Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja ken het wel...
een hele goede vriendin van mij is afgelopen zomer verhuist... en ondanks dat ik niet zomaar meer bij haar langs kan gaan hebben we nog heel veel contact, wel bellen elke week 1 keer (maar meestal vaker).we mailen en smsen bijna elke dag, en we schrijven... onze band is nog heel sterk misschien zelfs beter als jullie echt goede vrienden zijn en jullie er allebei er achter staan om jullie vriendschap niet verloren te laten gaan dan veranderd dat niet zomaar... echte vriendschap voel je in het hart en is het niet nodig om elkaar elke dag te zien, als je maar weet dat je altijd voor elkaar klaar staat en dat je veel om elkaar geeft dat houd de band sterk
|
Mijn beste vriendin woon in Zeist (bij Utrecht).
Ik woon in Oudheusden (bij Den Bosch). We zien elkaar iedere maand 2-3 keer. Spreken elkaar iedere dag wel (maar dat is nu ook aan het minderen omdat mijn beltegoed op is en dat van haar ook keldert) En toch heb ik met haar de sterkste band die ik me voor kan stellen. Dus het is zeer goed mogelijk als je het mij vraagt dat jullie vriendschap gewoon blijft. Alhoewel er wel dingetjes zullen veranderen.
|
![]() |
jij bent de gene die het moet doen.. denk niet dat het vanzelf gebeurt, want dan gebeurt het niet... probeer gewoon echt contact te zoeken, veel bellen en dergelijke. Maar vriendschap betekent niet dat je elkaar minstens 2 keer per week moet spreken of zo. Ik heb 1 hele goed evriendin die spreek ik soms 3 weken niet, maar als ik haar zie is ht altijd tof!! en soms spreek ik haar opeens heel veel. (als we wat afspreken). Mijn beste vreindin is ook gestopt met de opleiding en word opgenomen, word natuurlijk lastig om contact te houden, maar i kheb gewoon vertrouwen in onze vriendschap, en ik neem aan dat jij dat ook hebt!! ;-)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hij is de ex van een vriendin van me jojogirl21 | 32 | 14-10-2005 17:44 | |
Liefde & Relatie |
'Erecode' tussen jij en je maten? Tolchok | 47 | 24-08-2005 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht over vriendschap bejou | 9 | 22-08-2005 23:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Liefde & Relatie |
Dubbel gevoel: mijn allerbeste vriend blijkt homo te zijn Michel81 | 26 | 21-02-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |