![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan hoor ik daar dus bij ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:35. |
![]() |
|
ja ik kan dat ook!
voor jongens... het lijkt me sterk dat jullie dat ook zouden kunnen, het is echt weer zo'n meisjes iets. Volgens mij kan je het heel makkelijk ontwikkelen. Als je jezelf als heel sexy voorsteld en een beetje je fantasie gebruikt, kan je al snel heel opgewonden raken, nietwaar? Is heel fijn tijdens de sex, want als je dat doet, kan je jezelf veel makkelijker laten gaan waardoor het nòg lekkerder wordt! bovendien ben je dan veel gevoeliger. Iemand, ik kan als ik me een beetje concentreer en niet gestoord wordt, dus gewoon lekker kan wegdromen ook zonder aanraking klaarkomen. Maar met aanraking is een orgasme zoveel intenser. Als je je benen over elkaar heen slaat heb je wel een bepaalde vorm van clitorale stimulatie... Het ontwikkelen van jezelf sexy denken en dmv fantasie geil te worden kan iedereen wel ontwikkelen, het daadwerkelijk klaarkomen hangt toch wel af van je gevoeligheid. meisjes, denk jezelf sexy! doe!
Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:37. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn, dat moet ik eens leren!
![]() Ik kan me alles behoorlijk goed voorstellen en doe dat ook wel, maar ik hoef niet per se aan iets te denken om klaar te kunnen komen als ik m'n handen gebruik (bij wijze van spreken kan ik zitten puzzelen ![]() ![]() Hrmmmm ik moet dit echt eens uitvogelen. Lijkt me errug handig. Kom op zich vrij snel klaar dus het moet kunnen... |
![]() |
|
Op zich lijkt me dat wel een goeie manier van bezigheids therapie
![]() Ik zit meestal toch met mun hoofd op de meest ondenkpare plaatsen, dus dit kan er ook nog wel bij... hmmm. Iets om verder uit te werken ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Maar je kunt wel een heel eind komen, ook als man ![]()
|
als je dat als meisje kan echt tof, maar als jongen..
ik ben al blij dat ik mijn opwinding redelijk kan onderdrukken, als hij omhoog wil in een strakke broek kan dat redelijk pijn gaan doen ![]() en trouwens wordt dat niet een gore rotzooi als je alles gewoon laat lopen, in de klas bijvoorbeeld? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
't Is me tot nu toe zes keer gelukt, waaronder een keer tijdens aardrijkskunde
![]() ![]() Mja, ik hoef niet persé op m'n buik te liggen ofzo, maar een makkelijke houding is het wel. ('t Is me ook eens in m'n slaap gelukt, ik droomde over sex en werd wakker van het orgasme, is ook wel prettig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens vind ik het absoluut niet leuk, zo stiekem in de klas of op de bus klaarkomen. Heb het maar een keertje of twee gedaan. Ik heb toch nog altijd het gevoel dat ik me moet "kunnen laten gaan" om lekker te genieten. Het feit dat je niet kan bewegen en geen geluid kan maken - om nog maar te zwijgen van de storende factoren in de buurt - maakt gewoon dat mijn orgasme nooit meer is geweest dan een pufje... Wat ik me afvraag bij de meiden die het wel lukt met fantasie: wil dit dan ook zeggen dat jullie makkelijk binnen enkele seconden kunnen klaarkomen door manuele stimulatie?
Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-03-2015 om 07:40. |
![]() |
|
![]() |
lijkt me echt heeel lekker.. ik heb wel een keer gehad dat een jonge me een heel geil verhaal vertelde en met zijn hand over mijn lichaam heen zweefde en aan het einde alleen boven me klitje...hij raakte me niet aan en ik bne toen tog gekomen was echt een hele geile ervaring
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *enthousiast is* ![]()
|
![]() |
Jeetje wat staat hier veel. Ik ga het niet allemaal doorlezen hoor. Maar ik kan soms heel makkelijk klaarkomen en de andere keer duurt het weer hele lang. Licht eraan hoe opgewonden ik ben en hoe ik word aangeraakt. Soms zou ik ook wel in 1 of 2 minuten kunnen klaarkomen.
Ik kan wel een orgasme krijgen door te fantaseren en mn benen over elkaar, maar ik moet er dan wel bij bewegen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geobsedeerd door de blik en de geluiden die mannen maken als ze klaarkomen Trinity | 41 | 28-04-2004 12:45 | |
Seksualiteit |
Vraagje voor meiden die masturberen johnbiezen | 34 | 25-02-2004 21:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Koffiemelk [16+] Negrotiator | 10 | 05-01-2004 05:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Geen voorval op het plein. Verwijderd | 8 | 09-11-2003 10:39 | |
Seksualiteit |
hij denkt aan andere meisjes... saar | 57 | 31-03-2003 23:32 | |
Seksualiteit |
heel belangrijke vraag!!! sexywitch666 | 20 | 20-01-2003 11:02 |