Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ghost World heb ik via bol.com besteld voor ongeveer 30 gulden. Het grootste verschil is Seymour, die zat dus helemaal niet in de strip. Hij is een soort van mengeling van karakters uit de strip. (ze hebben bijv. wel zo'n vent opgebeld uit een contactadvertentie, maar verder kwam die in de strip niet meer terug). In de strip worden Enid en Rebecca van elkaar verwijderd doordat Enid naar de universiteit wil.
Brad Renfro, is toch Josh? Ja die had een grotere rol in de strip, rebecca gaat daarin een relatie met hem aan, wat Rebecca en Enid nog meer uit elkaar drijft. Maar het begin van de film bestaat vooral uit scenes die vrijwel regelrecht uit de strip zijn overgenomen. Kga die film denk ik nog maar 's een keertje zien ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En hoe was het einde in de comic? Ik vond het een hele goede film, het einde was misschien een tikje voorspelbaar, maar ook de enige die bevredigend zou zijn. En je kunt het einde zowel goed als slecht zien. Jammer is misschien dat de relaties tussen Enid en Rebecca en vooral de meisjes en Josh wat weinig worden uitgewerkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er was 1 scene, die overigens PERFECT voor film was gewees, die ik heel graag gezien had: Enid komt huilend thuis, en haar vader vraagt dan wat er aan de hand is. Ze zegt niets en vraagt waar haar oude platen zijn. Ze loopt vervolgens wat depressief buiten rond en als ze thuis is ziet ze haar oude platen op bed liggen, die ze dan de hele nacht doordraaid(liedje: a ribbon and a smile, zat ook kort in de film). Was gewoon een erg mooie scene geweest. |
![]() |
||
Citaat:
grr
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Het grote Scarlett Johansson topic DanielC | 146 | 06-04-2006 14:56 | |
Lifestyle |