Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2003, 14:19
nalaaa
nalaaa is offline
kan iemand mij uitleggen wat "glaasje draaien "precies inhoud, met hoveel mensen je het kan doen en wat er gebeuren kan???
Oud 23-01-2003, 14:30
barkrukkie
barkrukkie is offline
Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus ik heb maar ff gegoogled voor je:

Ervaring, hoe en waarschuwing

Heel verhaal over glaasje draaien

"Handleidinkje" (schrijf je dat zo )

Nog een verhaal

Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt om tot een verstandige keuze te komen. Ik geloof er zelf niet in, maar er wordt over het algemeen veel voor gewaarschuwd!
Veel plezier?
Oud 23-01-2003, 14:31
dit = mijn naam
dit = mijn naam is offline
mja ik wilde het graag doen en ik weet hoe negatief het is enzo blablabla maar ik heb er lang over naged8!!!!

dus aanvulling op de vraag:

Hoe moet je het PRECIES doen..

nog bepaalde beginvragen of afsluitzinnen nodig?
Oud 23-01-2003, 15:44
Jordana
Jordana is offline
Ik denk wel dat het werstandig is te zorgen dat je er genoeg over weet.Ikzelf heb het al een aantal keer gedaan, maar zonder info.Zo bereik je echt niks!
Er is wel activiteit dat wel, en ik kon er nog iets uit opmaken wat ik heb een redelijk nauw verband.Maar mijn vriendin bv had helemaal geen resultaat!Dus neem je voorzorgen, want ik ben enkele kleine laat ons maar zeggen rariteiten tegenkomen erna.
En wat er precies gebeurd?Zoek eens met google, je vindt echt nuttige info.
Oud 23-01-2003, 17:38
dit = mijn naam
dit = mijn naam is offline
mja maybe kwam me vraag er btje nuchter uit, maar ik heb er zoveel mogelijk over opgezocht, het enige wat ik dus niet kan vinden is of je nog van die openings/eind zinnen zogenaamd hoort te gebruiken...
Ik denk, ik kan het beter goed doen, als ik het toch ga doen
Oud 23-01-2003, 19:14
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
voor glaasje draaien zijn verschillende methoden te hanteren; ik beschrijf er twee:

Een groepje bijgelovige mensen gaat rond een tafel zitten met een glaasje op een cirkel met letters erop, 1 van hen heeft een magneetje onder het glaasje geplakt en beweegt het glaasje met zijn knie om vervolgens die arme stakkers iets te laten geloven

(gejat ja) Je doet het met bierglaasjes.
Je begint met heel veel volle bierglaasjes op een tweede tafel, alle lege glaasjes zet je op het bord. Hoe meer glaasjes hoe meer je ziet bewegen
Oud 23-01-2003, 19:22
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
voor glaasje draaien zijn verschillende methoden te hanteren; ik beschrijf er twee:

Een groepje bijgelovige mensen gaat rond een tafel zitten met een glaasje op een cirkel met letters erop, 1 van hen heeft een magneetje onder het glaasje geplakt en beweegt het glaasje met zijn knie om vervolgens die arme stakkers iets te laten geloven

(gejat ja) Je doet het met bierglaasjes.
Je begint met heel veel volle bierglaasjes op een tweede tafel, alle lege glaasjes zet je op het bord. Hoe meer glaasjes hoe meer je ziet bewegen
Bewijs 's dat je zeker weet dat het niet bestaat.
Oud 23-01-2003, 19:43
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
hmm, laten we er maar geen eindeloze discussie van welles/nietes van maken. Zoiets kun je alleen maar 'bewijzen' door het zelf mee te maken. Misschien iets voor op de meeting?
(die tweede manier van Rerisen Phoenix werkt trouwens wel )
Oud 23-01-2003, 20:08
legatus
legatus is offline
Citaat:
Pakt een pen en papier en schrijft het op.

