Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, als jij er op je 21ste achterkwam, laat ons daar dan lekker zelf achter komen.. Ik denk niet dat wij zullen stoppen omdat jij vervelende reacties over blowen plaatst. |
![]() |
|
![]() |
weet je wa egt te gek is s'avonds naar avondwinkel gaan 20 keer naar binnen en buiten lopen en dan tot die mensen gek worden van het belletje en dan ga je van alles inslaan en als je bij de kassa bent leg je weer allus terug en begin je een of ander lulverhaal tegen dat wijf achter de kassa
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik ben de komende maand niet stoned/high, en daarna alleen op bepaalde dagen, maar daarover post ik nog wel eens een goed lang verhaal in het andere topic als ik zin heb om te schrijven ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Als je stoned bent kan je kiezen :
Of Actief of chille. Normaal ga ik altijd tekenen ... met de band vollop muziek maken en opnemen of muziek in mn eentje maken. Zodat je daarna kan zeggen : Kijk/hoor heb ik gemaakt toenk stoned was (joej!) ![]() Van lui op de bank liggen word je vervelend en krijg je een dikke freetkick. Schommele is btw ook een goed idee. Wij hebben hier vlakbij een speeltuin waar een bandschommel hangt : een supper grote ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nog meer smoken, Vice city'en is echt te vet('k heb 'm op 100%), munchen, seksen
![]() |
![]() |
|
wandelen en fietsen. in 't bos ofzo. en dan denk je op 'n gegeven moment dat je iets heel nieuws ontdekt heb, blijkt gewoon dat je daar al 3 x voorbij bent gelopen/gefietst.
films kijken, maar meestal komt er dan niks van als we stoned zijn of we snappen niks van de film. muziek luisteren. heerlijk. van die vrolijke muziek, of juist droom-muziek. eten, veel eten.
|
op je bek gaan met je fiets
naar de appie fietsen eten halen muziek luisteren xboxen sexen zoenen skateboarden kleine meisjes bang maken smsen naar mensen die je al heel lang niet gezien hebt kake eten beats maken met reason beats maken met rebirth de beats in cubase zetten liters water drinken (water = yammie) md's opnemen teksten schrijven muziek opnemen knuffeltjes verbranden slootje springen kijken of het ijs dik genoeg is (terwijl er geen ijs meer ligt ![]() foto's kijken foto's maken (is leuker dan kijken) hangen met vrinden overgooien met takken oppassen rellen veroorzaken slapen proberen te gaan slapen in de zon op het skatepleintje liggen (net gedaan = tjillll) overschieten met bierdopjes bier drinken dansen zingen uitgaan (simplon, palace, waever) stickers plakken lange posts typen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|