Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Harm edens heeft het druk met van alles, niet alleen DWHN. Hij schrijft ook veel mee aan comedieseries en weet ik het.
Ik vind dat het iets vaker mag komen, maar niet dat het maanden doorgaat., het moet wel speciaal blijven anders wordt het zo'n lingo programma, standaard op de blabla-avond. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar kheb een keer een interview gelezen met Harm Edens en daarin zei hij waarom de seizoenen zo kort duren. Hij zei dat het 'te gewoon' wordt als het elke keer weer een lang seizoen is en dat daarmee de kracht weg gaat van het programma. Bovendien was de belangrijkste reden dat iedereen die aan het programma mee werkt, zijn eigen werk heeft. Ze werken bijna allemaal ook mee aan kopspijkers en hebben vaak ook een eigen cabaretshow in 't theater. Ze hebben d'r dus helemaal niet de tijd voor om lange seizoenen te spelen, want het kost erg veel tijd om zo'n hele show vol met grappen te verzinnen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dobermann gaat naar de Saaibucks ;) #1524 Verwijderd | 500 | 09-10-2011 20:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette Ieke | 0 | 16-04-2005 21:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Vrije tijd |
Nieuw dopingschandaal luckyleo | 25 | 26-10-2003 13:27 |