Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Men site! ![]() Rappie's Zone Edit!! sorry had de link niet goed neer gezet ![]() Laatst gewijzigd op 27-01-2003 om 20:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
woohoo, allemaal html pagina's
leren wat php is, wat het kan, scripts en artikelen: www.phpfreakz.com De officiele php website: www.php.net De officiele mySQL website: www.mysql.com Meer scripts: www.hotscripts.com |
![]() |
||
Citaat:
heb je geen goede start voor mij? want anders bak ik er nog eens niets van ![]() |
![]() |
|
Een admin-page maken doe je niet zomaar, daar gaat veel tijd in zitten. Er is geen quick-fix zoals een BB-forum opzetten, o.i.d.
Als je dit werkelijk wilt, moet je er moeite voor doen om PHP te leren en met behulp van PHP de door jouw gewenste functies te implementeren. www.php.net is een mooie referentie, en een goede start, www.phpfreakz.nl kun je ook veel leren. Succes
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.phpfreakz.com ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kun je wel makenlijk een Inlog center maken? Met members |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het eerste is traag en gaat ten koste van jouw verbinding en het tweede is redelijk duur en vast niet op te brengen voor iemand van jouw leeftijd. |
![]() |
||
Citaat:
hoe moet dat? |
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...t=ftp+opzetten http://forum.scholieren.com/showthre...t=ftp+opzetten |
![]() |
||
Citaat:
bijv. FTP://192.168.1.110 ofzo hoe doe k dat? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar hij vraagt om een wachtwoord maar hij zegt dat het niet goed is.. en onder aan de status balk staat dat ik 0,000 kb/s heb dat is toch niet normaal? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() is mijn email adres add me maar eens ![]() Citaat:
maakt het ook uit uit hoeveel Cyfers het bestaat |
![]() |
|
![]() |
Micra wil je de volgende keer graag wat duidelijker je vraag verwoorden? In de eerste paar reacties gaat het er alleen maar over om de vraag duidelijk te krijgen, waarbij verschillende mede-forummers je proberen te helpen met iets wat jij helemaal niet wil! Da's voor beide partijen vervelend.
(ik geloof dat ik nu wel begrijp wat je wilt; titel aangepast)
||
Citaat:
ik vraag me af wat een gozer van 13 met een eigen ftp server moet. man, als je mp3's wil ga je naar kazaa, als je films en games wil ook, en voor die site van je moet je gewoon phpnuke oid gaan draaien. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik wil me site ook kunnen zetten op men ftp.. en daar gebruik van kunnen maken zonder een irri Host met popup en zonder er geld voor moeten uit geven met een liemiet van MB"s ![]() dus als dit kan.. Help Me |
![]() |
|
Mijn lieve schattige broertje weet het verschil (nog) niet tussen een FTP server en een webserver.
![]() [EDIT] For the record.. Je wilt van het gezeik afkomen om steeds te uploaden enzo? Dan moet je een webserver draaien, en hoef je je html bestanden dus niet meer up te loaden, omdat ze je op je eigen PC host. Snap je het nog? ![]() Dan moet je mij even lief aankijken of ik een poortje voor je wil mappen..
||
Citaat:
is goed |
![]() |
|
whahahahaha
sorry, dat moest even. als je zo'n broer hebt, waarom kom je dan naar het forum??? je kan 't toch aan hem vragen? of is dit een grap waar ik met beide handen in val? (hmm, dat is volgens mij het spreekwoord niet ![]()
||
Citaat:
geloof je me niet.. ik weet alles van hem.. ja zijn pin code niet ![]() Mijn Broer heet Hans wester*** en zijn telefoon nummer 06-******** |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |