Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() kheb ze beide, maar kvind ze niet meer zo lekker. Cool water is zo tja, kweet niet je ruikt t overal niet echt apart. Tommy Girl is zoo sterk, hangt heel erg er van af hoe dat luchtje zich op je huid vormt maar kvind 'm bij de meeste niet echt lekker.
||
Citaat:
Ik heb nu Light Blue van D&G op.
|
![]() |
Sigarettenrook,
ik heb wel een luchtje opgedaan, Ming shu van yves rocher ofzo, maar dat doe ik zelden...heb verder ook geen luchtjes ![]()
|
meestal doe ik niet aan geurtjes, alleen aan deo, omdat ik eigenlijk niet zo van parfum hou, maar vandaag heb ik voor de verandering wel iets op:
Naomi Campbell (kweet niet of tie verder nog een naam heeft hoor ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten vd forummer onder jou? PixelDansje | 500 | 10-12-2007 10:58 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Bongalientje | 500 | 01-08-2007 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
Waar ruikt jouw kamer nu naar? Mara | 198 | 24-10-2004 20:54 | |
De Kantine |
Het grote vraag de volgende poster alles wat je diegene altijd al wilde vragen topic. Verwijderd | 499 | 12-07-2003 12:51 |