Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2003, 08:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend gaat tatoeëren, als beroep dus. Hij is al in de leer. Nou, op zich is dat best leuk, maar toch kan ik er niet mee omgaan. Het idee dat hij straks aan allerlei meiden gaat zitten (want ja, konten en borsten moeten ook wel eens getatoeëerd worden) zint me totaal niet.
Ik denk de hele dag aan niks anders, het staat me bijzonder in de weg. Ik wil gewoon niet dat hij aan anderen zit, ook al is dat puur zakelijk en komen er ook genoeg kerels in de zaak. Het idee dat hij gezellig met ze zit te kletsen en zo...
Aan de andere kant wil ik hem dit ook absoluut niet afnemen, want hij wil het heel graag. Maar wat moet ik dan? Me continu klote voelen hieronder? Ik weet het gewoon echt niet meer.
Ik doe enorm mijn best om er anders over te denken en ik praat er ook vaak mert mijn vriend over. Hij zegt dat ik er niet zo over moet denken, dat hij het zelf puur als een beroep ziet dat hij dolgraag wil uitoefenen, dat hij totaal niks om andere meiden geeft. Dat weet ik ook wel. Hij is voor mij ook nog nooit verliefd geweest, dat stelt me enigszins gerust. Maar dan nog. Ik heb het idee dat als hij zoveel vrouwen op een dag ziet en aanraakt, dat ik dan toch niet meer bijzonder voor hem ben... Ik voel me hierbij echt ongelukkig.

Laatst gewijzigd op 29-01-2003 om 08:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2003, 08:58
Verwijderd
misschien helpt t als je jezelf aanpraat dat ie ook oerlelijke konten en hangtieten moet tatoeeren? ik zou t verders niet weten(ben niet jaloers)

Ik weet niet zo heel veel van tatoeeren af,ik heb geen tatoe, amar volgens mij kant je vriend er toch niet echt met zijn ahnden aan, maar toch met dat aparaatje???
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 09:33
Sano
Sano is offline
Als hij gaat tatoeren dan trekt ie toch handschoenen (van die chirurgen plastic dingen) aan?
Dus hij raakt zn klanten niet echt aan dr zit nog een handschoen tussen. En ik neem aan dat als ie bij jou is dat hij zn handschoenen weer uittrekt.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 10:34
berteltje
berteltje is offline
Praat er gewoon met hem over... Dat je je er een beetje rot over voelt, maar dat je hem het absoluut niet wil ontnemen.
Misschien snapt hij het en dan kan hij er rekening mee houden of je gerust stellen etc
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Kimry schreef:
Praat er gewoon met hem over... Dat je je er een beetje rot over voelt, maar dat je hem het absoluut niet wil ontnemen.
Misschien snapt hij het en dan kan hij er rekening mee houden of je gerust stellen etc
dat had ze gezegt dat doet ze al
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 11:11
Roos
Roos is offline
Waarom zou je in hemelsnaam jaloers zijn? Het is zijn beroep hoor. Hij zit niet voor zijn plezier aan die borsten. Denk maar eens aan gynaecologen, huisartsen of oncologen. Die zien ook regelmatig vagina's, billen en borsten.

Bedenk daarbij: stel: jij laat een tattoo op je borst zetten. Dan zie je de aanrakingen van de tattoeerder toch ook puur zakelijk? Voor die meisjes komt er dus ook totaal geen gevoel bij kijken.

Blijf erover praten met je vriend, in ieder geval.
Oud 29-01-2003, 11:32
Rah Digga
Rah Digga is offline
^^ Idd ja.
Toen ik m`n tattoo`s liet zetten, was ik meer bezig met de
gedachten:"AUW AUW AUW AUW"
Don`t worry!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 12:22
miekmuis
miekmuis is offline
Jeetje wat een rotsituatie zeg... ik kan me wel voorstellen
dat je je een beetje jaloers voelt.
Maar zoals al eerder gezegd... jouw vriend is geconcentreerd
nezig de lijntjes goed te zetten en heeft helemaal geen tijd om
de vormen van die meisjes te bestuderen... Bovendien lijkt het me ook niet echt opwindend om een borst met een rode opgezwollen tatoeage te zien...
En die meisjes zijn veel te druk bezig met de pijn enenthousiast over het feit dat ze een tattoeage krijgen en letten dus ook niet op jouw vriendje.

Sjah je moet jezelf gewoon wat dingetjes in gaan praten, wantik denk niet dat je vriendje dat kan... je moet jezelf er echt van overtuigen! Succes!
Oud 29-01-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef:
Waarom zou je in hemelsnaam jaloers zijn? Het is zijn beroep hoor. Hij zit niet voor zijn plezier aan die borsten. Denk maar eens aan gynaecologen, huisartsen of oncologen. Die zien ook regelmatig vagina's, billen en borsten.

Bedenk daarbij: stel: jij laat een tattoo op je borst zetten. Dan zie je de aanrakingen van de tattoeerder toch ook puur zakelijk? Voor die meisjes komt er dus ook totaal geen gevoel bij kijken.

