Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
die robert is trouwens ook zwaar irritant geworden sinds hij zogenaamd is afgekickt van de alcohol met zijn oh zo ontzettend wijze adviezen...
![]() toen die elke dag bezopen was vond ik hem een stuk cooler! ![]() ![]()
|
![]() |
ow god jah die victor!!brrr vreselijk zo'n gast..:bah:
en gladys acteert echt gaarrr...ze dreunt echt d'r tekst op en idd d'r haar zit alsof et net onploft is ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind meer situaties die zich afspelen irritant dan de personen zelf.
Voorbeeldje, dat kleffe gedoe tussen Rik en Anita. Op zich vind ik die 2 prima typjes, maar sinds ze weer samen zijn is het toch wel erg gevonden... Of Charlie, die irriteert me nu omdat ze zo zeurt over dat ze dik is terwijl ze dat absoluut niet is. Of dat eeuwige gedoe tussen Barbara en Jeff en nu Robert en Laura die zich er ontzettend mee gaan bemoeien. Maar Laura heb ik altijd irritant gevonden. Degenen die ik cool vind zijn Daantje en Job. Maar denk dat ik daarmee niet zo origineel ben he? ![]() ![]()
|
![]() |
oeps, ben Victor vergeten, die is inderdaad heeeeeeeeel erg irritant!
En ik wil ook wel eens weten wat die vervelende situatie op vakantie was met Stefano...(ik vind hem namelijk wel ok) Ludo vond ik vroeger ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Als iedereen nu eens uit goedentijden stapt..
en dan houden we 1 set over nl het huis van meneer harmsen, en daar gaat hij dan wonen met robin, en met rosa als butler ![]() ![]() ![]() En victor hangt dan als dartbord naast de telefoon ![]() Dan zou ik heus wel elke dag kijken ![]() [Dit bericht is aangepast door Gwennygirl (06-03-2002).]
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"ja sorry, ik liet even iets vallen" Gooi maar stuk hoor meid ![]() En Marcus ook, met die camera "dit is een typisch voorbeeld van de jaloerse echtgenote" Gladys kan niet goed acteren. Daantje is een domme doos.
|
|