Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap je probleem, en hoe moeilijk het is om je gedachtes te veranderen, maar je zult toch een manier moeten vinden ermee om te gaan.
Ten eerste, tuurlijk kan daar een superchick binnenwandelen, maar dat kan altijd en overal, dat is niet gebonden aan dat beroep. Ten tweede denk ik dat hij een stuk meer aandacht zal hebben voor de tattooage die hij aan het zetten is (dat is immers zijn passie) dan voor het lichaamsdeel waarop hij het aan het zetten is. Ten derde zie je altijd en overal tieten en konten, kan hij die overal op tv vinden en wat dan ook. Je moet proberen een beetje te relativeren. Je zegt zelf dat je denkt dat het met je minderwaardigheidscomplex te maken heeft, dan is dat het probleem dat je aan moet pakken. Terug gaan naar de kern. Hij kan hier namelijk niks aan veranderen, zijn droomberoep niet uitvoeren is natuurlijk geen optie, wat jij ook wel snapt. Jij bent de enige die dit gevoel kan veranderen, en dus moet je de oorzaak van je onzerkerheid aanpakken denk ik. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik snap niet waar jij je druk om maakt. geen reden om bezorgd te zijn of je vriend moet zo zijn dat hij achter al die meiden aan gaat. kan ik me haast niet voorstellen. als hij tatoeeert, is hij daarmee bezig en niet met de bil of borst waarop het moet! het is nauwkeurig werk en vereist dus ook enige concentratie. lijkt mij.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
we zien elkaar te vaak / ik ben te lief -> relatie gaat minder goed ? mdac | 5 | 27-02-2010 17:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Op Drs. P - dodenrit -> Hirsi Ali Verwijderd | 30 | 07-12-2005 08:15 | |
Algemene schoolzaken |
uitlachen --> faalangst? Verwijderd | 27 | 17-10-2003 23:24 | |
Software & Hardware |
[PHP] GD Library -> thumbs "on-the-fly" Martin | 1 | 15-12-2002 23:39 | |
Software & Hardware |
[Soort Back-up] Image --> etc etc ??? Verwijderd | 3 | 01-12-2002 13:58 | |
Software & Hardware |
nieuwe dimm --> problemen!! wilhelm | 6 | 01-10-2002 18:06 |