Advertentie | |
|
![]() |
||
Geen idee wat er dit jaar uitkomt, maar ik gok op:
Elliott Smith A Perfect Circle Tapeworm (met een beetje mazzel ![]() Nine Inch Nails (deze zomer, of had ik dat verkeerd opgevangen?) Placebo (25 maart in de VS, las ik net) Radiohead Grandaddy Wumpscut Soilwork Muse REM PJ Harvey The Hives Cave-In Soulwax Citaat:
||
Citaat:
John Otto! John Otto! John Otto! John Otto! John Otto! John Otto! John Otto! John Otto! John Otto! John Otto! John Otto! John Otto! Die vent, samen met Sam Rivers maken de band. een wigger die er over heen rapt en een gitarist die beetje brute loopjes speelt zijn overal verkrijgbaar. Er komt wel een Tool DVD uit trouwens komend jaar meen ik mij te herinneren
||
Citaat:
Zou dat daar eventueel niets mee te maken hebben? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb eigenlijk geen idee welke bands er nieuwe albums uit gaan brengen, maar goed.
APC - Ik wist niet dat die nog door zouden gaan ![]() ![]() Opeth - Damnation (ben erg benieuwd =) Incubus - zal wel niet, aangezien dat door niemand genoemd wordt ![]() de rest merk ik wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Opkomende band en kandidaat voor Grolsch Talents: Flowdown!! JurrenG | 13 | 13-03-2007 18:08 | |
Muziek |
Beste album 2003 [hip hop] Cheops | 28 | 24-12-2003 23:41 | |
Muziek |
favoriete albums 2003 Silent Enigma | 99 | 12-10-2003 15:40 | |
Muziek |
Informatie nieuwe album The Offspring The-Offspring-GeeK | 6 | 12-06-2003 13:23 | |
Muziek |
The Old Dead Tree NecroDopey | 5 | 08-05-2003 20:47 | |
Muziek |
gouden tip 2003 (pinkpop) Jason N | 7 | 02-01-2003 11:57 |