BEWIJS!
Oud 23-01-2003, 20:26
Nefiâth
Nefiâth is offline
Citaat:
Pakt een pen en papier en schrijft het op. BEWIJS!
ok.......... (lekker vaag )

Geloof zelf niet zo in glaasje draaien. Maar misschien komt het ook dat bij ons zo'n sessie altijd eindigt in zelf het glaasje verplaatsen .
Ik geloof dat je met de tweede manier van Rerisen Phoenix toch nog het meeste resultaat boekt.
Had trouwens wel een leuk verhaal gehoord over een kennis van mij, die hadden glaasje gedraaid en "reactie" gekregen. Half in paniek probeerden ze het glas blijkbaar kapot te trappen, lukte niet. Daarna werd het glas tegen de muur gegooid, niet kapot. Ze hebben er met de tractor overheen gereden en toen het toen nog niet kapot was, maar in de vuilnisbak gegooit. Lichtelijk amusant
Oud 23-01-2003, 20:27
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
dit = mijn naam schreef:

Betere suggestie: NIET doen. Glaasje draaien is een vorm van geesten oproepen. Doe je dit zonder de juiste veiligheid en voorzorgsmaatregelen, dan kan dit heel fout aflopen. Als je nou echt een zeer gemotiveerde reden hebt om toch in contact te komen met een bepaalde geest (zeg alsjeblieft niet maakt niet uit welke want dan ben je al gedoemd), zoek iemand met ervaring in hoe geesten op te roepen met zo min mogelijk risico dat het fout gaat. Als je er eenmaal 1 te pakken hebt en het is niet zo'n goedzak als je had gedacht, dan zit je flink in de shit, want je krijgt em niet zomaar weer weg, en hebt grote kans dat als je niet de juiste veiligheidsmaatregelen hebt genomen en niemand bij je hebt die weet wat je in zo'n geval moet doen, dat ie een deel van je wordt en het kost vreselijk veel tijd en moeite om die uit je te krijgen. Dat kan ik je verzekeren. Heb ervaring.

Dus, NIET doen, of veilige manier zoeken onder begeleiding van een ervaren iemand die er verstand van heeft.
Oud 23-01-2003, 20:56
Rerisen Phoenix
Citaat:
AngelLena schreef:
Betere suggestie: NIET doen. Glaasje draaien is een vorm van geesten oproepen. Doe je dit zonder de juiste veiligheid en voorzorgsmaatregelen, dan kan dit heel fout aflopen. Als je nou echt een zeer gemotiveerde reden hebt om toch in contact te komen met een bepaalde geest (zeg alsjeblieft niet maakt niet uit welke want dan ben je al gedoemd), zoek iemand met ervaring in hoe geesten op te roepen met zo min mogelijk risico dat het fout gaat. Als je er eenmaal 1 te pakken hebt en het is niet zo'n goedzak als je had gedacht, dan zit je flink in de shit, want je krijgt em niet zomaar weer weg, en hebt grote kans dat als je niet de juiste veiligheidsmaatregelen hebt genomen en niemand bij je hebt die weet wat je in zo'n geval moet doen, dat ie een deel van je wordt en het kost vreselijk veel tijd en moeite om die uit je te krijgen. Dat kan ik je verzekeren. Heb ervaring.

Dus, NIET doen, of veilige manier zoeken onder begeleiding van een ervaren iemand die er verstand van heeft.
Legatus legde al eens uit dat schizofrenie aan 'mystici' grenst. Misschien dat tijdens zoiets mensen eerder geneigd zijn definitieve stap te maken en echt gek worden? - Hee Legatus, kijk hier eens naar.
Oud 23-01-2003, 21:07
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Legatus legde al eens uit dat schizofrenie aan 'mystici' grenst. Misschien dat tijdens zoiets mensen eerder geneigd zijn definitieve stap te maken en echt gek worden? - Hee Legatus, kijk hier eens naar.
Meer ze zijn geneigd te non-chalant met dit soort dingen om te gaan waardoor ze een nare belevenis krijgen en daardoor aangedreven worden tot waanzin.