Blijf erover praten met je vriend, in ieder geval.
daar heb je volledig gelijk in!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 13:15
Elisaaa
Elisaaa is offline
vind ik ook. Het is allemaal puur zakelijk wat ie doet. Hij zal er echt geen gevoel bij hebben. Maar eerlijk is eerlijk, ik kan me voorstellen dat je er wel een beetje mee zit.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 14:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
misschien helpt t als je jezelf aanpraat dat ie ook oerlelijke konten en hangtieten moet tatoeeren?
Ja, maar dan weet ik toch dat dat maar fictie is. Natuurlijk zijn de meeste lichamen niet prachtig, maar stel dat er ineens een superchick binnenkomt.. Ik denk ook dat het komt door mijn eigen minderwaardigheidscomplex, ik ben erg onzeker. Mijn vriend geeft me daar absoluut geen reden toe, want hij vindt me het mooiste meisje dat ie ooit heeft gezien...

Citaat:
Ik weet niet zo heel veel van tatoeeren af,ik heb geen tatoe, amar volgens mij kant je vriend er toch niet echt met zijn ahnden aan, maar toch met dat aparaatje???
Das waar, maar die hand leunt toch op haar... En dan heeft hij een vol uitzicht..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 14:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
miekmuis schreef:
Jeetje wat een rotsituatie zeg... ik kan me wel voorstellen
dat je je een beetje jaloers voelt.
Maar zoals al eerder gezegd... jouw vriend is geconcentreerd
nezig de lijntjes goed te zetten en heeft helemaal geen tijd om
de vormen van die meisjes te bestuderen... Bovendien lijkt het me ook niet echt opwindend om een borst met een rode opgezwollen tatoeage te zien...
En die meisjes zijn veel te druk bezig met de pijn enenthousiast over het feit dat ze een tattoeage krijgen en letten dus ook niet op jouw vriendje.

Sjah je moet jezelf gewoon wat dingetjes in gaan praten, wantik denk niet dat je vriendje dat kan... je moet jezelf er echt van overtuigen! Succes!
Dank je, ik doe mijn best! Maar dat is juist het probleem: Ik krijg mezelf die dingen niet aangepraat, ben gewoon een heel raar iemand.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:14
moenbase
moenbase is offline
Je wist niet van te voren wat hij wou gaan doen?
Oud 29-01-2003, 17:18
Verwijderd
Ik snap je probleem, en hoe moeilijk het is om je gedachtes te veranderen, maar je zult toch een manier moeten vinden ermee om te gaan.

Ten eerste, tuurlijk kan daar een superchick binnenwandelen, maar dat kan altijd en overal, dat is niet gebonden aan dat beroep.

Ten tweede denk ik dat hij een stuk meer aandacht zal hebben voor de tattooage die hij aan het zetten is (dat is immers zijn passie) dan voor het lichaamsdeel waarop hij het aan het zetten is.

Ten derde zie je altijd en overal tieten en konten, kan hij die overal op tv vinden en wat dan ook.

Je moet proberen een beetje te relativeren. Je zegt zelf dat je denkt dat het met je minderwaardigheidscomplex te maken heeft, dan is dat het probleem dat je aan moet pakken. Terug gaan naar de kern. Hij kan hier namelijk niks aan veranderen, zijn droomberoep niet uitvoeren is natuurlijk geen optie, wat jij ook wel snapt. Jij bent de enige die dit gevoel kan veranderen, en dus moet je de oorzaak van je onzerkerheid aanpakken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik snap je probleem, en hoe moeilijk het is om je gedachtes te veranderen, maar je zult toch een manier moeten vinden ermee om te gaan.

Ten eerste, tuurlijk kan daar een superchick binnenwandelen, maar dat kan altijd en overal, dat is niet gebonden aan dat beroep.

Ten tweede denk ik dat hij een stuk meer aandacht zal hebben voor de tattooage die hij aan het zetten is (dat is immers zijn passie) dan voor het lichaamsdeel waarop hij het aan het zetten is. Ten derde zie je altijd en overal tieten en konten, kan hij die overal op tv vinden en wat dan ook.
Dat is waar

Citaat:

Je moet proberen een beetje te relativeren. Je zegt zelf dat je denkt dat het met je minderwaardigheidscomplex te maken heeft, dan is dat het probleem dat je aan moet pakken. Terug gaan naar de kern. Hij kan hier namelijk niks aan veranderen, zijn droomberoep niet uitvoeren is natuurlijk geen optie, wat jij ook wel snapt. Jij bent de enige die dit gevoel kan veranderen, en dus moet je de oorzaak van je onzerkerheid aanpakken denk ik.
Ik praat ook eens per week met een maatschappelijk werkster, die zou het verder voor me uitzoeken. Ik weet zelf ook niet waar het vandaan komt. Voornamelijk omdat ik mezelf te mager vind, denk ik. Maar aangezien mijn vriend dat prachtig vindt..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik snap niet waar jij je druk om maakt. geen reden om bezorgd te zijn of je vriend moet zo zijn dat hij achter al die meiden aan gaat. kan ik me haast niet voorstellen. als hij tatoeeert, is hij daarmee bezig en niet met de bil of borst waarop het moet! het is nauwkeurig werk en vereist dus ook enige concentratie. lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 10:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
ik snap niet waar jij je druk om maakt. geen reden om bezorgd te zijn of je vriend moet zo zijn dat hij achter al die meiden aan gaat.
Nee, zo is hij dus ook helemaal niet!
Ach, ik ben gewoon raar.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 10:26
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Je moet niet overal een probleem van maken joh...
Als hij van jou houdt houdt hij van jou.

Succes!!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:41
B17V
B17V is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
knipt... [/B]
Das echt nei zo erg hoor...
Oud 30-01-2003, 17:06
)Vampje(
)Vampje( is offline