Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit: it de song van eminem, lose yourselve. laat maarrr!! ![]() Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 11:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Totaal: 860 euro Als ik m'n bril erbij op zou doen zou ik ook over de 1000 komen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En áls je die ziet, die Evisu's, WAARSCHUW ME! ![]() Die moet ik namelijk ook hebben. Klaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een riempje 59 euro JEZUS CHRISTUS.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() en de rest kost.. - roze lingerie setje - spijkerbroek indigoblauw - wit basic truitje - roze blousje - wit blousje - bruin riempje(als uitschieter van vuitton) - zilveren armband - parelcollier - sjaaltje nou alles is van ralph reken maar uit ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Geblokt bloesje (the Sting) 18,00 euro
Overzeas spijkerbroek (Britain) 55,00 euro Bruin hemdje (Hema) 6,33 euro Lichtblauwe knicker (Hema) 6,33 euro Zwarte bh (Triumph) ????????? Zwarte overknees (H&M) 5,00 euro Zwarte hoge dr. Martens (Madox) 139,00 euro ![]() __________ 229,66 euro ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
en ik vind het echt niet normaal.
|
![]() |
ikkan best (VOOR MIJN BUDGET) veel geld aan kleding uitgeven maar ik zal nooit bijv. 95 euro aan een riem uitgeven, dat vind ik een beetje jammer.
sokken - 1 euro (waterlooplein) broek - levi hmm rond de 50 euro (is duurste broek in mijn bezit) string - zal rond de 5 euro zitten denk ik bh - h&m 9,95 shirt - h&m 7,90 trui - mango , weet ik niet meer, in ieder geval met korting
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Voor de een is Hema normaal, voor de ander is RL normaal, dus... Trouwens, waarom zou je in HEMA lopen je kan toch ook voor WiBra kiezen ![]() |
![]() |
|
wat ik vandaag aan heb
in pleuro's zwarte pantalon gekregen van oude werkplek jeans gejat van me meisje *unisex kleding is handig* boxers gekregen voor kerst ofzo sokken gejat van mijn pa zwart dlx shirt voor 25euro blauw zero shirt voor 25euro wit overhemd gekregen van werk trui gejat van me pa vestje vd h&m voor 10 euro lekker makkelijk. ik koop alleen kleding als ik het echt nodig heb of als ik er semi leuk wil uit zien. lees. als ik weer es zin heb in een vriendin en er goed wil uit zien anders praten ze niet tegen me |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar een riem blijft een riem en zal er echt niet veel geld aan uit geven!! Het wisselt bij mij heel erg. Je kan nou bij echt niet zien wat wat kost! alles heb ik aan door elkaar! En merken intresseren me zo wie zo niet zo. Ik ga natuurlijk altijd wel eerst bij een bepaald merk kijken! Maar daar weet je dan vaak van dat ie leuke kleding heeft ![]()
Laatst gewijzigd op 24-01-2003 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||