Daarom zeg ik, als je het doet, doe het veilig. (geldt ook voor sex ja, voordat een bijdehantje er een opmerking over maakt )
Oud 24-01-2003, 06:16
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Kijk maar eens naar Legatus' sig die's goed
Oud 24-01-2003, 19:42
Rerisen Phoenix
Citaat:
barkrukkie schreef:
Kijk maar eens naar Legatus' sig die's goed
nogal ja; en ook heel dicht bij de waarheid

hij had eerder al in een topic best overtuigende argumenten (met bronnen) ervoor
Oud 24-01-2003, 19:47
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
waarom wil je ut doen als je nie eens weet hoe je ut doet?

sorry hoor maar das errug dom van je om erges aan te beginnen waar je 0,0 % verstand van heb
Oud 24-01-2003, 20:46
legatus
legatus is offline
Citaat:
Elk persoon kan dus geesten oproepen. Het maakt immer niet uit wat je motivatie is. Maar wat blijkt nou, vele pogingen van mensen heeft tot niets geleid.

Mensen met schizofrenie of andere geestesziekte blijkt een sterke drang naar mystieke zaken te krijgen. Door psychosen gaan sommige mensen neigen naar mystieke zaken... en aangezien er veel ´geesteszieke´ mensen in Nederland rondlopen. Wie weet wat de oorzaak is van de beweringen van mensen hier.

Trouwens, tijdenlang gaf de psychologie aan dat het roken van wiet aanleiding kan zijn tot psychosen vanwege een nog niet ontdekte schizofrenie. Onlangs kwamen wetenschappers tot de ontdekking dat stoffen in de marihuana schizofrenie creeert in plaats van een verergering te zijn.
Oud 25-01-2003, 03:21
Verwijderd
Citaat:
Dark Tish schreef:
waarom wil je ut doen als je nie eens weet hoe je ut doet?

sorry hoor maar das errug dom van je om erges aan te beginnen waar je 0,0 % verstand van heb
de eerste mens had seks terwijl hij/zij er geen verstand van had, dus jah...
Best dom dat ze het gedaan hebben, hele wereld vergalt.

ANYWAY: Glaasje Draaien is niks om "voor de grap" te doen, ik heb het ooit 1x gedaan, en ik schrok me serieus 6 hartverzakkingen. Ben ook meteen weggelopen en gestopt nadat ik dat bord zag bewegen naar de "M", ik ga het ooit nog es proberen, maar dan als ik er echt reden toe heb ofzo.
Verder wens ik je veel geluk ermee :\
Oud 25-01-2003, 11:17
nalaaa
nalaaa is offline
bedankt voor alle reacties ik kijk nog wel wat ik ermee doe, vooral die sites warne erg handig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 25-01-2003, 17:36
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
legatus schreef:
Elk persoon kan dus geesten oproepen. Het maakt immer niet uit wat je motivatie is. Maar wat blijkt nou, vele pogingen van mensen heeft tot niets geleid.

Mensen met schizofrenie of andere geestesziekte blijkt een sterke drang naar mystieke zaken te krijgen. Door psychosen gaan sommige mensen neigen naar mystieke zaken... en aangezien er veel ´geesteszieke´ mensen in Nederland rondlopen. Wie weet wat de oorzaak is van de beweringen van mensen hier.

Trouwens, tijdenlang gaf de psychologie aan dat het roken van wiet aanleiding kan zijn tot psychosen vanwege een nog niet ontdekte schizofrenie. Onlangs kwamen wetenschappers tot de ontdekking dat stoffen in de marihuana schizofrenie creeert in plaats van een verergering te zijn.
Kan best zijn, maar ook mensen zonder schizofrenie of andere geestelijke ziektes kunnen heel goed de mystieke kant op gaan. Ook mensen die niet blowen of marihuana gebruiken. Iedereen heeft zijn eigen deel in slechte ervaringen gehad op deze wereld, maar dit wil niet meteen zeggen dat ze ziek zijn ofzow.

Psychologisch feit: psychische patienten met manisch depressiviteit ed zijn niet gek of ziek. Zij zien de wereld hoe zij werkelijk is, dat is zeer depressief makend. Heeft niks met mystiek gebeuren te maken.

Ik ben geen psychisch patient net als velen met mij, en toch neigen wij de mystieke kant op omdat wij behoefte hebben aan spiritualiteit na een lange periode van rationaliteit. De natuurlijke verandering in gedachtengang van de mens zal altijd blijven bestaan.

Nu jij weer.
Oud 24-02-2003, 13:58
Geomancer
Geomancer is offline
Een meisje bij mij in de klas heeft dat ook een keer gedaan(gisteren) en ze was er niet zo blij mee en zeer serieus over. Het geestje vertelde haar dat ze trouwde met Bart,op haarzelf ging wonen op haar 34e en dat ze in amsterdam ging wonen. Ze was er niet blij mee,want ze had er een slecht gevoel aan overgehouden. Ga nu ff wat info over gevaren ervan voor haar uitprinten,want dat kan verkeert gaan lijkt me zo.
Oud 26-02-2003, 15:29
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Het kan echt verkeerd aflopen. (vooral als je niet weet waar je mee bezig bent)
Oud 26-02-2003, 17:06
Verwijderd
ovenschaaltje draaien is veel wreder
Oud 26-02-2003, 17:08
Nylodje
Nylodje is offline
Citaat:
NIET DOEN!!!! PLEAAASSSE!

Het is echt keigevaarlijk serieus. Zelfs de meest ervaren geestoproepers lopen gevaar. De geest kan zeg maar "bezit"van je nemen en je allerlei vervelende dingen gaan bevelen. Vaak helpt het alleen als je naar een paragnost gaat, om het beter te maken.

waarom is glaasjedraaien zo gevaarlijk?
hiermee roep je geesten op, die na hun dood bij de aarde zijn blijven hangen, daar geen afscheid van kunnen nemen en elke gelegenheid aangrijpen om weer een beetje bij de aarde te komen. En dat terwijl het in het hiernamaals , zal ik maar zeggen, veel leuker is dan hier! Een paragnost haalt niet alleen de geest bij jou weg, hij wijst de geest ook nog de goede weg!

TIP: als je toch met een geest in aanraking wil komen, neem dan contact op met een hypnotherapeut: die kan je veilig onder hypnose en zijn/haar begeleiding in contact brengen met iemand "van de andere kant".
Oud 26-02-2003, 17:09
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef:
ovenschaaltje draaien is veel wreder
Niet doe-hoen! dat is écht véél te gevaarlijk, ik raad het iedereen af. Cartosa & Ik verloren op die manier onze engelssprekende perzikkenboom die we gans ons leven lang gingen beschermen (*sniff*)
echt niet doen PiPu!
Advertentie
Oud 26-02-2003, 17:14
Cartosa
Cartosa is offline
Mja iedereen verliest vroeg of laat wel zn beste vriend/vriendin aan glaasjes draaien.
Niet dat zoiets ooit in de kranten komt te staan..t is n complot!
Oud 26-02-2003, 17:17
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
Cartosa schreef:
Mja iedereen verliest vroeg of laat wel zn beste vriend/vriendin aan glaasjes draaien.
Niet dat zoiets ooit in de kranten komt te staan..t is n complot!
Waarde collega, ter uwer informatie wil ik vermelden dat dit soms wél in een krant komen. Ik geef toe, het is zeldzaam, maar het tweemaandelijks blad 'De 3de Tepel' vermeldt zo'n dingen soms wel.
Oud 26-02-2003, 17:26
TwinTurbo
TwinTurbo is offline
Niet alleen de 3e tepel, maar ook de 'Sjroale Kietelear' vermeldt dit bij de artikels over Glaasje Draaien....ofzo

2T
Oud 26-02-2003, 20:42
Cartosa
Cartosa is offline
luie aap ook echt
Oud 26-02-2003, 21:03
TwinTurbo
TwinTurbo is offline
Idd, in 'De Sjroale Kietelear' staan deze dingen dus wel vermeld! Topblaadje met klasse!

2T
Oud 27-02-2003, 11:51
nalaaa
nalaaa is offline
uit al deze reakties lijkt het alsof er alleen boze geesten bestaan, die op glaasje draaien reageren, en alsof ieder mens wat glaasje (heeft ge)draait bezeten is door geesten.............
Oud 27-02-2003, 13:30
Verwijderd
waarom heet het glaasje draaien en geen kopjesswiepen?
Oud 27-02-2003, 13:30
Cartosa
Cartosa is offline
p-chez is drukker in spé!!
(ofzoiets)
Oud 27-02-2003, 13:32
Verwijderd
laten we t aan zijn schoonopa vragen dmv kopjesswiepen
Oud 27-02-2003, 13:33
p-chez
p-chez is offline
Geestjes houden wel van 'n glaasje op z'n tijd
Oud 27-02-2003, 13:34
Verwijderd
vraag t aan de overleden perzikkenboom *!* dmv kopjesswiepen
Oud 27-02-2003, 13:38
Cartosa
Cartosa is offline
Chizlambrazl!
Oud 27-02-2003, 13:44
Verwijderd
Dhr Doctorander prof. P.P. Chizalambrazl kan jouw dat met een practicumpje uitleggen

je kan hem berijken op emailadres: PPChizalambrazl@kopjesswiepenistegek.net

ik hoop dat hij jouw boeiende en intrigeerende vraag kan beantwoorden!

succes

PiPu
Oud 27-02-2003, 13:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Zo Zo, bij de tijd zeg, heeft u ook een mobieltje met WAP-service?
Oud 27-02-2003, 13:47
Verwijderd
nee, maar hij heeft wel imode en mms
Oud 01-03-2003, 15:05
Verwijderd
ik heb het zelf ook een keer gedaan, samen met 2 vriendinnen en een vriend, die vriend wilde zijn vader spreken die een maand daarvoor was overleden.. we hadden de ramen dicht en we hadden kaarsen aangedaan.. op een gegeven moment gingen de ramen open, kaarsen gingen uit en die vriend werd van de stoel gegooid.. ik heb het daarna nog een paar keer gedaan, maar ik vond het zo eng dat ik het nooit meer wilde doen!!
we deden het glaasje draaien op zijn slaapkamer, hij heeft daar nooit meer geslapen.. na een paar maanden zijn ze zelfs verhuist omdat ze steeds dingen hoorden in zijn kamer.. dat zeiden ze tenminste.. ik weet niet of dat waar is

dit is iets van 10 jaar geleden gebeurt..
Oud 03-03-2003, 09:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Dat het tegendeel niet te bewijzen is, is nog geen bewijs voor het wél bestaan van die krachten.

Een veel voorkomende argumentatiefout
Oud 04-03-2003, 18:02
Breg
Breg is offline
ik heb het 2 jaar geleden een keer gedaan. Tenminste 2 vriendinnen deden het en ik en een paar anderen waren erbij aan het kijken. Het is toen wel gelukt om contact met een geest te krijgen en ze hebben hem ook vragen gesteld enzo. Verder is er niks engs gebeurd, maar er zijn wel mensen die er toch ´last van hebben`gehad. Niet zozeer dat er slechte dingen gebeurde, maar meer gewoon angstgevoelens van alleen in het donker zijn, een meisje die ineens alle lampen in huis aan en uit zag gaan. Zelf werd ik een keer ´s nachts wakker met het idee dat ik een klopgeest gehoord had...

Ik geloof er niet in dat die geest die we hadden opgeroepen dat soort dingen veroorzaakt heeft. Ik denk eerder dat het gewoon angstgevoelens hadden omdat we iets hadden gedaan waar we niet veel van wisten, wat onbekend was. Zelf denk ik er nu soms nog aan terug, maar ik zal het niet snel meer proberen, het was gewoon om 1x te proberen en daarna nooit meer.

Ik wil hiermee zeggen, dat het glaasje draaien zelf goed kan gaan en dat het misschien ook lukt om contact te krijgen met een geest of wat dan ook. Maar dat het dus voor kan komen dat je daarna (waan)ideeën krijgt omdat het misschien toch veel indruk op je maakt. Ik geloof er niet zo in dat geesten blijven hangen en al dat soort dingen, maar er kunnen dus toch gevolgen aan vast zitten, en ik weet van een paar mensen die erbij waren dat er nog steeds niet 100% overheen zijn...
Oud 07-03-2003, 11:52
Verwijderd
Ok allereerst; Als je niet genoeg geinformeerd ben, DOE HET NIET.
Het is geen bijgeloof, je kan echt geesten oproepen.
Zeker als je in een oude ruimte zit waarvan ze zeggen dat het er spookt.
Maar zoals ik al zei als je er weinig vanaf weet, dan kan je het beter niet doen. Of je moet het met een gids doen.
Als je het goed wilt doen en je weet er genoeg van af.
Moet je het met een ouija-bord doen.
Ik hoop dat ik je nu een beetje beter geinformeerd hebt.

Blessed Be.
Maeve.
Oud 12-03-2003, 15:20
M*girl
M*girl is offline
Doe het gewoon niet, je weet nooit wat er gebeurd, en wat je 'losmaakt'. Ook al geloof je er niet in, neem het risico gewoon NIET!
Oud 17-03-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 23-01-2003 @ 22:07:
Daarom zeg ik, als je het doet, doe het veilig.
Okee....
Maar wat zijn dan die veelgenoemde maar weinig beschreven voorzorgsmaatregelen, en - belangrijker - waarom zou een geest zich daar überhaupt aan storen??
Oud 17-03-2003, 17:42
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
PCRodent schreef op 17-03-2003 @ 17:13:
Okee....
Maar wat zijn dan die veelgenoemde maar weinig beschreven voorzorgsmaatregelen, en - belangrijker - waarom zou een geest zich daar überhaupt aan storen??
kheb wat voor je rondgesurft op t i-net, hier

lees en huiver (leer)

Glaasjedraaien is niet altijd positief. Men trekt vaak de lagere geesten aan die nogal eens minder prettige dingen te vertellen hebben. Hierbij hebben ze de neiging om zich aan de 'glaasjesdraaiers' vast te klampen en energie af te tappen om hun eigen evolutie verder te zetten. Voor personen die zich daartoe (onbewust) laten leiden, kan dit nare gevolgen hebben.

De gevaren van glaasje draaien zal pas later beschreven gaan worden.De gevaren van glaasje draaien, Ergens in een wereld buiten de onze, ook bekend als de hel, duisternis, de benedenwereld, de zeven hellen, het demonenrijk etc. leven geesten die in hun
vorige leven slecht geleeft hebben. Bijvoorbeeld door drugsgebruik,
alcoholmisbruik, gokverslaving, moord en andere slechte gewoontes, en deze niet
willen afzweren of niet de genade wilden aanvaarden om als goed mens verder te
leven. Door glaasje draaien schep je een opening waardoor deze geesten naar de
aarde komen om hun slechte gewoontes weer op te pikken. Meestal denken mensen
dat ze met een goede geest te maken hebben, maar dat is niet zo, de slechte
geest zal je eerst op een dwaalspoor brengen door net te doen alsof hij de goede
geest is. Daarnaast kunnen ook geesten die overleden zijn en rondzwerven omdat
ze niet willen accepteren dat ze overleden zijn via jou laten merken dat ze er
nog zijn. Meestal vinden ze andere soortgenoten en de kans is altijd groot dat
je met meerdere geesten of demonen te maken krijgt.

Het is ook gevaarlijk als je daarbij zelf ook in trance gaat. Je
laat dan slechte geesten in je lichaam toe die er dan niet meer uitwillen. Dit
leidt tot dwang stemmetjes in je hoofd en andere nadelige gevolgen.

Soms gebeurt er ook niets, het glas wil niet bewegen, maar dan is de geest al
aanwezig maar laat zich niet zien of weten dat ie er al is. Deze slechte geesten
liggen namelijk op de loer in hun dimensie waar het leven zwaar en duister is.
Als ze de kans krijgen dan willen ze dolgraag naar de aarde komen en pakken ze
elke kans aan om hier te zijn. Door glaasje draaien geef jij hen een kans om hier te zijn !!

Ze gaan ook harde eisen stellen als ze je vertrouwen hebben gewonnen, dan merk je pas dat je met iets te maken hebt die vervelende dingen kan doen. Deze geesten gaan niet meer weg en zoeken nu hun weg op aarde. Ze kunnen blijven rondhangen en zo vervelende dingen doen zoals mensen plagen en hun aanwezigheid laten merken.

Zit je zelf heel zwak in het vel dan
kan je zelf er ook goed last van krijgen doordat ze in je aura gaan kleven (aura - lifters) en zo je leven tot een hel kunnen maken.

zo, khoop dat je erwat aan hebt, en ik weet niet of t allemaal wel waar is, want geesten kunnen volges mij niet eens in je ziel komen maarja, je doet maar.

Regels voor berichten