Advertentie | |
|
![]() |
|
Het zijn idd alleen maar dierenbeschermers. Ik heb hun standpunten even over dieren in het wild doorgelezen. Ze willen de jacht afschaffen en dieren zoals nijlganzen mag ook niet meer worden geschoten en wilde katten 'moeten' gecastreert worden en weer los worden gelaten op de plaats waar ze gevangen zijn. Dus even samengevat deze partij is een ramp voor de wildstand in Nederland.
Zoals hukkie al zei een wildwissel is een oplossing, maar ook van die spiegelende driehoekjes aan de kant van de weg |
![]() |
|
Ik heb ze gemaild om ze te feliciteren dat ze de grootste van de allerkleinste partijen zijn geworden
![]() Ze mailden terug dat ze blij waren met het resultaat dat ze in 3 maanden hadden gehaald en actief blijven t/m de volgende verkiezingen en dan hopen om net wél een zetel te halen.
|
'Gaan ze dan ook dieren op die kamerzetels zetten
![]() Dan kan Ratelband zich daar wel bij aansluiten... Ze hebben al wel een Meneer de Bok op de lijst staan Ik vindt het wel goed dat er een partij opkomt voor de dieren want mij mensen stellen alleen onze eigen belangen centraal Maar je kunt natuurlijk ook op onze eigen Femke Fatale stellen van Groen Links ![]()
||
![]() |
Citaat:
"Als ze vegetariër zijn mogen ze wel blijven" ? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze bestaan nog maar kort, dus grote kans dat ze nog wel eens in de kamer komen hoor.
||
Citaat:
ten eerste vroeg ik waar ze op wilde stemmen en dat wist ze nog helemaal niet, toen zei ik dat er een partij voor de dieren was en die opgericht was door de dierenbescherming en toen zei ze: "oh dat is wel interesant dan" dan zal ik daar op stemmen voor jou goed? ik heb der heus niet gedringd van: ALS je niet stemt DAN gooi ik je uit het raam, dus niet miepen. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Zulke partijen ontstaan uit stadsmensen met het 'geitenwollensokkensybdroom'
Mensen die leven met het gdacht dat alles in 'hun natuur' zruitziet zoals een 100-tal jaar geleden, een droomwereld! Het wordt tijd dat deze mensen uit hun roes komen en terug met hun beide voeten in de werkelijke wereld terugkomen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat kan, maar dat bleek niet uit je vorige post. Maar je moeder moet op een partij stemmen omdat ze het zelf wil, niet omdat jij het een goede partij vind. Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die op een partij als de PvdD stemmen. En nee, ik snap dat je haar niet gedwongen hebt. Nogmaals een zucht.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Persbericht Dierenpartij: geen vlees meer eten Hempo | 2 | 25-02-2007 01:09 |