![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend vindt een strak rokje sexy, en als ik geen bh draag onder een truitje. ('Is ook niet nodig', zeg ik dan, maar dat mag ik nooit zeggen van hem
![]() Verder vindt hij strakke zwarte kleren mooi, en wild haar, dus geen steile piezels. Qua make up vindt hij (bij mij) alles mooi, omdat ik het volgens hem altijd precies goed opbreng, niet te veel iig. |
![]() |
|
Ik denk dat je vooral jezelf moet zijn en aantrekken wat je zelf leuk en sexy vindt, als jij je prettig voelt en je ook sexy voelt, zal dat de ervaring vast veel beter maken, ook voor hem.
En probeer je ook niet anders voor te doen dan je bent, ik zelf hou helemaal niet van dat gemaakte, vind iemand die gewoon zichzelf is vaak veel leuker. En zoals al gezegd is, iedere jongen heeft een andere voorkeur. Veel make-up, mager en grote borsten is echt niet het ideaalbeeld van de meeste jongens.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
ff tip, je kunt je nog zo sexy kleden, met strakker zittende kleding, rokjes, laarsjes en whatever, maar als je je lomp beweegt doe je het allemaal voor niets, je moet vooral sex uitstralen, das het belangrijkste, maar wel in combinatie met...
Sex uistralen en gekleed zijn in een jute zak is ook niet alles ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Heej StefanLovertje...
Ben jij toevallig ook Bløf-fan??? Citaat:
|
![]() |
Jullie zeggen allemaal dat meisjes strakke kleding of rokjes moeten aantrekken om er sexy uit te zien, wel hier ben ik het TOTAAL niet mee eens! Waarom kan je niet sexy zijn in brede broeken? ==> bv brede broek met daarop een strak truitje, dat vind ik zelf wel sexy hoor.
![]() ![]() En ik WEET dat ik niet de enige ben maar verder vind ik gewoon dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik vind ook dat IEDEREEN er sexy kan uitzien (ook al voldoe je niet aan de 'ideale schonheidsmaten') Je moet gewoon iets aantrekken waar JIJ ZELF je goed en sexy in voelt, en dan strall je dat gevoel vanzelf over naar andere mensen. Dus WAT je ook draagt, zolang jijzelf je er goed in voelt, kan je ALTIJD sexy overkome ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb ook alle albums, behalve Oog in Oog, ook nergens meer te verkrijgen, helaas
![]() Hun beste cd vind ik trouwens XXL, Live Met Het Zeeuws Orkest... Geweldige cd, vooral het nummer "Neer". Maar ik ben het in ieder geval met je eens dat het geweldige muziek is!!!
|
Ook een heel goed nummer idd...
Waarom vind jij bløf goed??? Ik vooral door de teksten, daarnaast vind ik Nederlandstalige muziek meestal beter en vind ik de originaliteit en de passie waarmee Pascal zingt verschrikkelijk mooi en knap... Jos-fan, die nog steeds rouwt om Chris Gøtte...
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu zeg 'k nix meer anders gaan mense ergere.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sexy en sensueel gaan hand in hand.
|
Persoonlijk vind ik zo'n blauwe stretch spijkerbroek wel mooi staan... bij een meid die er wel een kontje voor heeft ofcourse.. Ook vind ik die zwart rode gothic jurken ook wel erg leuk staan meestal.
|
![]() |
Beetje strak mag wel..
Maar 't leukste vindt ik als een meisje een beetje zelf een leuke combinatie kan maken, mijn vriendin kan dat ook, zwart longsleeve shirtje onder een strak zwart topje zonder mouwen bijv. En daaronder dan een zwarte best strakke broek.. Maar ook in een normale spijkerbroek kan een meisje sexy zijn, vooral als je de heupen goed kan zien, dan boeit het me niet zoveel wat ze verder aan heeft (Trui, longsleeve shirt, strak shirtje..)
||
Citaat:
Ik vind trouwens een broek ver onder de navel erg mooi ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb niet zozeer iet dat ik perse een meisje wil met bepaalde kleren (ook al vind ik wijd het beste
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans texten !!!!!!! Basia | 3 | 26-03-2001 19:17 |