| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hoi hoi,
Iedereen is paranormaal aangelegd maar de een iets meeer als de ander en de een is iets sterker in iets dan de ander. Dat verschilt nogal. Maar, iedereen kan het oefenen en leren. Ik heb het gewoon "gekregen" er gebeurden in een keer dingen waar ik geen ene fu*k van snapte wel raar. Het is af en toe ook flink beangstigend en voelt soms zwaar klote. Er is al een keer een tijd geweest dat ik nooit wilde dak zo sterk erin was. Khoop dat je dr wat aan hebt, BB en MP Outdated Spirit |
|
|
|
|
|
dankjewel,
ik heb zelf ook wel vaak dat ik dingen voel aankomen... ja ik kan niet zomaar ineens de toekomst voorspellen ofzo hoor...maar vaak als er mensen aankomen of er gebeurd iets dan voel ik dat. dat heb ik best vaak....het kan toeval zijn maar misschien ook zoals je zegt,een paranormaal begaafd iets wat iedereen heeft.....maarja bedankt voor de reacties groetjes xxx |
|
|
|
|
|
Ik denk niet dat je zomaar opeens paranormaal begaafd kan worden. In onze familie komt het heel veel voor, mijn vader kan met geesten praten en heeft ze gezien* Mijn tante kon het ook maar die werd er bang van, sindsdien is het niet meer bij haar gebeurd. Mijn vader vertelde me laatst dat ik en me broertje die gave ook hebben, en dat ik bijv. toen ik klein was dingen zag die mijn vader zag, zoals schimmen, en dat ik toen zei: Pap die zwarte vlek is er nog steeds hé? en mijn broertje zei altijd dat hij *vroeger een andere taal sprak*
Ik denk dat je er in iig voor open moet staan, en ik denk ook een *soort van gave* moet hebben. Ik denk zeker niet dat je het zomaar kan hebben.
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Annelie's Vlucht Nieni | 4 | 26-01-2003 22:11 | |
| ARTistiek |
Ik haat titels bedenken, tis een verhaal over voodoo... Gothic | 8 | 30-06-2001 21:46 | |