Een klassiek album, en die vent blijft gewoon koel ookal is hij in zee gegaan met Master P Xzibit --> 2 suppervette albums , Likwit Crew (ookal hebbe ze nu ruzie) en qua lyrics een van de beste !
||
Citaat:
Snoop Dogg heeft ook 1 phat album gedropt, Doggystyle, en verder een paar leuke partytracks met Dre gemaakt, maar meer ook eigenlijk niet... Dre was goed bij NWA, en als producer vind ik hem ook nog wel redelijk oke... Maar afgelopen jaar hebben ze niks gedaan, en ik heb dus echt zwaaaaaar de hekel aan Gangsta-rap over bicthes, geld, juwelen en shit...
||
Citaat:
misschien zijn ze nu niet zo goed meer, maar dan kan je bijna elke old skool MC nu wel slecht noemen (Big Daddy Kane, Kool G Rap (wat een kutalbum heeft ie uitgebracht), LL, etc.) en wat RAKIM was de eerste die met een ' bling bling' videoclip aan kwam zette, Big Daddy Kane was een PIMP , een Kool G Rap was een Gangster! Snoop en Dre zijn in hun gangsterperiode blijven steken, maar wie van de bovenstaande zijn dat niet ? owh ja en xzibit is gewoon goed (maar das mijn mening) : _ 40 Dayz & 40 Nightz Chamber Music Intro: Xzibit, [J-Ro] Verse One: The official representative, LAC This is phrophecy manifested by X to the Z Victory, strike a B-Boy stance in khaki pants Never get along like red and black ants, advance When your staring and this concrete that move like liquid Like a nigga withouth legs, I ain't tryin to kick it To much to finish, a menace, without enought time My mind only give punchline, you probably thinkin of the wrong kind Cause if it jokes, nigga know The kind that drop on your eyes, your ears, your nose, and your throat I promote self-defense not dollars and sense Kick it with scholars and pimps, you just the last part over the fence Assed out in the open, while you was hopin that Xzibit was second rate But I refuse to make; just another record in the crate I think not, got bee-bops I bring it to your house like pizza "Today we are on the streets of South Central Los Angelos, a fight for survival" "We have people that are conditioned not to expect to live past age thirty. They no longer. Once they no longer care they're extremely dangerous." Verse Two: Stand at attention, make sure you keep your piece clean When I release steam, police crime scenes to guillotines Hit and decapatate the bird case, featherweight Critical thinking, while you at water that concentrate Xzibit crash the gate, heavyweight, box em in Seal off the exits, then cut off your Oxygen Xzibit run with a regiment of veterans I only like to come out Late Night, like Dave Letterman Time for some medicine, cause niggas bout to get sick Callin me a hater cause I don't ride dicks Read my lips, we got problems like Bloods and Crips Love the sound of clips when I know my shit Chamber Music, this is for the ones with stone-face That catch you at the right time in the wrong place We unsafe, One-fifty-one with no chase and no ice Take away your life like three strikes Yeah, come on, Chamber Music Verse Three: So now Xzibit got a little money, I think its funny How motherfuckers think I'm supposed to Cher/share like Sonny Clarify, you don't work you don't eat, I repeat You don't eat you get weak, catch a fragile physique Accomplish more in one day, than you can do in a week The X-Man, Wolverine, one swing to make the cut clean And the wrong things manifested in flesh Fuck the game, I take the test, graduate, pass to the S-Class Catch a roadrash, all you smell is hash Chronic mix, bumpin the Liks And dick you like a Hebron fix Bear-arm from here to a hundred-tweny meters Get black-walled, modern day Lee Harvey Oswald The assassin, brother who came blastin Take it without askin, rappers is all fashion Xzibit keep mashing through Got any lost words? I got two Drive up, on you like that! Once again Chamber Music, what what, yeah, what the deal? It's Xzibit. Get on the ground, get on the ground! Hands on the back of your head, Don' Move Don't Move! Get on the ground! * beat to fade *
|
![]() |
Wat me opvalt hier.
Is dat heel veel mensen. Rappers zien als mensen die in de Top40 staan met een Pop nummertje? Want Nelly/Eminem/Ja Rule , dat zijn geen echte rappers. Het zijn gewoon poppetjes die muziek maken voor jeugdige mensen die hun platen kopen. Eminem heeft het wel inzich om een "rapper" te worden maar dan moet hij wel wat dingen op orde stellen in mijn ogen. En dan de rapper van het jaar? Ik kan niet echt een naam noemen, Wel wat mensen/groepen die mij op zijn gevallen: Talib Kweli Saïan Supa Crew Naughty By Nature.. Die hebben afgelopen jaar een nieuw album uitgebracht na 10 jaar. genaam IIcons en ik moet zeggen. Het is echt een van de beste Hip Hop Albums van de laatste jaren. En Nas heeft in mijn ogen wel een goed jaar gehad. Alleen jammer van Murder Inc. Ook hebben de Neptunes me erg verbaasd. Ze hebben echt de charts (bij meerdere genres) gedomineerd..... |
![]() |
|
Hoe kom je er nou bij dat zondar dre en snoop geen mobb deep, capone n noreaga enz was...
dat heeft helemaal niks met elkaar te maken... dat nummer wat je noemt, dat is nummer 2 van dat album toch ??? daar zit wel een wrede beat in, maar die tekst is ook niet echt spectaculair... overschatte rapper... alleen die stem kan ik al niet uitstaan...
||
Citaat:
![]() dr. dre is begonnen met die gangsterrap , en dat heeft heel veel met elkaar te maken... xzibit is trouwens niet overschat maar onderschat... maarja daar kom je ook alleen achter als je naar de tekst luistert..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opvallend nieuws #1 Kitten | 500 | 22-04-2010 19:07 | |
De Kantine |
Grabbelen in het saaitopic op de saaimarkt #193 Verwijderd | 501 | 02-05-2008 09:42 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 | |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |