Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2003, 19:36
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 06:43.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:50
Yoha
Yoha is offline
1 op de 1000 mannen schijnt het te kunnen. Of ik het kan? Nooit geprobeerd eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:50
Negrotiator
Negrotiator is offline
Wat geil.
Dit wil ik ook!
Maar mijn fantasie is niet geweldig.
En die bobbel zou ook wel op gaan vallen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:52
logisch
logisch is offline

ok dat is gewoon geluk denk ik. heb er nog nooit van gehoord dat iemand dat had. kan me alleen ook voorstellen dat het soms irritant is..of niet? heb je dan ook altijd na 1 minuut al een orgasme tijdens de sex? nou ja ik vind het maar vaag.
bij mij is het juist tegenovergesteld
jaloers!!...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:15
Negrotiator
Negrotiator is offline
Ik heb heeel zelden een stijve zonder dat ik of iemand anders hem aanraak(t).
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:40
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
das wel heel bizar ja eerste keer dat ik dat hoor. Wel handig ja geen vieze handen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:40
the grim reaper
the grim reaper is offline
Ik kan dat ook, als ik met mn pik tegen een stopcontact lig
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:53
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Iemand schreef:

Ik heb ergens gelezen dat 2 % van alle vrouwen een orgasme kan bereiken zonder hun vagina/clitoris te stimuleren, maar daarbij rekenen ze dus nog wel de vrouwen die dan hun borsten strelen oid, en dat hoef ik er ook niet bij.

Ik heb gisteren eens Sex sense (zo heet het toch?) op Discovery gezien, een aflevering over fantaseren. Daarin werd verteld dat bijna iedereen het moet kunnen in principe. Veel mensen dachten aan bondage (/sado masochisme), gedowngen sex en sex met meerdere mensen.

Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:35.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:54
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
the grim reaper schreef:
Ik kan dat ook, als ik met mn pik tegen een stopcontact lig
Ik kan me niet voorstellen dat een spanning van 220V een orgasme tot gevolg kan hebben. Ik vind stopcantacten eerder eng dan sexueel stimulerend.
Oud 15-01-2003, 21:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Ik heb gisteren eens Sex sense (zo heet het toch?) op Discovery gezien, een aflevering over fantaseren. Daarin werd verteld dat bijna iedereen het moet kunnen in principe. Veel mensen dachten aan bondage (/sado masochisme), gedowngen sex en sex met meerdere mensen.
sex sense is en cool programma
Oud 15-01-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Iemand schreef:
Ik heb ergens gelezen dat 2 % van alle vrouwen een orgasme kan bereiken zonder hun vagina/clitoris te stimuleren, maar daarbij rekenen ze dus nog wel de vrouwen die dan hun borsten strelen oid, en dat hoef ik er ook niet bij.
2 % maar??
Dan hoor ik daar dus bij :X

Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:35.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 22:02
coecie
coecie is offline
ja ik kan dat ook!
voor jongens... het lijkt me sterk dat jullie dat ook zouden kunnen, het is echt weer zo'n meisjes iets. Volgens mij kan je het heel makkelijk ontwikkelen. Als je jezelf als heel sexy voorsteld en een beetje je fantasie gebruikt, kan je al snel heel opgewonden raken, nietwaar? Is heel fijn tijdens de sex, want als je dat doet, kan je jezelf veel makkelijker laten gaan waardoor het nòg lekkerder wordt! bovendien ben je dan veel gevoeliger.
Iemand, ik kan als ik me een beetje concentreer en niet gestoord wordt, dus gewoon lekker kan wegdromen ook zonder aanraking klaarkomen. Maar met aanraking is een orgasme zoveel intenser. Als je je benen over elkaar heen slaat heb je wel een bepaalde vorm van clitorale stimulatie...
Het ontwikkelen van jezelf sexy denken en dmv fantasie geil te worden kan iedereen wel ontwikkelen, het daadwerkelijk klaarkomen hangt toch wel af van je gevoeligheid.

meisjes, denk jezelf sexy! doe!

Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:37.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 22:36
Verwijderd
Door te fantaseren is het me trouwens nog niet gelukt...ik denk niet dat dat me ooit zal lukken. Het lukt een heel eind... maar ervan klaarkomen...nee.
:X
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 22:39
Verwijderd
Damn, dat moet ik eens leren! Als ik me ooit nog verveel in de bus... XP

Ik kan me alles behoorlijk goed voorstellen en doe dat ook wel, maar ik hoef niet per se aan iets te denken om klaar te kunnen komen als ik m'n handen gebruik (bij wijze van spreken kan ik zitten puzzelen ). Ben niet gewend aan fantaseren met zulke momenten
Hrmmmm ik moet dit echt eens uitvogelen. Lijkt me errug handig. Kom op zich vrij snel klaar dus het moet kunnen...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 22:50
Qimm
Qimm is offline
Op zich lijkt me dat wel een goeie manier van bezigheids therapie
Ik zit meestal toch met mun hoofd op de meest ondenkpare plaatsen, dus dit kan er ook nog wel bij... hmmm. Iets om verder uit te werken
Oud 15-01-2003, 22:59
morlock
morlock is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Damn, dat moet ik eens leren! Als ik me ooit nog verveel in de bus... XP
Oooooohh...... Dus daarom zijn al die mensen in de bus zo stil !!

Citaat:
Door te fantaseren is het me trouwens nog niet gelukt...ik denk niet dat dat me ooit zal lukken. Het lukt een heel eind... maar ervan klaarkomen...nee.
maar denk inderdaad dat het voor mannen vrijwel onmogelijk is om alleen op een gedachte een orgasme kunnen krijgen.
Maar je kunt wel een heel eind komen, ook als man
Oud 15-01-2003, 23:07
Verwijderd
Citaat:
morlock schreef:
Oooooohh...... Dus daarom zijn al die mensen in de bus zo stil !!
*stelt zich de hele bus voor die gespannen zitten te oefenen* HELE foute beelden in m'n hoofd nu
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 00:06
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Ik heb heeel zelden een stijve zonder dat ik of iemand anders hem aanraak(t).
lol ?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 08:20
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
lol ?
Waarom is dat grappig?

Optopic: Kun je dan wel, opgaand in je fantasie, je kreunen tegenhouden?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:10
Verwijderd
Citaat:
morlock schreef:
...
nouhou, jij moet m'n posts op sex niet lezen

Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:55
very drunk driver
very drunk driver is offline
wouw dat is wel gaaf ik wou dat ik dat kan. effe tijdens duits en dan klaarkomen (nadeel is bij ons de rotzooi)

nee ik kan dat niet ik heb er nog moeite mee als ik mezelf trek en fantaseer
Oud 16-01-2003, 10:34
Big Brother
Big Brother is offline
als je dat als meisje kan echt tof, maar als jongen..
ik ben al blij dat ik mijn opwinding redelijk kan onderdrukken, als hij omhoog wil in een strakke broek kan dat redelijk pijn gaan doen
en trouwens wordt dat niet een gore rotzooi als je alles gewoon laat lopen, in de klas bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:22
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
nee, nog nooit van gehoord maar het lijkt me erg parktisch. Eén tip voor de mannen: probeer het niet uit als je zomers in het zwembad bent ...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:50
Verwijderd
't Is me tot nu toe zes keer gelukt, waaronder een keer tijdens aardrijkskunde (ik verveelde me, dacht aan sex, keek naar de landkaart, dacht nog meer aan sexs en toen begon het al ).
Mja, ik hoef niet persé op m'n buik te liggen ofzo, maar een makkelijke houding is het wel.

('t Is me ook eens in m'n slaap gelukt, ik droomde over sex en werd wakker van het orgasme, is ook wel prettig )
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:51
Justice
Justice is offline
Mnnn, orgasme door fantaseren? Dan ben je wel de meester (of meester+es)!

Ik kan het iig niet...
Oud 16-01-2003, 16:23
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
Iemand schreef:
Nu zijn mijn vragen aan jullie: kunnen jullie dit, of kan je je voorstellen dat iemand het zou kunnen, wat vind je ervan, en heb je er misschien meer informatie over?
Nou, mij lukt het totaaaal niet. Wat me met een beetje concentratie wel lukt, is klaarkomen van minimale stimulatie. Als ik bijvoorbeeld een jeansbroek aanheb, en ik ga in de klas zó zitten dan er net een plooi op m'n clitoris drukt, dan kan het. Of in de zomer, met een t-shirt die tegen mijn tepels aan wrijft, op die manier is het me ook al 'ns gelukt. Een hands-free orgasme zeg maar Maar echt zónder dan ook maar de minste druk ergens, no way, dat lukt me niet.

Overigens vind ik het absoluut niet leuk, zo stiekem in de klas of op de bus klaarkomen. Heb het maar een keertje of twee gedaan. Ik heb toch nog altijd het gevoel dat ik me moet "kunnen laten gaan" om lekker te genieten. Het feit dat je niet kan bewegen en geen geluid kan maken - om nog maar te zwijgen van de storende factoren in de buurt - maakt gewoon dat mijn orgasme nooit meer is geweest dan een pufje...

Wat ik me afvraag bij de meiden die het wel lukt met fantasie: wil dit dan ook zeggen dat jullie makkelijk binnen enkele seconden kunnen klaarkomen door manuele stimulatie?

Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:39.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:30
Thomas
Thomas is offline
Cool, ik kan het iig niet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:49
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Ooh da's wel apart ja!

lijkt me handig, voor een dame dan

een jongen loopt dan met een paal rond, da's redelijk irritant
Oud 16-01-2003, 19:04
Verwijderd
Ik kan dat wel denk ik. Nog nooit echt actief geprobeerd, maar ik kom sowieso wel makkelijk klaar en kan ook heel bewust die samentrekkingen opwekken . Het lichamelijke voelt hetzelfde als klaarkomen, maar er 'mist' gewoon iets.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 06:43
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
Iemand schreef:
en nee, ik kan niet binnen enkele seconden klaarkomen door manuele stimulatie, daar heb ik minstens een minuut voor nodig en liever meer, want met fantaseren ben ik vaak ook al gauw vijf-tien minuten bezig
Zit me net te bedenken dat als je je eigen lichaam zo goed beheerst, je in principe uren lang op het randje kan fietsen... Car-latje is jaloers!

Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:40.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:56
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Iemand schreef:
Maar ik kan dus in pricipe zelfs mezelf bevredigen in de klas tijdens de les zonder dat iemand er wat van merkt... of in een vol café... of zoiets dergelijks.
Doe je dat wel is dan?

Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:40.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:10
Studentje
Studentje is offline
Is dat dan in je gezicht te zien? Dat je heel blij kijkt ofzo?
Oud 23-01-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:

('t Is me ook eens in m'n slaap gelukt, ik droomde over sex en werd wakker van het orgasme, is ook wel prettig )
Dat had ik vannacht, bij ons jongens geeft het helaas wel troep
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 14:19
Big Brother
Big Brother is offline
bij meiden niet dan :?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 14:31
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
lijkt me echt heeel lekker.. ik heb wel een keer gehad dat een jonge me een heel geil verhaal vertelde en met zijn hand over mijn lichaam heen zweefde en aan het einde alleen boven me klitje...hij raakte me niet aan en ik bne toen tog gekomen was echt een hele geile ervaring
Oud 23-01-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef:
lijkt me echt heeel lekker.. ik heb wel een keer gehad dat een jonge me een heel geil verhaal vertelde en met zijn hand over mijn lichaam heen zweefde en aan het einde alleen boven me klitje...hij raakte me niet aan en ik bne toen tog gekomen was echt een hele geile ervaring
Ja, dat heb ik ook met mijn vriend, als ie over seks verteld... dat is behoorlijk geil. Nou is hij dat zowieso wel, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:43
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ja, t lukt me aardig
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef:
bij meiden niet dan :?
Dat het troep geeft? Nuhuh. Bij mij tenminste niet. Nou weet ik dan ook niet of ik in dromen echt fysiek klaarkom of alleen in de droom zelf... weet ook niet hoe ik daarachter zou moeten komen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:30
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
filmen
Oud 02-02-2003, 17:53
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Ik heb gisteren eens Sex sense (zo heet het toch?) op Discovery gezien, een aflevering over fantaseren. Daarin werd verteld dat bijna iedereen het moet kunnen in principe.
woei woei, ik heb het ook gekunt
*enthousiast is*

Oud 02-02-2003, 18:02
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
damaetas schreef:
woei woei, ik heb het ook gekunt
*enthousiast is*

nu niet meer dan ?
Oud 02-02-2003, 21:07
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
Iemand schreef:
geen idee, heb t nog nooit voor de spiegel gedaan
aanrader!

Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:43.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 08:10
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef:
nu niet meer dan ?
zo goed kan ik het dus (nog!) niet.
Oud 03-02-2003, 15:22
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kheb wel eens gehad da'k droomde da'k seks had en dat ik ging klaarkomen, maar ik werd wakker op het hoogtepunt En ben dus ook terug in slaap gevallen... Kut...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 00:22
ConnX
ConnX is offline
Ik kan om de seconde een schokje opwekken zeg maar, kkom dr nie van maar tis wel lekker want t ken overal he
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 00:49
Verwijderd
Ik kan dat ook moet ik wel in een goede bui zijn. Hoef mezelf niet aan te raken (doe ik zowiezo al niet...)
Wat vindt ik er van? Mwah ben blij dat ik geen problemen heb met klaarkomen enzo. Vindt het wel beter.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 01:06
michael1
michael1 is offline
Een meisje vertelde dat ze haar benen over elkaar sloeg
haar beenspieren aanspande en ontspande .en als ze kwam moest ze voorover bukken...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 12:35
honey
honey is offline
Jeetje wat staat hier veel. Ik ga het niet allemaal doorlezen hoor. Maar ik kan soms heel makkelijk klaarkomen en de andere keer duurt het weer hele lang. Licht eraan hoe opgewonden ik ben en hoe ik word aangeraakt. Soms zou ik ook wel in 1 of 2 minuten kunnen klaarkomen.
Ik kan wel een orgasme krijgen door te fantaseren en mn benen over elkaar, maar ik moet er dan wel bij bewegen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 19:39
the_sander
the_sander is offline
ik snap niet waarom jongens niet kunnen klaar komen door hun fantasie. ikzelf doe het wel vaak en het is super lekkur!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 20:02
*mystery*
*mystery* is offline
*jaloers*

Regels voor berichten