![]() |
|
Hier moet je mee oppassen. Je nagel groeit in en kan dan erg makkelijk ontsteken gaan. Je zou naar een pelicure kunnen gaan of naar de huisarts. Mijn vader knipt dit soort nagels onder plaatselijke verdoving zo af dat de hoek weg is en ze niet meer ingegroeit zijn. Ga zelf niet lopen klooien met scharen, daar krijg je sneller infecties van. (en dat is niet prettig)
||
Citaat:
Denk dat ik dan toch maar even naar de huisarts ga. Btw, elke keer als ik eraan klooi ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat heb ik ook gehad. Nja en op 't laatst werd 't zo erg toen ben ik er mee naar de dokter gegaan. Nouja toen heb ik 'n afspraak gemaakt, en moest ik 'n keer smiddags komen en toen heeft ie m'n teen verdoofd. Dat verdoven deed behoorlijk pijn, of nouja dat spuiten, 2 spuiten in de dikke teen. Toen heeft hij wat huid/vlees weggesneden, en heeft hij 'n reep nagel er af geknipt en toen binnenin m'n teen iets verbrand en dat stukje nagel groeit nu nooit meer aan, en sindsdien heb ik er nooit meer last van gehad.
Duzzzz ik was een poos ervoor ook al naar de pedicure geweest maar dat heeft 3 dagen geholpen en toen was 't weer mis. |
![]() |
|
ga snel, maar dan ook snel naar de dokter!
![]() ik ken iemand en die had een ingegroeide teennagel, die heeft iets te lang gewacht en daar hebben ze zijn halve teen eraf gehaald (echt waar) hij had dan ook wel érg lang gewacht en had ook een érge ontsteking, dus niet denken dat je je teen nu kwijtraakt ofzo ![]() en je hebt een moeder die pedicure is, dus die zal er ook wel het een en ander van weten |
![]() |
||
Citaat:
Iig goed dat je het ontsmet, maar kijk toch uit. Ik waarschuw je wel even, die verdovingsprik is pijnlijk, maar dan ben je daarna wel van het probleem af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon weg laten halen door een dokter oid lijkt me, zodat hij niet meer ingroeid... |
![]() |
||
Citaat:
maar als dit mijn teennagel zou zijn: U dan groeit deze al slecht vanaf ' die hoogte van de U. (beetje moeilijk om te omschrijven dit,.. maar hij groeit bijna vanaf mijn wortel al verkeerd ![]() mijn nagel (qua breedte oppervlak) maar groot (qua lengte oppervlak,... ) |
![]() |
|
k heb dit ook gehad, toen is bij mij operatief (in t ziekenhuis) een strookje (heel smal, niet echt opvallend) van mn nagel weggehaald waar t steeds ingroeide, daar zit bij mij nu dus geen nagel meer en ik heb sindsdien nergens meer last van
|
Jah ga maar snel na de dokter...
want ik heb er ander half jaar meej gew8 met als gevolg dat ik over 3 dagen voor de 3de! x moet worden geholpen eraan ![]() want de ontsteking vd ingegroeide teennagel wil maar niej meer weg...Nu heb ik zelfs dagen dat ik niet meer kan lopen, want als de ontsteking erg is dan verranderd de hele stand van me voeten ( die is sowieso al erg verranderd door die ander half jaar ontsteking) Als je het bij de huisarts nog met verdovings kan laten wegknippen dan ist wel ![]() In het ziekenhuis enzow vond ik niej zow prettig (spuitjes zijn beetje vervelend)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwart vlekje op teennagel ! Selda x | 7 | 30-05-2012 22:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Behandeling van ingegroeide teennagel? Verwijderd | 6 | 09-11-2011 22:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Teennagel gulla | 6 | 29-08-2010 14:50 | |
Lichaam & Gezondheid |