Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 14:30
*ikkuhh**
*ikkuhh** is offline
Ik heb een probleem ik heb een vriendje en wil graag verder maar ik durf niet omdat mijn binnenste schaamlippen iets groter zijn als mij buitenste zodat ze er een beetje uithangen heel weinig maar k schaam me er toch voor. Hierdoor durf ik nie verder en wil het toch graag hebben meer meiden dat en wat vinden jongens daarvan??

ik hoop dat jullie mij kunne helpen

alvast bedankt
xxx
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 14:47
wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Maak je vooral geen zorgen, heel veel meisjes en vrouwen hebben hier last van. Het is dus echt niet abnormaal. Maar je kan je er natuurlijk wel heel ongemakkelijk door gaan voelen. Ik weet ook niet hoe jouw vriend hier op reageert, maar misschien dat je hem dat van te voren kunt vertellen. Of hij ziet het vanzelf wel....ik weet het niet echt....
Oud 20-01-2003, 15:10
ekki
ekki is offline
volgens mij past dit meer op seks dan op L&G.
Oud 20-01-2003, 15:11
Studentje
Studentje is offline
Ik vraag me af of het de meeste jongens op zou vallen eerlijk gezegd.
Oud 20-01-2003, 15:13
Qimm
Qimm is offline
Maak je niet te veel zorgen... ik denk dat op dat moment niet echt opvalt. Maar je kan het natuurlijk van te voren wel tegen hem zeggen. Dan weet hij het en zal hij je waarschijnlijk ook vertellen dat hem dat niks uitmaakt.

Als het hem wel wat uitmaakt dan is hij een kortzichtige eikel.. en niet de moeite waard!
Oud 20-01-2003, 15:14
Verwijderd
Maak je er geen zorgen over, volgens mij ben je echt niet de enigste die dat heeft. En als je vriend je echt heel erg leuk vindt, dan vindt hij alles leuk aan je, en maakt hij daar ook geen probleem van.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:20
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Ik vraag me af of het de meeste jongens op zou vallen eerlijk gezegd.
Idd, en je hebt je dus nergens zorgen over te maken.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:34
Verwijderd
Veel meisjes hebben dat, ik ook. Maakte me vroeger altijd zorgen omdat ik dacht dat het erg was, maar 't is helemaaaal niets om je zorgen over te maken. Mijn vriend heeft er nog nooit iets over gezegd, en ik denk dat hij niet eens doorheeft dat het anders is dan want andere meisjes hebben.

Ik heb overigens eens gelezen in een boekje dat meisjes die dat hebben een sterker orgasme hebben dan meisjes die het niet hebben, 't is natuurlijk larie, maar misschien een soort troost
Nee, maak je maar helemaaal geen zorgen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:44
Whuzz
Whuzz is offline
Ik heb meer vriendinnen gehad bij wie de binneste schaamlippen uitstaken, dan waarbij dat níet het geval was, zo gek is het dus helemaal niet.

Citaat:
Andijvie schreef:
Ik heb overigens eens gelezen in een boekje dat meisjes die dat hebben een sterker orgasme hebben dan meisjes die het niet hebben, 't is natuurlijk larie, maar misschien een soort troost
Nee, maak je maar helemaaal geen zorgen
Da's inderdaad complete larie ja, ik spreek uit ervaring
(Niet dat ík schaamlippen heb, maar over wat ik bij vriendinnen gezien heb dan he )
Oud 20-01-2003, 17:57
Evito
Evito is offline
Dit is heel normaal.
Zoals een wijze vrouw ooit zei: 'Wat mij aan vagina's fascineert, is dat ze allemaal anders zijn. Alle vagina's zijn anders. Daarom maak ik er ook fotoreportages over. De ene vrouw heeft grotere schaamlippen, de andere kleinere, bij de een lijkt de vagina op een boom die droef haar takken uitslaat, bij de ander op een fris vennetje.'

Eigenlijk zijn alleen die eerste twee zinnen van die wijze vrouw, die laatste heb ik zelf bedacht.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:32
*ikkuhh**
*ikkuhh** is offline
hey
ik wil iedereen heel erg bedanken ik voel nou iets minder onzeker en ga het gwoon tegen hem zeggen
xxx
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:38
Evito
Evito is offline
Citaat:
*ikkuhh** schreef:
hey
ik wil iedereen heel erg bedanken ik voel nou iets minder onzeker en ga het gwoon tegen hem zeggen
xxx
Zeggen?
Zeggen?, schat hij merkt het echt niet als je niets zegt. Hij zal denken dat het normaal is, en dat is het ook!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Evito schreef:
Zeggen?
Zeggen?, schat hij merkt het echt niet als je niets zegt. Hij zal denken dat het normaal is, en dat is het ook!
Denk het idd ook

Maartoch, als ie t merkt en hijr eageert raar... de kans is er wel hoor, ook al is die gelukkig klein

Ik vind t wel goed dat ze t gaat vertellen, dan blijkt dat je zulke dingen gewoon goed met elkaar kunt bespreken enzo
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:06
Evito
Evito is offline
`Hey, lieverd,
ik wil graag met je naar bed, maar je moet wel eerst wat weten.`
-`Wat, ben je een vent ofzo?`
`Neeeeej, ik heb hele normale schaamlippen en daar wilde ik je voor waarschuwen`
-`Oh. Nou kan er nog geneukt worden dan?`
`Ja hoor`
-`Nou kom op dan!`
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:52
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Evito schreef:
`Hey, lieverd,
`Neeeeej, ik heb hele normale schaamlippen en daar wilde ik je voor waarschuwen`
`Ja hoor`
-`Nou kom op dan!`
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 20:56
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Evito schreef:
Zoals een wijze vrouw ooit zei: 'Wat mij aan vagina's fascineert, is dat ze allemaal anders zijn. Alle vagina's zijn anders. Daarom maak ik er ook fotoreportages over.
Zo'n vrouw was ook een keer bij kopspijker toch ...
Oud 21-01-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
`Hey, lieverd,
`Ja hoor`
-`Nou kom op dan!`
Idd
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten