Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2002, 17:44
Toet0r
Toet0r is offline
een partij helemaal voor dieren, waarmee ze in de 2e kamer willen komen,

wat vinden jullie hiervan?

k vind het persoonlijuk een beetje overdreven, ze zullen waarshijnlijk toch nooit in de 2e kamer komen, dus ik denk niet dat het zo veel oplevert,maar het is toch wle leuk dat ze het proberen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2002, 18:25
D@mien
D@mien is offline
Als ze ook andere goede politieke stellingen hebben maar erg naar de natuur gericht zijn dan lijkt et een goed idee...maar als ze puur natuurgericht zijn en de andere zaken zoals economie etc. niet opnemen in hun programma, dan zijn ze gedoemd om te falen...
Oud 08-11-2002, 19:09
kees17
kees17 is offline
Hopelijk bestaat deze partij toch niet echt( je weet nooit hoe gek mensen soms zijn)? Ik vind het te overdreven en er zullen dan ook alleen maar dierenbeschermers in de partij zitten. En natuurgericht zou het niet zijn want een ingredient van natuurbeheer is de jacht. En daar zullen ze wel vierkant tegen zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 16:39
fennigje
fennigje is offline
pvdd bestaat wel, ik denk alleen dat het een 'demonstratie' partij is om de mensen eraan te herinneren dat de natuur ook nog bestaat en dat we ons daar ook voor moeten inzetten.

natuurlijk halen zij de 2e kamer niet, maar dat is ook denk niet hun bedoeling
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 19:43
Verwijderd
Ik heb gehoord dat ze voor een lagere maximum snelheid zijn zodat de dieren beter kunnen oversteken.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 21:23
autodropje
autodropje is offline
ik heb het niet zo op one-issue partijen. Partijen moeten meer te bieden hebben.
Oud 28-01-2003, 22:23
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
autodropje schreef:
ik heb het niet zo op one-issue partijen. Partijen moeten meer te bieden hebben.
Idd, dus is het te hopen dat ze dmv veel lobbyen ed standpunten over kunnen dragen aan de partijen die er echt iets mee kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Idd, dus is het te hopen dat ze dmv veel lobbyen ed standpunten over kunnen dragen aan de partijen die er echt iets mee kunnen doen.
die lagere maximumsnelheid hoeft niet.
1- wordt 30 km zone dan 20 km zone?
2- 100 op de snelweg vind ik al traag zat.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 11:02
Hukkie
Hukkie is offline
Een wildwissel is een beter plan lijkt me.
Oud 29-01-2003, 20:02
kees17
kees17 is offline
Het zijn idd alleen maar dierenbeschermers. Ik heb hun standpunten even over dieren in het wild doorgelezen. Ze willen de jacht afschaffen en dieren zoals nijlganzen mag ook niet meer worden geschoten en wilde katten 'moeten' gecastreert worden en weer los worden gelaten op de plaats waar ze gevangen zijn. Dus even samengevat deze partij is een ramp voor de wildstand in Nederland.

Zoals hukkie al zei een wildwissel is een oplossing, maar ook van die spiegelende driehoekjes aan de kant van de weg
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:36
Eva*
Eva* is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
In 1 woord: Knullig.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:48
Boogie
Boogie is offline
Ik heb ze gemaild om ze te feliciteren dat ze de grootste van de allerkleinste partijen zijn geworden

Ze mailden terug dat ze blij waren met het resultaat dat ze in 3 maanden hadden gehaald en actief blijven t/m de volgende verkiezingen en dan hopen om net wél een zetel te halen.
Oud 30-01-2003, 11:16
Mabo
Mabo is offline
'Gaan ze dan ook dieren op die kamerzetels zetten
Dan kan Ratelband zich daar wel bij aansluiten...
Ze hebben al wel een Meneer de Bok op de lijst staan
Ik vindt het wel goed dat er een partij opkomt voor de dieren want mij mensen stellen alleen onze eigen belangen centraal
Maar je kunt natuurlijk ook op onze eigen Femke Fatale stellen van Groen Links
Oud 30-01-2003, 12:10
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Ja, dan gaat het bijvoorbeeld over iets heel anders, asielzoekers bijvoorbeeld, en wat gaan zij dan zeggen?
"Als ze vegetariër zijn mogen ze wel blijven" ?
Oud 30-01-2003, 16:30
DutchGirl
DutchGirl is offline
kheb er opgestemd ( met de stem van mijn moeder)
Oud 30-01-2003, 16:35
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
kheb er opgestemd ( met de stem van mijn moeder)
Sorry hoor, maar een ste, kan je echt 1-2-3 uitwisselen. Een stem mogen hebben (want daar heb ik het over) is niet voorbehouden aan minderjarigen. Ik vind het diep triest dat je moeder haar stem op die manier laat beinvloeden door jouw denkwijze.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:43
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Ik heb ze gemaild om ze te feliciteren dat ze de grootste van de allerkleinste partijen zijn geworden

Ze mailden terug dat ze blij waren met het resultaat dat ze in 3 maanden hadden gehaald en actief blijven t/m de volgende verkiezingen en dan hopen om net wél een zetel te halen.

Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:02
fib
fib is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
een partij helemaal voor dieren, waarmee ze in de 2e kamer willen komen,

k vind het persoonlijuk een beetje overdreven, ze zullen waarshijnlijk toch nooit in de 2e kamer komen, dus ik denk niet dat het zo veel oplevert,maar het is toch wle leuk dat ze het proberen
Op het Jeugdjournaal werd juist gezegt dat de PvdD net te weinig stemmen hadden voor een zetel in de 2e kamer.

Ze bestaan nog maar kort, dus grote kans dat ze nog wel eens in de kamer komen hoor.
Oud 30-01-2003, 18:38
Isa
Isa is offline
ik ben voor die partij. ik zal er niet op stemmen maar hoop dat ze ooit een zetel krijgen. Idd, mensen vergeten gewoon dat er ook natuur is. en dat dieren ook lijden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:19
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik ben voor die partij. ik zal er niet op stemmen maar hoop dat ze ooit een zetel krijgen. Idd, mensen vergeten gewoon dat er ook natuur is. en dat dieren ook lijden.
Oud 31-01-2003, 12:30
DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Sorry hoor, maar een ste, kan je echt 1-2-3 uitwisselen. Een stem mogen hebben (want daar heb ik het over) is niet voorbehouden aan minderjarigen. Ik vind het diep triest dat je moeder haar stem op die manier laat beinvloeden door jouw denkwijze.
zucht..

ten eerste vroeg ik waar ze op wilde stemmen en dat wist ze nog helemaal niet, toen zei ik dat er een partij voor de dieren was en die opgericht was door de dierenbescherming en toen zei ze: "oh dat is wel interesant dan" dan zal ik daar op stemmen voor jou goed?

ik heb der heus niet gedringd van: ALS je niet stemt DAN gooi ik je uit het raam, dus niet miepen.
Oud 31-01-2003, 19:00
kees17
kees17 is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
>En sommige mensen zijn ook vergeten dat je jacht belangrijk is voor onze natuur, om een gevarieerde en gezond wildstand te behouden. Maar zulke mensen van de pvdd hebben liever dat jagers geen dieren meer schieten, omdat het zielig zou zijn , maar dat er zo alleen maar meer vossen en andere roofdieren komen en dit weer leidt dat het natuurlijke evenwicht helemaal verloren gaat. Kievitten en grutto's komen dan op de rode lijst te staan, en ik denk niet dat dit een stand punt is voor een partij die zich zo inzet voor dieren.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 20:47
OPEC
OPEC is offline
Zulke partijen ontstaan uit stadsmensen met het 'geitenwollensokkensybdroom'

Mensen die leven met het gdacht dat alles in 'hun natuur' zruitziet zoals een 100-tal jaar geleden, een droomwereld!

Het wordt tijd dat deze mensen uit hun roes komen en terug met hun beide voeten in de werkelijke wereld terugkomen...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 22:46
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
zucht..

ten eerste vroeg ik waar ze op wilde stemmen en dat wist ze nog helemaal niet, toen zei ik dat er een partij voor de dieren was en die opgericht was door de dierenbescherming en toen zei ze: "oh dat is wel interesant dan" dan zal ik daar op stemmen voor jou goed?

ik heb der heus niet gedringd van: ALS je niet stemt DAN gooi ik je uit het raam, dus niet miepen.
Zucht..

Dat kan, maar dat bleek niet uit je vorige post. Maar je moeder moet op een partij stemmen omdat ze het zelf wil, niet omdat jij het een goede partij vind. Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die op een partij als de PvdD stemmen.

En nee, ik snap dat je haar niet gedwongen hebt.

Nogmaals een zucht..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten